A ja nigdy nie zrezygnowałbym z polskiego obywatels twa...

Data: 2009-08-15 16:20:58
Autor: Tzva Adonai
A ja nigdy nie zrezygnowałbym z polskiego obywatels twa...
Patriota jestem w klasycznym wydaniu....

Data: 2009-08-15 16:36:01
Autor: Pistacjusz
On 16 Sie, 01:20, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
Patriota jestem w klasycznym wydaniu....

Oj, figlarz z Ciebie, wiesz jak człowieka rozweselić :)

Data: 2009-08-16 00:43:32
Autor: Tzva Adonai
A ja nigdy nie zrezygnowalbym z polskiego obywatelstwa...
On 16 Sie, 01:45, "Jaksa" <Ja...@litwa.pl> wrote:

Polskę i Izrael można było porównywać w 1997 roku. Później już nie.
Zostawiliśmy was tak daleko w tyle, że nawet nie widzimy was
w lusterku wstecznym.

O jesssu... Chuju bosy, ty jesteś 5 lat w tyle za Słowacją, co dopiero
mówić o wysokorozwiniętym Izraelu...

Data: 2009-08-16 10:22:39
Autor: bolek

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:85b278cb-32d6-46b0-98e2-24ca4a51462bs31g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

-- -- -

Przygłupie, ty jesteś mało, że pierdolnięty, to jeszcze ograniczony.
Zgol pejsy, bo ci zasłaniają widok.
Ty jesteś PGerowiec z kibuca.
Zgadza się ?

Data: 2009-08-16 03:50:31
Autor: Antenka
A ja nigdy nie zrezygnowalbym z polskiego obywatelstwa...

Polska jest rozwiniętym krajem któremu brakuje niektórych elementów
cywilizacyjnych typu autostrady czy szybkie koleje, a Izrael jest krajem
rozwijającym się >

Święta racja, święta racja.Bombki jedynie nie mamy, a ice z tego, co
pamiętam coś kombinują z bronią jądrową.

Antenka

Data: 2009-08-16 12:58:56
Autor: bolek

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f940ce7f-89de-423c-8110-7756b5a56c9a26g2000yqk.googlegroups.com...

[...]

Pracują nad własnym końcem.

Data: 2009-08-16 11:11:07
Autor: awe
A ja nigdy nie zrezygnowalbym z polskiego obywatelstwa...
Janku znowu bredzisz
awe

A ja nigdy nie zrezygnowałbym z polskiego obywatels twa...