A ja sobie poczekam az Tusk upadnie na samo dno

Data: 2009-10-09 17:54:45
Autor: CYC
A ja sobie poczekam az Tusk upadnie na samo dno
Myslisz , ze dostanie sie tam gdzie sa juz kaczki ? .
Zobaczymy , zobaczymy .

cyc

Data: 2009-10-10 11:41:27
Autor: awe

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hanmc6$lco$1news.onet.pl...
Myslisz , ze dostanie sie tam gdzie sa juz kaczki ? .
Zobaczymy , zobaczymy .

cyc
-- -- -- -- -- -- -- -
cycu zajmij sie wnukami, zycie jest zbyt krotkie. Aktualnie zyjesz na emeryturze ktora jest ci wyplacana kosztem przyszlych pokolen. Chocby z tego wzgledu powinno byc ci wstyd. Dobrowadziliscie ten narod do biedy ze az d. sciska. Dziwie sie ze brak ci elementarnej przyzwoitosci. Swoje przekonania polityczne i klepanie glupot zachowaj dla siebie...
awe

Data: 2009-10-10 13:01:23
Autor: CYC

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hapkmg$oj5$1news.onet.pl...

[...]

Twoja bezczelnosc osiaga szczyty .
Jesli juz ktokolwiek doprowadzil kraj  do ruiny , to tacy jak Ty glupcy .
Moja emerytura zas jest wyklAdnia mojej ciezkiej pracy przez dziesieciolecia , pracy ktora niestety pozwolila wychowac na swojej dupie rowniez takie wrzody jak Ty .
To dzieki mojej  pracy , nie jadles ze smietnika , mieszkasz w murowanym domu a nie pod mostem , chodzieles do szkoly co dawalo Ci szanse , ktorych nie potrafiles wykorzystac , jezdziles na darmowe kolonie i wogole zyjesz bo pewnie zdechlbys z glodu bo proboszcz wygnalby Cie spod plebanii , gdybys przyszedl do niego po kawalek chleba a sam zarobic bys nie potrafil
Wstyd zas chamie powinno byc Tobie za to , ze okradles mnie odbierajac to , co przez cale swoje zawodowe zycie odkladalem aby godnie na starosc zyc . Tak  nie waham sie powiedziec , okradles mnie mimo , ze placilem za wszystko co dobrego Cie w zyciu gowniarzu spotkalo .
Dlaczego okradles ? , dlatego , ze gdyby panstwo a wiec Ty , chcialo oddac mi tylko niewielka czesc z tego co przez dziesieciolecia odkladalem na swoja emeryture dajac w zarzad  , to dzisiaj pobieralbym emeryture , ktora pozwolilaby zyc mi na rowni z sredniozarabiajacymi obywatelami kraju . Zyje znacznie lepiej ale tylko dlatego , ze lata przed emerytura mialem doskonale prosperujaca firme , ktora pozwolila odlozyc mi tyle , ile Ty przez cale swoje zycie nie jestes zarobic .
Mojego statusu zawodowego , intelektualnego i materialnego nie jestes w stanie osiagnac a i na Ciebie przyjdzie czas emerytury . Wspomniej wtedy o mnie i od nowa ocen swoje dzisiejsze chamstwo .
I takie gowno ma odwage mowic  cos o elementarnej przyzwoitosci !!.

cyc

A ja sobie poczekam az Tusk upadnie na samo dno