A ja myslalem...

Data: 2009-06-16 15:46:26
Autor: Jerzy Olszewski
A ja myslalem...
-- -Cytat-- -
Czy obecny szef ABW złamał prawo, gdy pracował dla Ery GSM? Tak sugerują zeznania złożone w śledztwie w sprawie ujawnienia tajemnicy służbowej" - pisze "Rzeczpospolita". W artykule pt. "Świadek: Bondaryk kazał w Erze kopiować tajne dane", gazeta wróciła do umorzonej w 2008 r. sprawy domniemanych wycieków tajnych informacji o tym, kim interesują się służby specjalne z Polskiej Telefonii Cyfrowej (operatora sieci komórkowych Era i Heyah) z lat 2005-2006, gdy obecny szef ABW pracował tam jako pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych. Gazeta "dotarła do zeznań świadków", którzy m.in. mieli mówić, że Bondaryk pytał, kto interesuje się Zygmuntem Solorzem; zlecono też wtedy zgranie na płyty danych o wnioskach służb badających m.in. zabójstwo gen. Marka Papały.
-- -Koniec-- -

A ja naiwny myślałem, że nielegalne podsłuchy, policje tajne i dwugłowe, kopiowanie tajnych danych, śledczy nad ranem u drzwi i inne nieprawości zaczęły się i ostatecznie skończyły wraz z nastaniem i zbawiennym ustaniem ciemnej nocy rządów junty złowieszczych bliźniaków...

Data: 2009-06-16 15:41:08
Autor: XXL
A ja myslalem...
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a): A ja naiwny myślałem, że nielegalne podsłuchy, policje tajne i dwugłowe, kopiowanie tajnych danych, śledczy nad ranem u drzwi i inne nieprawości zaczęły się i ostatecznie skończyły wraz z nastaniem i zbawiennym ustaniem ciemnej nocy rządów junty złowieszczych bliźniaków...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tak Jerzy masz rację, budowa państwa policyjnego skończyła się jesienią 2007r.
kiedy w debacie wyborczej D.Tusk rozjechał jak czołg J.Kaczyńskiego i zrobił z niego naleśnik.
Dzięki miażdżącemu zwycięstwu w tamtej debacie Tusk zapewnił PO zdecydowane
zwycięstwo w wyborach i koniec budowania PIS-owskiego układu władzy i ciemnogrodu.
IV RP wylądowała tam gdzie było od początku jej miejsce - na śmietniku historii.

Data: 2009-06-16 16:01:55
Autor: olimp510
A ja myslalem...

[...]

albo oglądałem całkiem inna debate albo jestes .... - I TU Cie nie będę
obrażał wprost - tak jak to robił Pan Donald T.  obrażając(przed debata; na
debacie; aż do teraz) Prezydenta RP.

Wystarczy że zacytuje "Dwie rzeczy są nieskończone:
Wszechświat i głupota ludzka" --

Data: 2009-06-16 18:07:07
Autor: skippy
A ja myslalem...

Użytkownik " olimp510"

...Prezydenta RP.

Jeszcze tylko rok.

Data: 2009-06-16 21:43:41
Autor: totus
A ja myslalem...
skippy wrote:

Użytkownik " olimp510"

...Prezydenta RP.

Jeszcze tylko rok.

Jakoś dam radę. Boję się tylko żebym nie umarł ze śmiechu.

Data: 2009-06-16 20:15:01
Autor:
A ja myslalem...
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
Jakoś dam radę. Boję się tylko żebym nie umarł ze śmiechu.

Złociutki Donald T. niczym "Słoneczko Peru" wyprawia ludowi igrzyska na całego.
jak w starożytnym Rzymie.
Lud sie bawi, inni są rozszarpywani przez lwy a cesarz publicznie prezentuje
swe wdzięki.

Ty Totus - bawisz. --

Data: 2009-06-16 22:32:29
Autor: totus
A ja myslalem...
  wrote:

[...]

 Nie potrzebna jest taka atencja, ja jestem z małej. Miło mi, że do czegoś się przydaję. Lubie być potrzebny.

