A ja sobie nie zycze aby ....

Data: 2010-12-13 10:25:25
Autor: cyc
A ja sobie nie zycze aby ....
....moj premier , premier Polski byl ponizany i obrazany przez ludzi , ktorzy nie sa w stanie poradzic sobie z trauma . Bezczelnosc musi miec granice poza ktorymi jest juz tylko sad !.
Kochanowska postawila sprawe na tyle jasno , ze w zasadzie nie pozostaweila premierowi zadnego pola manwru . ||Musi podac ja do sadu !.

cyc

Data: 2010-12-13 10:45:04
Autor: Neko
A ja sobie nie zycze aby ....
Ty sobie Cycu mozesz zyczyc co najwyzej wszystkiego
najlepszego z okazji rocznicy wprowadzenia stanu wojennego...

Data: 2010-12-13 12:35:39
Autor: Wasz Dobrodziej
A ja sobie nie zycze aby ....

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:ie4pvs$m8m$1news.onet.pl...
Ty sobie Cycu mozesz zyczyc co najwyzej wszystkiego
najlepszego z okazji rocznicy wprowadzenia stanu wojennego...

Stałeś tam gdzie stało ZOMO, prawda? Ci z Wrocławia pamietają twoje zaangażowanie w przywracanie socjalistycznego porządku!

d.

Data: 2010-12-13 13:41:14
Autor: cyc
A ja sobie nie zycze aby ....

Użytkownik "Wasz Dobrodziej" <user@domena.org> napisał w wiadomości news:4d06050c$0$20987$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Neko to polgowek , mam go w bezterminowym  filtrze i nie moze liczyc na amnestie .
Takich pewnie nawet do ZOMO nie przyjmowali . Nawet do palowania trzeba miec nieco oleju we lbie. Ten ma tylko sieczke przesycona nienawiscia .

cyc

Data: 2010-12-13 14:48:10
Autor: mastodont
A ja sobie nie zycze aby ....
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ie549g$r4t$1news.onet.pl...
[...]

W tych czasach to Iruś Neko jeszcze własne smarki zjadał i pod szafami na stojąco biegał. To gówniarz przeca.

Data: 2010-12-13 21:04:31
Autor:
A ja sobie nie zycze aby ....
On Mon, 13 Dec 2010 12:35:39 +0100, "Wasz Dobrodziej"
<user@domena.org> wrote:

> [...]

Stałeś tam gdzie stało ZOMO, prawda? Ci z Wrocławia pamietają twoje zaangażowanie w przywracanie socjalistycznego porządku!

 irus, przestan zachowywac sie jak ela jakubiak. --

Data: 2010-12-13 10:45:30
Autor: D. J. MC Donald Musk
A ja sobie nie zycze aby ....

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ie4oqc$i2b$1news.onet.pl...
[...]

alez tak bardzo premier Putin nie jest w Polsce ponizany!
to najnormalniejswza w swiecie krytyka!

Data: 2010-12-13 10:45:48
Autor: Neko
A ja sobie nie zycze aby ....
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał

alez tak bardzo premier Putin nie jest w Polsce ponizany!
to najnormalniejswza w swiecie krytyka!

:-)

Data: 2010-12-13 10:48:24
Autor: Tomek
A ja sobie nie zycze aby ....

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomoœci news:ie4oqc$i2b$1news.onet.pl...
[...]

Fragment: http://niezalezna.pl/blog/show/id/3557:
"...No i padło niewygodne pytanie wdowy po œ. p. Januszu Kochanowskim Rzeczniku Praw Obywatelskich zaniepokojonej o los swojej córki, którš przed zaaranżowanym wypadkiem samochodowym całkowicie poważnie przestrzegał litewski poseł do Parlamentu Europejskiego Vytautas Landsbergis podczas wysłuchania publicznego w tym parlamencie.

Poseł Landsbergis (kiedyœ Premier i przewodniczšcy litewskiego parlamentu) tak się składa zasiada w tej samej frakcji politycznej PE (EPP) co przedstawiciele partii Donalda Tuska więc nie sšdzę, żeby sugerował, że dršżšcy sprawę katastrofy smoleńskiej członkowie rodzin ofiar sš zagrożeni ze strony przedstawicieli polskiego rzšdu. Raczej jako wieloletni obywatel Zwišzku Radzieckiego, a także człowiek znajšcy kulisy polityki prowadzonej przez współczesnš Rosję zasygnalizował problem cišgłego istnienia tam tzw. nieznanych sprawców , którzy do tej pory załatwiajš ostatecznie wiele spraw niewygodnych dla rzšdzšcych.

