A ja sie z ta lista nie zgadzam

Data: 2009-04-18 00:50:47
Autor: Maciej Bojko
A ja sie z ta lista nie zgadzam
On Fri, 17 Apr 2009 22:49:03 +0200, "looker" <looker@lok.pl> wrote:

http://napisy24.pl/artykul/23/

Lista wygląda na wynik jakiegoś losowania. Próba przyłożenia do niej
jakiejkolwiek logiki nie ma sensu. Obecność "Chucka" i "Gossip Girl"
zdradza, że sporządził ją jakiś krewniak i jednocześnie dłużnik Josha
Schwartza, ale w takim razie powinno być jeszcze "The O.C.". "Dollhouse"? Ze wszystkich seriali Jossa Whedona akurat ten jeden,
najsłabszy?

"The Colbert Report"? To to nie jest lista seriali fabularnych? Ale jeżeli nie, to dlaczego "Colbert Report", ale już nie "Daily Show
with Jon Stewart"?

W sumie nonsens.

Ciekawe, skąd się wziął prestiż, kojarzony z marką brytyjskiego
"Timesa".

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-18 01:06:31
Autor: Artur Jachacy
On Sat, 18 Apr 2009 00:50:47 +0200, Maciej Bojko wrote:
Ciekawe, skąd się wziął prestiż, kojarzony z marką brytyjskiego
"Timesa".

Ci, którzy nazywają "Timesa" magazynem, i tak chyba nic nie kojarzą, ale zawsze lepiej sięgnąć do źródła, są nawet krótkie uzasadnienia.

A.
--
Gridneff: So the point is to get the message across, without saying in so many words: You stupid fucking morons, you're learning fucking elf languages!
Pan for Windows (beta) - <http://panbuilds.googlepages.com>

Data: 2009-04-18 03:23:47
Autor: Maciej Bojko
A ja sie z ta lista nie zgadzam
On 18 Apr 2009 03:06:31 +0200, Artur Jachacy <arturj.usenet@gmail.com>
wrote:

[...]

Sięgnąłem. Są. Co nie zmienia faktu, że lista nie ma rąk i nóg.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-21 03:15:19
Autor: Tiber
A ja sie z ta lista nie zgadzam
Artur Jachacy, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości gsbg2a.2bs.1@arturj.invalid pobredza:

[...]

No więc jak uzasadniają mieszanie seriali z sieci premium z Wielką Trójką? Normalnych sezonowców z miniseriami? Aktorskich z kreskówkami? Seriali z Colbertem? Lista generalnie trochę z dupy i jak powiedział kolega Maciej żadne uzasadnienia tego nie zmienią.

Ja subiektywnie ułożyłbym to tak:

1.) "Rome"
2.) "Lost"
3.) "The Shield" (jestem dopiero w trzecim sezonie, ale serial równie wielki jak "NYPD Blue")
4.) "Nip/Tuck" (wyłączając oczywiście koszmarny ostatni sezon)
5.) "Battlestar Galactica"
6.) "Damages"
7.) "Dexter" (tylko drugi sezon uważam za słabszy)
8.) "CSI: Crime Scene Investigation" (wolę seriale z mocno zarysowanym wątkiem głównym)
9.) "Deadwood"
10.) "Brotherhood"
11.) "John Adams" (mnie wynudził, ale nie zmienia to faktu, że jest to jedna z wielu solidnych produkcji HBO)

Pierwsze dziesięć bardzo lubię (widać, że - może z wyjątkiem "Losta" - bardziej mnie przyciągają seriale kablówkowe), "Chucka", "Dollhouse'a", "Heroesów", "Pushing Daisies", "Reapera" i "Mentalistę" uważam za przynajmniej kiepskie, a reszty nie widziałem i/lub mam w dupie. "X-Files" oczywiście też powinno być i oczywiście wysoko.

--
tbr

A ja sie z ta lista nie zgadzam