Data: 2009-06-16 18:11:32
Autor: Dieter
A ja myslalem...
Kiedy Ty Drogi Przyjacielu dorosniesz i w koncu zrozumiesz, ze kazdy polityk ma Cie gleboko w dupie.

D.

Data: 2009-06-16 19:10:58
Autor: XXL
A ja myslalem...
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Kiedy Ty Drogi Przyjacielu dorosniesz i w koncu zrozumiesz, ze kazdy polityk ma Cie gleboko w dupie.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To po co Przyjacielu glosowałeś na Martę Falentę skoro ma Cię ona głęboko w d..ie ?
Demokracja polega na tym, że trzeba głosować na jedną z partii.
Przypominam słynną maksymę W.Churchila: "demokracja jest najgorszym z systemów
ale póki co nikt nie wymyślił nic lepszego". --

Data: 2009-06-16 20:34:59
Autor: sys29
A ja myslalem...
 XXL <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Przypominam słynną maksymę W.Churchila: "demokracja jest najgorszym z
systemów
ale póki co nikt nie wymyślił nic lepszego".

... bardzo słynną i bardzo głupią maksymę Ja nie lubię demokracji ... bo suma ludzkiej głupoty buduje socjalizm.

pozdr.
sys29

Data: 2009-06-16 21:30:52
Autor: XXL
A ja myslalem...
 sys29 <sys29@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): Ja nie lubię demokracji ... bo suma ludzkiej głupoty buduje socjalizm.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie lubisz demokracji ale korzystasz z wszystkich jej zalet. Może zaprzeczysz?
Czy sądzisz, że w warunkach monarchii którą propaguje UPR, tak byś sobie
wypisywał na forach i krytykował bezkarnie władzę tak jak tutaj wszyscy robią?
Np. obrażał byś panującego władcę pisząc na forum, że to np. TW Bolek.

Nie obrażaj wszystkich tych, którzy popierają i doceniają demokrację.
Jak chcesz dalej bujać w obłokach i popierać program UPR to masz do tego
prawo, ale o rzekomej ludzkiej głupocie wypowiadaj się bardziej ostrożnie.

Data: 2009-06-16 21:57:56
Autor: sys29
A ja myslalem...
[...]

Dla mnie ( liberała ) nie jest istotne KTO rządzi, ale JAK rządzi.
Na pierwszym miejscu stawiam "wolność ekonomiczną" , a "wolność polityczną"
uważam za mniej istotną. Myślę, że akurat właśnie w demokracji szanse
na prawdziwą wolność ekonomiczną obywateli są znikome, bo ludzie są
w większości socjalistami. Jeśli chodzi o zalety demokracji, to są one raczej pozorne ( mówisz, co
chcesz - robisz, co Ci każą ). Aby nie tracić czasu na dyskusję, odsyłam
Cię do książki "Demokracja - opium dla ludu?" - Erik von Kuehnelt-Leddihn.
Tam autor przepięknie ośmieszył te przywołane przez Ciebie "zalety".
Ludzka głupota nie jest "rzekoma", a IMHO nieskończona. Ja np. zgadzam
się ze "wskaźnikiem Łysiaka" - 85% populacji to przygłupy.

pozdr.
sys29

Data: 2009-06-17 11:14:09
Autor: XXL
A ja myslalem...
 sys29 <sys29@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): Dla mnie ( liberała ) nie jest istotne KTO rządzi, ale JAK rządzi.
[...]

Skąd wiesz, że jesteś liberałem jak nigdy nie żyłeś w takim systemie i tak
naprawdę nie masz pojęcia jak on mógłby funkcjonować w praktyce.
Powtarzam: w publicystyce, felietonach i książkach pięknie i wzniośle się
pisze o "prawdziwej" wolności ekonomicznej, b.niskich podatkach, całkowitej
niezależności kraju (nacjonalizm).
Społeczeństwo polskie czyta o tym i słucha od 20 lat i jakie są tego skutki?
1% poparcia dla UPR. Koniec, kropka, szkoda czasu i atłasu.

Data: 2009-06-18 11:17:07
Autor: Endriu
A ja myslalem...
[...]

Rodzi się tylko pytanie:

- czy za brak liberalizmu i zdrowych zasad nie przyjdzie nam kiedyś słono zapłacić ?.