Okazało się, że to pytanie ciężko doœwiadczonej œmierciš męża kobiety tak dotknęło Premiera, że pozwolił sobie nazwać goœcia, którego sam przecież zaprosił, osobš bezczelnš. W tej sytuacji kilka osób solidaryzujšc się z niš demonstracyjnie opuœciło spotkanie.

Następnego dnia rzecznik rzšdu Paweł Graœ jak to ma w zwyczaju dalej atakował autorkę niewygodnego pytania i wręcz zagroził, że od tej pory przedstawiciele rzšdu będš w ten sposób reagowali na wszystkie niewygodne dla rzšdu pytania dotyczšce katastrofy smoleńskiej. Nie od dziœ wiadomo, ze najlepszš obronš jest atak i zdaje się, że przedstawiciele rzšdu Donalda Tuska i sam Premier uznali, że po 8 miesišcach od katastrofy, kiedy wyjaœnienie jej przyczyn faktycznie stanęło w miejscu, najlepiej jest przywoływać do porzšdku przedstawicieli tych rodzin ofiar tragedii smoleńskiej, które cišgle chcš się jeszcze tym zajmować.

Przy okazji tylko zarzuci im się jeszcze pazernoœć na pienišdze (wczeœniej robił to Palikot teraz już sam Premier Tusk) no i oczywiœcie próby robienia polityki z katastrofy smoleńskiej. A zaprzyjaŸnione media ten przekaz jeszcze dodatkowo wzmocniš. Tylko tyle i po co jeszcze zajmować się wyjaœnianiem przyczyn katastrofy jak rodziny ofiar chcš cišgle wokół tego robić politykę?"

W sumie przykre, że rzšd stoi murem bynajmniej nie za polskimi obywatelami...

Tomek

Data: 2010-12-13 12:34:34
Autor: Wasz Dobrodziej
A ja sobie nie zycze aby ....

[...]

Zdesperowana, omotana przez prezesa PiS kobieta.

d.

Data: 2010-12-13 13:39:17
Autor: cyc
A ja sobie nie zycze aby ....

Użytkownik "Wasz Dobrodziej" <user@domena.org> napisał w wiadomości news:4d0604cb$0$27043$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Taki stan w zadnym wypadku nie usprawiedliwia chamskiej postawy i publicznego obrazania najwazniejszych osob w panstwie . Obywatele nie moga przechodzic do porzadku dziennego nad obrazaniem przez jakies polityczne menelstwo  najwyzszych przedstawicieli narodu wyzywajac ich od mordercow , zamachawcow itp.

cyc

cyc

Data: 2010-12-13 17:24:37
Autor: jadrys
A ja sobie nie zycze aby ....
W dniu 2010-12-13 10:25, cyc pisze:
[...]

Jest na to sposób - niech pan Premier poda się do dymisji i zniknie ze sceny publicznej. Wtedy obrażanie go będzie zwykłym chamstwem. Bo jako pramier (i to bardzo nieudolny) nie uniknie krytyki.

Data: 2010-12-13 17:56:54
Autor: Bogdan Idzikowski
A ja sobie nie zycze aby ....

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ie5hc9$2vr$1news.onet.pl...
[...]

W czym przejawia się nieudolność premiera?

Data: 2010-12-13 21:49:32
Autor: mastodont
A ja sobie nie zycze aby ....
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4d065080$1news.home.net.pl...
[...]

I jaki powód miałby być tej dymisji? Chciejstwo PiS?  Paradne.....

 --
mastodont

Data: 2010-12-14 16:22:57
Autor: jadrys
A ja sobie nie zycze aby ....
W dniu 2010-12-13 21:49, mastodont pisze:

I jaki powód miałby być tej dymisji? Chciejstwo PiS?  Paradne.....

  --
mastodont

Dobro państwa i jego obywateli.

Data: 2010-12-14 16:53:58
Autor: cirrus
A ja sobie nie zycze aby ....
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ie827r$rn5$2news.onet.pl...
W dniu 2010-12-13 21:49, mastodont pisze:
I jaki powód miałby być tej dymisji? Chciejstwo PiS?  Paradne.....
  --
mastodont
Dobro państwa i jego obywateli.

Blablabla ....

