A ja się z tego śmieję ... :-)

Data: 2010-06-20 22:07:16
Autor: Tomy M.
A ja się z tego śmieję ... :-)
To czy wygra Komoruski czy Kaczyński nic dla mnie nie zmienia.
To ma znaczenie wyłącznie dla etatowców, prywaciarzom wszędzie dobrze :-)
.... najlepiej na nas aby wróciła komuna taka jak za PRL, gdy
niczegow sklepachnie było i kazdy towar szedł jak ciepłe
bułki :-)
DziwiÄ™ siÄ™ tylko tym szarym ludziom, etatowcom. Dlaczego
głosują na lodziarza-kombinatora?! W/g mnie szaraki
powinny głosować na Napieralskiego.

Tomy M.

Data: 2010-06-20 22:09:44
Autor: abc
A ja się z tego ¶mieję ... :-)
Dziwię się tylko tym szarym ludziom, etatowcom.

Nie mam w tym nic dziwnego, przecież już sam fakt wzięcia udziału w tym cyrku jest absurdem.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-06-20 13:28:21
Autor: Antenka
A ja się z tego ¶mieję ... :-)
On 20 Cze, 22:09, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Dziwi si tylko tym szarym ludziom, etatowcom.

Nie mam w tym nic dziwnego, przecie ju sam fakt wzi cia udzia u w tym
cyrku jest absurdem.

Wybierzmy Króla Polski . To jedyne rozwi±zanie.

Antenka

Data: 2010-06-20 22:32:16
Autor: Lorn
A ja się z tego ¶mieję ... :-)
Antenka pisze:
[...]

Ten Król pochodzi z Zambrowa czy ziemi łomżyńskiej? :>

Data: 2010-06-20 22:37:13
Autor: marek czaplicki
A ja się z tego ¶mieję ... :-)
Antenka pisze:
Wybierzmy Króla Polski . To jedyne rozwi±zanie.
Antenka
króla może wybierać tylko szlachta. ja mogę wybierać tylko i aż prezydenta.

Data: 2010-06-20 23:08:52
Autor: awe
A ja się z tego ¶mieję ... :-)

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hvlu61$e7i$1inews.gazeta.pl...
Antenka pisze:
Wybierzmy Króla Polski . To jedyne rozwi±zanie.
Antenka
króla może wybierać tylko szlachta. ja mogę wybierać tylko i aż prezydenta.
-- -- -- -- -
czapliccy mi sie kojarza bardzo negatwynie. Co tam odwalili bo juz nie pamietam?
awe

Data: 2010-06-20 23:10:11
Autor: zenek
A ja się z tego ¶mieję ... :-)
abc pisze:
Dziwię się tylko tym szarym ludziom, etatowcom.

Nie mam w tym nic dziwnego, przecież już sam fakt wzięcia udziału w tym cyrku jest absurdem.

A ty qrwaq cwelu gdzie zimowales przez ten czas ? proboszcz cie w chlewiku wiezil?

A ja się z tego śmieję ... :-)