"Ustroje padają nie dlatego, że są złe, okrutne lub niesprawiedliwe - lecz dlatego, że bankrutują".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-06-16 21:22:34
Autor: msz
A ja myslalem...
Dnia 16-06-2009 o 21:10:58  XXL <duzy_slawek@wytnij.gazeta.pl> napisał(a):

Demokracja polega na tym, że trzeba głosować na jedną z partii.

jestes pewien, ze trzeba?

Data: 2009-06-16 21:46:41
Autor: totus
A ja myslalem...
msz wrote:

Dnia 16-06-2009 o 21:10:58  XXL <duzy_slawek@wytnij.gazeta.pl> napisał(a):

Demokracja polega na tym, że trzeba głosować na jedną z partii.

jestes pewien, ze trzeba?

Nie chodząc na wybory zawsze głosuje się na zwycięską partię. Przemyśl to. Przypadek graniczny jest taki, że jedna osoba poszła na wybory.

Data: 2009-06-16 21:53:45
Autor: msz
A ja myslalem...
Dnia 16-06-2009 o 21:46:41 totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):

Przypadek graniczny jest taki, że jedna osoba poszła na wybory.

ntg
jesli z jednej strony wszyscy, to z drugiej zadna. tez przemysl ;)

Data: 2009-06-16 22:35:04
Autor: totus
A ja myslalem...
msz wrote:

[...]

Piszę o stronie praktycznej. Jakie są intencje nie chodzenia na wybory to nie jest ważne dla wyniku.

Data: 2009-06-16 22:03:46
Autor: Dieter
A ja myslalem...
Dlatego glosowalem w wyborach, zebym pozniej mogl narzekac. Ci co nie chodza do wyborow tego prawa nie maja.

D.

Data: 2009-06-16 22:13:03
Autor: skippy
A ja myslalem...

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h18tr6$3bv$1news.onet.pl...
....> Ci co nie chodza do wyborow tego prawa nie maja.

A niby dlaczego, Dieter?
Ja nie byłem na tych wyborach i mam prawo narzekać, jak najbardziej.
A jak głosowałeś na członka PO to masz prawo narzekać na PO, na pozostałych, czy też na wszystkich?
I z czego to wynika?

Data: 2009-06-17 00:21:37
Autor: Dieter
A ja myslalem...
Mozna bylo niestety oddac glos tylko na jednego kandydata. Teraz ponarzekam sobie na PIS, PO i cala reszte bandy. Buraki nie chodza do wyborow. Mogles isc i oddac chociaz glos niewazny, a tak jedynie wpasowales sie w proletariat.

D.

Data: 2009-06-17 07:44:39
Autor: skippy
A ja myslalem...

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h195ti$r3b$1news.onet.pl...
[...]

I ja sobie ponarzekam po całości, nie odbierzesz mi tego, jakichbyś głupot na ten temat nie napisał.
Nie miałem na kogo.
Co do buraka - cóż.
Zaglosowałes byle jak i nim nie jesteś.
Rozumiem.
:)))

PS
Politycy, których uważasz za kłamczuchów jak piszesz, po całości, zrobili Ci wodę z mózgu że trzeba iść na wybory bo bla bla bla.
Niestety.

Data: 2009-06-17 17:36:55
Autor: marfi
A ja myslalem...
Użytkownik "skippy" <man3@on.the.moon> napisał w wiadomości news:h1a0ed$qp6$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

  Z klawiatury mi to wyjąłeś - ostatnio olałem wybory w 1985 bo "mi się nie chciało" a teraz zrobiłem powtórkę z pełną premedytacją :)

--
marfi __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4162 (20090617) __________

Data: 2009-06-17 10:39:21
Autor: eost
A ja myslalem...
Dlatego glosowalem w wyborach, zebym pozniej mogl narzekac. Ci co nie chodza do wyborow tego prawa nie maja.

Slogan jak z reklamy proszku.

