A ja sobie nie zycze aby ....

Data: 2010-12-13 10:45:04
Autor: Neko
A ja sobie nie zycze aby ....
Ty sobie Cycu mozesz zyczyc co najwyzej wszystkiego
najlepszego z okazji rocznicy wprowadzenia stanu wojennego...

Data: 2010-12-13 12:35:39
Autor: Wasz Dobrodziej
A ja sobie nie zycze aby ....

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:ie4pvs$m8m$1news.onet.pl...
Ty sobie Cycu mozesz zyczyc co najwyzej wszystkiego
najlepszego z okazji rocznicy wprowadzenia stanu wojennego...

Stałeś tam gdzie stało ZOMO, prawda? Ci z Wrocławia pamietają twoje zaangażowanie w przywracanie socjalistycznego porządku!

d.

Data: 2010-12-13 13:41:14
Autor: cyc
A ja sobie nie zycze aby ....

Użytkownik "Wasz Dobrodziej" <user@domena.org> napisał w wiadomości news:4d06050c$0$20987$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Neko to polgowek , mam go w bezterminowym  filtrze i nie moze liczyc na amnestie .
Takich pewnie nawet do ZOMO nie przyjmowali . Nawet do palowania trzeba miec nieco oleju we lbie. Ten ma tylko sieczke przesycona nienawiscia .

cyc

Data: 2010-12-13 14:48:10
Autor: mastodont
A ja sobie nie zycze aby ....
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ie549g$r4t$1news.onet.pl...
[...]

W tych czasach to Iruś Neko jeszcze własne smarki zjadał i pod szafami na stojąco biegał. To gówniarz przeca.

Data: 2010-12-13 21:04:31
Autor:
A ja sobie nie zycze aby ....
On Mon, 13 Dec 2010 12:35:39 +0100, "Wasz Dobrodziej"
<user@domena.org> wrote:

> [...]

Stałeś tam gdzie stało ZOMO, prawda? Ci z Wrocławia pamietają twoje zaangażowanie w przywracanie socjalistycznego porządku!

 irus, przestan zachowywac sie jak ela jakubiak. --

A ja sobie nie zycze aby ....