"A ja mam życzliwość mediów, których napór mnie osłoni" - Tusio "Cudotwórca"

Data: 2010-09-28 23:10:06
Autor: ab.666
"A ja mam życzliwość mediów, których napór mnie osłoni" - Tusio "Cudotwórca"

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message

"My z Polsatu, z TVNu,
z Radia Zet i z "Polityki"'

A na drzewach zamiast liści
Jutro zawisną kaczyści

ab.

Data: 2010-09-29 00:54:25
Autor: awe

Użytkownik "ab.666" <to@nie.adres> napisał w wiadomości news:4ca2598a$0$20987$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
tak po bolszewicku co? wiadomo ze serce bije wam po lewej stronie
awe

Data: 2010-09-29 20:17:55
Autor: ab.666

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message

> A na drzewach zamiast liści
> Jutro zawisną kaczyści
tak po bolszewicku co?

Po bolszewicku to kula w tył głowy.
Spałeś na lekcjach historii, czy głupi jesteś?

wiadomo ze serce bije wam po lewej stronie

Pewnie pisowcy mają serce po prawej stronie, a kolor krwi brunatny.
Wcale bym się nie zdziwiła...

pozdrawiam
ab.

Data: 2010-09-29 20:20:20
Autor: u2
W dniu 2010-09-29 20:17, ab.666 pisze:
iadomo ze serce bije wam po lewej stronie
Pewnie pisowcy majÂą serce po prawej stronie, a kolor krwi brunatny.
Wcale bym siĂŞ nie zdziwiÂła...

Oczywiście, to są wybryki natury.

"A ja mam życzliwość mediów, których napór mnie osłoni" - Tusio "Cudotwórca"