Po co dajesz sie nabrac na te stara metode, znana juz od dwoch tysiecy lat. ("Samiscie zabili Jezusa. Przez glosowanie. To nie my")

Mi sie nie podoba ten cyrk, a nie sprzety w nim. I wszystko mi jedno, czy na stanie bedzie kolowrotek, drabinka, czy karmnik ("lewatywa" kontra "kanapka z gownem").
Nie cierpie decia w rog bawoli, wykluczania ze spolecznosci, wypedzania z wioski (...) tych ktorzy nie glosowali i calej tej propagandy "Vote or Die".

--
eost.

Data: 2009-06-17 10:54:09
Autor: eost
A ja myslalem...

http://www.southparkstudios.com/episodes/103888

--
eost.

Data: 2009-06-17 02:03:58
Autor: Barbara
A ja myslalem...

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h18qo2$r09$1inews.gazeta.pl...

> [...]
| w d..ie ?
| Demokracja polega na tym, że trzeba głosować na jedną z partii.

???? z tych naszych????
przyjrzyj się z bliska PO - ona się zrobiła gorsza od PZPR - teraz jest chyba najbardzijepodobna do PPR :(, jesli znasz się trochę na naszej historii partii politycznych.

| Przypominam słynną maksymę W.Churchila: "demokracja jest najgorszym z systemów
| ale póki co nikt nie wymyślił nic lepszego".

Miał rację, ale na pewno nie miał na myśli tzw. polskiej demokracji, a już szczególnie tej po 2007 roku
Barbara

Data: 2009-06-17 07:48:36
Autor: XXL
A ja myslalem...
Barbara <basia@in.com.pl> napisał(a): Przyjrzyj się z bliska PO - ona się zrobiła gorsza od PZPR
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dobrze się czujesz? Bo chyba coś nie tak z logicznym myśleniem jeśli
wypisujesz takie brednie. PO zrobiła się gorsza od PZPR bo odsunęła PIS od władzy i wyrzuciła IV RP na
śmietnik historii?

Miał rację, ale na pewno nie miał na myśli tzw. polskiej demokracji, a już szczególnie tej po 2007 roku
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A przypadkiem nie dotyczy to tej demokracji w latach 2005-2007 kiedy zamiast
walczyć z "układem" rządząca koalicja "postępowych" partii PIS-Samoobrona-LPR
skorumpowała się i stworzyła sama układ?

Data: 2009-06-17 11:46:16
Autor: eost
A ja myslalem...
wyrzuciła IV RP na
śmietnik historii?

Cos sie uparl na ten smietnik? Pozycjonujesz cos?

--
eost.

Data: 2009-06-17 11:18:24
Autor: skippy
A ja myslalem...

Użytkownik "Barbara" <basia@in.com.pl> napisał w wiadomości news:h19bvd$55e$1news.dialog.net.pl...

przyjrzyj się z bliska PO - ona się zrobiła gorsza od PZPR - teraz jest chyba
najbardzijepodobna do PPR

Przykro mi to napisać, ale Ciebie też opętało.
Skrajna brednia i to kogoś, kto pamięta PRL.
Plujący na wszystkich karzeł zatruł wam mózgi.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-17 00:29:50
Autor: maciej
A ja myslalem...
Dieter napisał:

Kiedy Ty Drogi Przyjacielu dorosniesz i w koncu zrozumiesz, ze kazdy polityk ma Cie gleboko w dupie.

Niestety to nie do końca prawda. Gdyby politycy mieli nas w tyłku ;) to zostawili by nas samych sobie i dawalibyœmy sobie doskonale radę. Oni niestety jednak nie majš nas gdzieœ i się bardzo nami interesujš, tylko nie tak jak większoœc myœli.
Oni po prostu chcš naszego dobra, a my musimy te dobro przed nimi chronić, żeby wszystkiego nie ukradli :(

Polityk, który mam mnie gdzieœ i się mnš nie interesuje to znakomity polityk :-)

Data: 2009-06-21 10:16:02
Autor: Endriu
A ja myslalem...
Kiedy Ty Drogi Przyjacielu dorosniesz i w koncu zrozumiesz, ze kazdy polityk ma Cie gleboko w dupie.

Jedno jest pewne - nie wszystkim politykom zależy na stołkach....

http://tiny.pl/3nzz (9 min 40 sek filmu)

"[...] mnie na tym stołku nie zalezy....[....]"

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-06-16 18:40:52
Autor: Tomek
[...]