A ja odkupię albo lepiej dostanę za fri.....:-)

Data: 2010-03-19 19:14:19
Autor:
A ja odkupię albo lepiej dostanę za fri.....:-)
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Starą, zepsutą, zdelegalizowaną, nikomu nie potrzebną, butlę stalową 12 lub 10 litrów fi 171 mm np Faber. Potrzebuję ją pociąć na kawałki i coś z niej zrobić.
Ma ktoś takie coś ?

Część butli nie przechodzi atestu, tam najłatwiej dostać taki zbiornik w cenie
złomu lub za darmo. Do formy możesz wykorzystać stalową blachę nierdzewną
utlenioną. Zdjęcia mojej formy widziałeś.

pozdrawiam rc
ps w ateście na ul.Białołęckiej była dróżka ułożona z butli które nie przeszły
atestu

Data: 2010-03-20 19:12:32
Autor: Włodek

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ho0ieb$j03$1@inews.gazeta.pl...
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):

Starą, zepsutą, zdelegalizowaną, nikomu nie potrzebną, butlę stalową 12 lub
CIACH

Do formy możesz wykorzystać stalową blachę nierdzewną
utlenioną. Zdjęcia mojej formy widziałeś.

Wiem, wiem mam mnóstwo różnych form spawanych i kilka drążonych. Nie wszystko da się wykonać z prostych blach. Dzisiaj także robiłem kolejny przyrząd ułatwiający pracę przy balaście.

pozdrawiam rc
ps w ateście na ul.Białołęckiej była dróżka ułożona z butli które nie przeszły
atestu

Tylko ja nie mam Białołęckiej w Łagowie. Pewnie dlatego że Warszawa leży daleko od Łagowa :-)

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

--

A ja odkupię albo lepiej dostanę za fri.....:-)