A ja odkupię albo lepiej dostanę za fri.....:-)

Data: 2010-03-19 18:59:54
Autor: Włodek
A ja odkupię albo lepiej dostanę za fri.....:-)
Starą, zepsutą, zdelegalizowaną, nikomu nie potrzebną, butlę stalową 12 lub 10 litrów fi 171 mm np Faber. Potrzebuję ją pociąć na kawałki i coś z niej zrobić.
Ma ktoś takie coś ?
--

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Data: 2010-03-19 19:14:19
Autor:
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Starą, zepsutą, zdelegalizowaną, nikomu nie potrzebną, butlę stalową 12 lub 10 litrów fi 171 mm np Faber. Potrzebuję ją pociąć na kawałki i coś z niej zrobić.
Ma ktoś takie coś ?

Część butli nie przechodzi atestu, tam najłatwiej dostać taki zbiornik w cenie
złomu lub za darmo. Do formy możesz wykorzystać stalową blachę nierdzewną
utlenioną. Zdjęcia mojej formy widziałeś.

pozdrawiam rc
ps w ateście na ul.Białołęckiej była dróżka ułożona z butli które nie przeszły
atestu

Data: 2010-03-20 19:12:32
Autor: Włodek

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ho0ieb$j03$1@inews.gazeta.pl...
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):

Starą, zepsutą, zdelegalizowaną, nikomu nie potrzebną, butlę stalową 12 lub
CIACH

Do formy możesz wykorzystać stalową blachę nierdzewną
utlenioną. Zdjęcia mojej formy widziałeś.

Wiem, wiem mam mnóstwo różnych form spawanych i kilka drążonych. Nie wszystko da się wykonać z prostych blach. Dzisiaj także robiłem kolejny przyrząd ułatwiający pracę przy balaście.

pozdrawiam rc
ps w ateście na ul.Białołęckiej była dróżka ułożona z butli które nie przeszły
atestu

Tylko ja nie mam Białołęckiej w Łagowie. Pewnie dlatego że Warszawa leży daleko od Łagowa :-)

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Data: 2010-03-20 12:59:48
Autor: buddy
A ja odkupię albo lepiej dostanę za fri.....:-)

witam

dostaniesz za free tylko musisz je ( ją ) sobie od nas odebrać :)

Pozdrawiam
Konrad www.buddy.pl

Data: 2010-03-20 19:02:08
Autor: Włodek
A ja odkupię albo lepiej dostanę za fri.....:-)
Witaj
Dzięki. A może odebrać to znajomy czy muszę osobiście jechać do Warszawy? Odemnie z Łagowa to dość daleka wyprawa. Jeśli może pośrednik to  uzgodnię z nim termin wyjazdu do Was i dam znać telefonicznie kiedy.
Masz może 2 szt 12 litrowych butli o średnicy 171 mm?

Już spieszę z wyjaśnieniem do czego to.
1. potrzebuję modelu twina z przestawianymi imitacjami obejm i płyty do łatwiejszego dopasowywania różnych balastów X-weight, V-weight. P-weight wykonywanych z podanych wymiarów. Do tej pory kształt przestrzenny i wymiary tworzyły się u mnie rzekł bym wirtualnie w głowie :-)  Te wymysły są do obejrzenia tu http://www.balastnurkowy.yoyo.pl/galeria.htm
2. Chcę zrobić dwa nowe typy balastu jeden to jak nazwał Forest G a ja robię odmianę balastu kaloszowego ale bez kaloszy Specjalnie dla czystej krwi DIRowcow mających zbyt lekki tyłek :-) Drugi to całkiem nowa koncepcja i być może będzie to rozwiązanie do przyjęcia.

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Data: 2010-03-20 20:40:33
Autor:
A ja odkupię albo lepiej dostanę za fri.....:-)
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Już spieszę z wyjaśnieniem do czego to.

To było wiadome od początku. Powinieneś przyjechać do Warszawy.
Koniecznie wpaść do czytelni UP. Tam znajdziesz międzynarodową klasyfikację
patentową. W niej wejdziesz w lotnictwo. Poszukasz zaczepów uzbrojenia.
Co z tego może dalej wyniknąć to tylko Twoja sprawa.
Możesz też po omacku poszukać przez www.uprp.pl jest to bardziej upierdliwe
niż oglądanie dokumentów papierowych.

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-21 12:45:19
Autor: buddy
A ja odkupię albo lepiej dostanę za fri.....:-)

Witam

Oczywiście  może to zabrać ktokolwiek ,kilka butli  stało się "pełnoletnimi" w
świetle przepisów UDT  i już niestety nie podlegają odnowieniu legalizacji. Tak więc zapraszam po odbiór.

Pozdrawiam
Konrad konrad@buddy.pl --

A ja odkupię albo lepiej dostanę za fri.....:-)