A ja myślałem, że takie stada paranoików to tylko na pl.soc.polityka ;)))

Data: 2011-07-29 19:08:18
Autor: Zennon
A ja myślałem, że takie stada paranoików to tylko na pl.soc.polityka ;)))
A tu też obrodziło ;)))

Zennon

Data: 2011-07-29 19:23:39
Autor: Endriu
A ja myślałem, że takie stada paranoików to tylko na pl.soc.polityka ;)))
A tu też obrodziło ;)))

Paranoików... ?.
Póki co to Eneuelowi to tylko wilgoć przeszkadza, ale żeby go tak od razu paranoikiem czestować  ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-07-29 19:35:45
Autor: Zennon

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j0uqb1$brh$1usenet.news.interia.pl...
>A tu też obrodziło ;)))

Paranoików... ?.
Póki co to Eneuelowi to tylko wilgoć przeszkadza, ale żeby go tak od razu paranoikiem czestować  ...

I każdy paranoik jest święcie przekonany, że to nie o nim mowa...

Zennon

p.s na psp jest mniej świrów. Wracam tam ;)

Data: 2011-07-29 20:08:18
Autor: Endriu
A ja myślałem, że takie stada paranoików to tylko na pl.soc.polityka ;)))
I każdy paranoik jest święcie przekonany, że to nie o nim mowa...

A czy o ewentualnym całkowitym zdrowiu psychicznym świadczy  fakt wypisywania bezosobowo skierowanych postów/inwektyw na grupach dyskusyjnych?.

Chłopie zanim nasmarujesz kolejnego posta może się najpierw zastanów ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-07-29 20:15:49
Autor: Endriu
A ja myślałem, że takie stada paranoików to tylko na pl.soc.polityka ;)))
...Wracam tam ;)

Wracaj tam wracaj.... do swoich.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-07-31 04:46:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
A ja myślałem, że takie stada paranoików to tylko na pl.soc.polityka ;)))

"Endriu" j0uqb1$brh$1@usenet.news.interia.pl

Paranoików... ?.
Póki co to Eneuelowi to tylko wilgoć przeszkadza,
ale żeby go tak od razu paranoikiem czestować  ...

Lew zaczyna przemówienie, żaba mu przeszkadza...
Więc lew delikatnie prosi, aby zielone zwierzątku pozwoliło mu...
Żaba rozgląda się dookoła i krzyczy:

 -- Te, krokodyl, stul dziób!!!

Kosztem wielu dni wstawiłem 3 wiatraki i przenośny klimatyzator.
(wakacje uciekają... ale już nie miałem na co czekać)
Zamierzam wstawić ten klimatyzator na stałe pomiędzy
pokojem i łazienką oraz dokupić jeszcze jeden (być
może mniejszej mocy i lżejszy) aby postawić miedzy
tą samą łazienką i innym pokojem.

Nieco ponad 1 kW i mam w łazience same trójki -- 33 stopnie
Celsjusza i 33% wilgotności względnej. Niższej wilgotności
chyba nie uzyskam latem. Wyższej temperatury chyba też. :)
(w takie smutne lato)

W chłodzonym pokoju mam miły chłodek i mniej wody w powietrzu.
Wszędzie mam mniej kurzu, który zbiera się na filtrach,
skąd zbieram go w jedną minutę odkurzaczem.

Mam też masę wody destylowanej -- piorę w niej.
(ale pralka głupieje od dolewania do niej wody)

Wysoka temperatura w łazience na pewno źle działa na mydła, żele do prania i mycia itp...

-=-

Mam przed sobą jeszcze sporo roboty z wentylacją. :)
W kuchni mam uszczelnić komin (pierdoła, który podłączał
okap zrobił kwadratową dziurę w ścianie i wstawił tam
okrągłą rurę -- mam nadzieję, że obejdzie się bez
demontażu mebelków) i domontować drugi komin...

-=-

[i mogę pośmiać się z Rydzyka, który najpierw uważał, że należy mnie
stłamsić głodem :) a później srał :) ze strachu przed jakimś moim
odwetem -- no i ma odwet, ;) bo z zimna krwią morduję grzyby
łazienkowe, czyli poniekąd jego krewniaków; nie musi wiedzieć,
że ja mam i jego, i cały Kościół JPII, w dupie; nazbyt dobrze
wiem o tym, że największą krzywdę czyni mściciel sam sobie,
nie zaś tym osobom, na których mści się -- dlatego w tym życiu
nie mściłem się na nikim, a jedynie śmiałem się z tych ludzi,
którzy sami sobie czynili krzywdę, mszcząc się na swych
,,krzywdzicielach'' i srając ze strachu...]

