A ja myslalem, ze slepy jestem

Data: 2012-09-25 00:44:58
Autor: atm
A ja myslalem, ze slepy jestem
Po aktualizacji iPada 2 do iOS6 chcialem cos obejrzec na Youtube.
Szukalem tego starego telewizorka...w jedna, druga i nic.
Ok, pomyslalem, ze Apple usunal ale bedzie w App Store. Guzik, nie ma.
Owszem na iPhona znalazlem ale na iPada poki co brak:
http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=22214:jeli-youtube-na-ipadzie-to-tylko-z-jasmine&catid=51:programy&Itemid=93

Data: 2012-09-24 23:47:41
Autor: krzysztofsf
On 25 Wrz, 00:45, atm <_...@vp.pl> wrote:
[...]

A ze strony youtube.pl nie da sie ogladac?
To wszystkie strony, typu zalukaj.pl rowniez odpadaja?

Ladna multimedialnosc :)

Data: 2012-09-25 09:00:09
Autor: atm
On 2012-09-25 08:47, krzysztofsf wrote:
On 25 Wrz, 00:45, atm <_...@vp.pl> wrote:
[...]

Wiesz, jak w podlinkowanym opisie - jest zamiennik, ze stron moze tez pojdzie... Ale to APPLE: mialo byc latwe, bezproblemowe i przyjemne.
W tym wypadku Android spelnia ta definicje ;]

Data: 2012-09-25 07:05:03
Autor: ALEX
W dniu wtorek, 25 września 2012 09:00:13 UTC+2 użytkownik atm napisał:

> [...]

Wiesz, jak w podlinkowanym opisie - jest zamiennik, ze stron moze tez pojdzie... Ale to APPLE: mialo byc latwe, bezproblemowe i przyjemne.

Łatwo, bezproblemowo i przyjemnie sobie nie obejrzysz.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

A ja myslalem, ze slepy jestem