--
stevep

Data: 2010-12-14 17:01:44
Autor: mastodont
A ja sobie nie zycze aby ....
[...]

No, ale obywatele jakoś nie chcą i nie chcieli. Rozstrzelasz ich?

Data: 2010-12-14 17:21:57
Autor: jadrys
A ja sobie nie zycze aby ....
W dniu 2010-12-14 17:01, mastodont pisze:
[...]

Najwyższy czas wprowadzić prawo weryfikacji swojego wyboru po roku ze względu na nierealizowanie obietnic składanych przed wyborem danego kandydata.

Data: 2010-12-15 09:40:49
Autor: cyc
A ja sobie nie zycze aby ....

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ie84dl$4md$1news.onet.pl...
[...]

..........ale dobro panstwa i jego obywateli w pojeciu pisowcow i jedrysia to takie dobro , ktore wprowadza konus . Reszta to zdrada narodowa , walka z pkosciolem , panstwem , krzyzem i pamiecia o "najlepszym na swiecie prezydentem" .

cyc

Data: 2010-12-14 16:24:31
Autor: jadrys
A ja sobie nie zycze aby ....

[...]

We wszystkim czego się dotknie.. Nadrzędnym zarzutem jest to że nie potrafi zrealizować tego co obiecywał.. Mało tego - ten osobnik nie jest tylko nieudolny - jest to szkodnik dla interesów kraju i obywateli.

Data: 2010-12-14 16:49:24
Autor: Bogdan Idzikowski
A ja sobie nie zycze aby ....

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ie827s$rn5$3news.onet.pl...

[...]

Co tak nieudolnie zrealizował? Podaj przykłady. Konkretne, a nie ogólniki.

Data: 2010-12-14 17:22:17
Autor: jadrys
A ja sobie nie zycze aby ....

[...]

Poddałem ci w powyższej wiadomości. - "nie potrafi zrezlizować nawet tego co obiecywał".

Data: 2010-12-14 19:27:33
Autor: Bogdan Idzikowski
A ja sobie nie zycze aby ....

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ie85kb$h20$3news.onet.pl...

[...]

Czyli, wg. ciebie jest równie nieudolny jak inni poprzedni premierzy na czele z Jarusiem (3 miliony mieszkań)?

Data: 2010-12-15 20:34:11
Autor: jadrys
A ja sobie nie zycze aby ....

[...]

Naciągane, - nie widziałem (i chyba nikt nie widział) Kaczyńskiego patrzącego prosto w kamerę i obiecującego te mieszkania.

Data: 2010-12-14 14:04:22
Autor: cyc
A ja sobie nie zycze aby ....

[...]

Oszalaes ? . Premier zostal premierem bo tak chcial narod a wiec w sposob jaki nakazuje demokracja a wdlg Ciebie ma ustapic bo kilku , niech kilka tysiecy ludzi zwariowalo i stawia mu zarzuty , ktore wykreowala ich chora wyobraznia  ? .
To jakis obled ! Jedrys otrzasnij sie !!.

cyc

Data: 2010-12-14 14:27:15
Autor: Bogdan Idzikowski
A ja sobie nie zycze aby ....

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ie7q0u$qus$1news.onet.pl...

[...]

Jesteś w błędnym błędzie - premier został premierem z woli swojej partii, a nie z woli narodu.
Insza inszość - nie wiem dlaczego jadrys sądzi, że premier jest bardzo nieudolny - pytałem go o to, ale nie potrafił udzielić odpowiedzi.

Data: 2010-12-14 16:16:30
Autor: cyc
A ja sobie nie zycze aby ....

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4d0770df$1news.home.net.pl...

[...]

Napisalem , ze premier zostal premierem z woli narodu dlatego bo powolany zostal w sposob uznany przez kazda demokracje i tego nikt , nawet chora glowa Kaczynskiego nie moze zakwestionowac !.
Utarty tradycja , dotychczasowymi zwyczajami i stosownymi przepisami demokratycznie ustanowionej konstytucji sposob powolywania premiera nie budzi niczyich watpliwosci  .
Chore mrzonki o tym , ze premier ma sie pdac do dymisji bo nie podoba sie nielicznej grupie obywateli swadczy tylko o .....hm ...., jakby to powiedziec ..... niedoskonalosci umyslowej ( tak bedzie najeleganciej ) tych , ktorzy sobie takiego rozwiazania zycza .
Byle radny z byle Psiej Wolki Malej nie ma nie tylko obowiazku ale nawet prawa ulegac tym , korym sie nie podoba a premier ma miec taki obowiazek ?.
Gdyby tak bylo to Kaczynski nigdy nie bylby ani dnia premierem a drugi prezydentem bo glupszych politykow dotad Polska nie widziala .

cyc

Data: 2010-12-14 16:22:46
Autor: jadrys
A ja sobie nie zycze aby ....
W dniu 2010-12-14 14:04, cyc pisze:
[...]

