A ja sobie nie zycze aby ....

Data: 2010-12-13 12:34:34
Autor: Wasz Dobrodziej
A ja sobie nie zycze aby ....

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ie4oqc$i2b$1news.onet.pl...
...moj premier , premier Polski byl ponizany i obrazany przez ludzi , ktorzy nie sa w stanie poradzic sobie z trauma . Bezczelnosc musi miec granice poza ktorymi jest juz tylko sad !.
Kochanowska postawila sprawe na tyle jasno , ze w zasadzie nie pozostaweila premierowi zadnego pola manwru . ||Musi podac ja do sadu !.

cyc

Zdesperowana, omotana przez prezesa PiS kobieta.

d.

Data: 2010-12-13 13:39:17
Autor: cyc
A ja sobie nie zycze aby ....

Użytkownik "Wasz Dobrodziej" <user@domena.org> napisał w wiadomości news:4d0604cb$0$27043$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Taki stan w zadnym wypadku nie usprawiedliwia chamskiej postawy i publicznego obrazania najwazniejszych osob w panstwie . Obywatele nie moga przechodzic do porzadku dziennego nad obrazaniem przez jakies polityczne menelstwo  najwyzszych przedstawicieli narodu wyzywajac ich od mordercow , zamachawcow itp.

cyc

cyc

A ja sobie nie zycze aby ....