A ja się dziwiłem, czemu ten gostek zamknął tą stronę...

Data: 2011-05-22 21:31:53
Autor: Zennon
A ja się dziwiłem, czemu ten gostek zamknął tą stronę...
....na jego miejscu, kupiłbym albo pożyczył od kumpla komputer i prowadził stronkę dalej. W końcu satyra, to żadne przestępstwo. No ale wychodzi na to, że facet sam zdał sobie sprawę, że przegiął i wydygał, ale w sieci nic nie ginie. Nieduże zawiaski i publiczne przeprosiny - tak się to chyba skończy.

Zennon

Data: 2011-05-23 17:43:38
Autor: hesk
A ja się dziwiłem, czemu ten gostek zamknął tą stronę...
On Sun, 22 May 2011 21:31:53 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

[...]

 "staruch" juz stal sie gwiazda medialna PiS. zapewne za zaslugi
prezes umiesci go na liscie PiS. jak agenta tomka. brawo prezes!

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

A ja się dziwiłem, czemu ten gostek zamknął tą stronę...