A ja myslalem...

Data: 2009-06-16 18:40:52
Autor: Tomek
A ja myslalem...
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h187ra$770$1atlantis.news.neostrada.pl...
-- -Cytat-- -
Czy obecny szef ABW złamał prawo, gdy pracował dla Ery GSM? Tak sugerują zeznania złożone w śledztwie w sprawie ujawnienia tajemnicy służbowej" - pisze "Rzeczpospolita". W artykule pt. "Świadek: Bondaryk kazał w Erze kopiować tajne dane", gazeta wróciła do umorzonej w 2008 r. sprawy domniemanych wycieków tajnych informacji o tym, kim interesują się służby specjalne z Polskiej Telefonii Cyfrowej (operatora sieci komórkowych Era i Heyah) z lat 2005-2006, gdy obecny szef ABW pracował tam jako pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych. Gazeta "dotarła do zeznań świadków", którzy m.in. mieli mówić, że Bondaryk pytał, kto interesuje się Zygmuntem Solorzem; zlecono też wtedy zgranie na płyty danych o wnioskach służb badających m.in. zabójstwo gen. Marka Papały.
-- -Koniec-- -

A ja naiwny myślałem, że nielegalne podsłuchy, policje tajne i dwugłowe, kopiowanie tajnych danych, śledczy nad ranem u drzwi i inne nieprawości zaczęły się i ostatecznie skończyły wraz z nastaniem i zbawiennym ustaniem ciemnej nocy rządów junty złowieszczych bliźniaków...

NTG

Tomek

A ja myslalem...