A ja sobie poczekam az Tusk upadnie na samo dno

Data: 2009-10-09 03:10:52
Autor: MH
A ja sobie poczekam az Tusk upadnie na samo dno
Po czym dostaniesz orgazmu , przestaniesz pirdolić o viagrze jak potrzaskany
itd., itd., itp. Następnie jako wytrawny ekonomista , poprawisz lufę z matmy..
I spokojnie jako śterdziestoparolatek ukończysz studia , a następnie bezpiecznie
z ramienia partii otrzymasz odpowiednie apanaże spełniające wymogi projektantki
mody.

Alleluja i do przodu !!

MH

Data: 2009-10-09 15:35:26
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:10c5.00000197.4ace8d9cnewsgate.onet.pl...
[...]

trudno mi poprawiac cos co zdalem. no ale widzisz ty chyba juz tym impotentem to zostaniesz. nie przejmuj sie zawsze mozesz siegnac po viagre a poza tym filaltelistyka to tez ciekawe hobby.
awe

A ja sobie poczekam az Tusk upadnie na samo dno