Nie cycu - to nie obłęd. - Naród wybrał Tuska na premiera obniżającego a nie podnoszącego podatki. Już samo to powinno dla człowieka honru być powodem do podania sie do dymisji. A tych niezrealizowanych obietnic jest cała masa.

Data: 2010-12-14 16:37:41
Autor: cyc
A ja sobie nie zycze aby ....

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ie827r$rn5$1news.onet.pl...
[...]

Czy Kaczynski lub jakikolwiek inny premir na swiecie spelnil obietnice wyborcze ? .
Tylko glupiec  oblakany i bedacy w opozycji pisowiec lub kompletny naiwniak na miare przedszkolaka , moze zarzucac jakiemukolwiek premierowi niespelnienie obietnic wyborczych .
Obietnice wyborcze to plan maximum , to pobozne zyczenia , postulaty do spelnienia w zadnym razie obietnica . Tak je rozumiec to , jak zwyczajna glupota .Nawet ksiadz ..............a choolera co ja wypisuje , przedewszystkim on , nie spelnia obietnic a co dopiero polityk . Ile ze sowjej kampani spelnil L.Kaczynski ? , ile drugi konus ? . Nic ! poza tym , ze wbrew obietnicom sprowadzili Polske do roli IV rzeczy pospolitej , tak , tak ... rzeczy  i pospolitej , czyli kompletnego dna .

cyc

Data: 2010-12-14 17:21:20
Autor: jadrys
A ja sobie nie zycze aby ....
W dniu 2010-12-14 16:37, cyc pisze:

[...]

No i do tego to się sprowadza. Do tego żeby pokazać że nie postępuje się gorzej od poprzednika.

cycu, powiem Ci co o tym myślę -  nie powinien mówić, patrząc prosto w kamerę tego co mu ślina przyniesie na język. Ja cycu nic nie poradzę na to że się brzydzę takimi osobnikami. I normalnie Ci nie wierzę że każdy "POLITYK" jest zakłamaną q**wą. I to że jest owym *politykiem*  go rozgrzesza i usprawiedliwia.

Data: 2010-12-15 09:43:06
Autor: cyc
A ja sobie nie zycze aby ....

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ie85kc$h20$5news.onet.pl...

cycu, powiem Ci co o tym myślę -  nie powinien mówić, patrząc prosto w kamerę tego co mu ślina przyniesie na język. Ja cycu nic nie poradzę na to że się brzydzę takimi osobnikami.

To brzyc sie Kaczynskim bo reprezentuje soba wszystko co najgorsze w polityce !.

cyc

Data: 2010-12-15 20:33:51
Autor: jadrys
A ja sobie nie zycze aby ....
W dniu 2010-12-15 09:43, cyc pisze:
[...]

Nie mogę - mam takie same odczucia jak te, które Kaczyński wypowiada o rządach Tuska i PO.

Data: 2010-12-14 17:14:04
Autor: cirrus
A ja sobie nie zycze aby ....
[...]
#
Panie Premierze
Czy ma Pan w planach
Zrobić na mą córkę
Cichuteńki zamach

Ja tylko pytam
Tak dla pewności
Czyżby to Pan Premier
Chciał jej liczyć kości?

Ktoś szepnął na uszko
Pan się nie oburza
Ta plotka się szerzy
A ja w niej zanurzam.

Zresztą po co pytam,
Landsbergis wie lepiej,
Szepnął mi na uszko
Żeś Ty złym człowiekiem.

Skąd to oburzenie
Tego nie rozumiem,
Przecież tylko jątrzę,
To najlepiej umiem. #

--
stevep

Data: 2010-12-14 17:33:55
Autor: jadrys
A ja sobie nie zycze aby ....
W dniu 2010-12-14 17:14, cirrus pisze:
[...]

  Sprowadzasz poważną rzecz dla kraju, jaką jest nieudolny premier do poziomu kiepskiego wierszyka. W twoim wieku! Stefan, bój się Boga.

A ja sobie nie zycze aby ....