-=-

Łączę wyrazy uwielbienia dla Radia Maryja. ;)

[PiS połączy się z SLD, aby pokonać PO; Kościół znów
będzie brutalnie prześladowany, ;) aby pozyskać łaskę
ludu polskiego; kolejne pokolenia naiwnych Polaków będą
marnowały swoje życie, płacąc na seks kolejnych Łazewskich...]

To przecież dzięki temu Radiu poznajemy prawdę o tragedii smolenskiej.

[prawdę, w której ja naliczę ze sto sprzeczności typu:

 -- samolotu nie można podnieść z wysokości mniejszej niż 20 metrów
 -- Protasiuk podnosi samolot na 3 sekundy przed komendą GORIZONT,
    czyli będąc na wysokości 30 metrów wg RidWrita, jak określają
    lotnicy z tej grupy wysokościomierz radarowy, zwany też radiowym

 -- na dodatek samolot podnosi się z w. 2.5 metra na w. 15 metrów,
    ale traci 6 metrów skrzydła, będąc na 5 metrach wysokości, :)
    czyli traci mniej więcej 0 metrów lotek i 15% swej rozpiętości,
    w której jest też kadłub

dających mi wiele do myślenia]

Prawdę, której wszyscy Polacy pożądają jak zbawienia swych dusz!

[mogę też pośmiać się -- chcieliście kochać Ozorowskiego i Kopanię?
Kopania wam wyjaśniał, że wasza wiara słabnie z uwagi na wasze
bogacenie się; prosicie stale Boga o wzrost waszej wiary?
dostaliście zatem wzrost Franka, aby wasza wiara wzrosła i umocniła się]

Prawdę, bez której trudno żyć!

[Prawdę, która was gówno :) obchodzi -- ja mam więcej od was
współczucia dla Protasiuka czy panienek -- tej z Pietrasz
i nie tylko tej; Putry, Walentynowicz i Kaczyńskich -- nie żałuję]

-=-

Mnie Endriu przeszkadza: wilgoć, temperatura, pyłki drzew, uszkodzenia
kręgosłupa... Neurolog wyjawiła mi w piątek, ;) że stan mego kręgosłupa
szyjnego nie jest wcale zły. Jeśli będę mógł biegać -- wyzdrowieję ,,do
końca''. :) Moje rokowania są coraz lepsze. :) Kręgosłup lędźwiowy :)
zamierzam odciążyć jeszcze mocniej, schodząc z masą ciała do 65 kg.
Na razie mam stabilne 67 kg -- mogę nawet dużo jeść (nawet orzechów
czy migdałów -- BTW... plomby w zębach nie wytrzymują gryzienia orzechów
i migdałów... czasami trzaskają jak łupiny... ale eksperyment z kompozytowymi
,,koronami'' chcę kontynuować) a jednak nie tyję. :) Jeszcze parę dni
i zacznę schodzenie na/poniżej 65 kg.

[i będę chodził z goła dupą -- bo mi spodnie będą spadały]

Oczekuję kolejnych ,,uderzeń losu''. ;)

Codzienie patrzę na swój samochód i nie wierzę w to, co mnie
spotkało niedawno -- uszedłem pułapki zastawionej przed morderców.
Granitowe bloczki raczej nie ustąpią w efekcie ,,rozmowy'' z podwoziem
samochodu. Nawet betonowe są za twarde dla s. osobowego... A jednak
mój samochód jest cały, ominęła mnie przygoda polegająca na wjechaniu w pułapkę!

Pułapkę zastawiona przez ludzi chorych umysłowo, atakujących przypadkowych ludzi...

[a teraz nie uszedłem pułapki -- znów straciłem masę czasu na te rozmowy]

Data: 2011-07-31 11:02:22
Autor: kawi
A ja myślałem, że takie stada paranoików to tylko na pl.soc.polityka ;)))
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j12fnv$k0o$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- Te, krokodyl, stul dziób!!!

[...]
i szybko łyknij tabletki.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Wiktor

Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach

A ja myślałem, że takie stada paranoików to tylko na pl.soc.polityka ;)))