A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?

Data: 2009-11-14 13:01:58
Autor: Antenka
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?
Co za arogancja! "Polska zapijaczonym faecetem" - wybeblała
biseksualistka, która tak po prawdzie sam nie wie kim jest i kogo chce
przelecieć...
Za tą zniewagę muszę zrobić doniesienie do prokuratury. Nie ujdzie jej
to płazem...Pomylony chlopo-bab!

Antenka

P.s. Ale mnie wnerwiła! :-E

Data: 2009-11-14 22:04:46
Autor: Jerzy Tabortowski
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?
Manuela Gretkowska jest ... NIKIM.

Data: 2009-11-14 22:11:18
Autor: Piotr
Dnia Sat, 14 Nov 2009 22:04:46 +0100, Jerzy Tabortowski napisał(a):

Manuela Gretkowska jest ... NIKIM.

A nie jest ci ona, jak to kiedyś delikatnie mówiono, kobietą wyzwoloną?
Dzisiaj na takie mówią "skandalistka".
Piotr

Data: 2009-11-14 22:13:37
Autor: Jerzy Tabortowski
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?
A nie jest ci ona, jak to kiedyś delikatnie mówiono, kobietą wyzwoloną?
Dzisiaj na takie mówią "skandalistka".

Niedodymaną, zakompleksioną, wylansowaną absolwentką UW, jak toto urodziło dziecko zachodzę w głowę. Chyba siadła na wiadrze ze spermą.

Data: 2009-11-15 08:04:40
Autor: HaMMeR
Piotr wrote:
[...]

-- -- -- -- --

Krotko mowiac, chetnie do wszystkich 'staje otworem'...

Data: 2009-11-15 08:55:55
Autor: cytryna
Piotr wrote:

> A nie jest ci ona, jak to kiedyś delikatnie mówiono, kobietą wyzwoloną?
> Dzisiaj na takie mówią "skandalistka".
> Piotr
-- -- -- -- --

Krotko mowiac, chetnie do wszystkich 'staje otworem'...

Skandalistki nie żauja swojego kroku podobnie jak blachary..

Data: 2009-11-14 22:12:07
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

To jest przyjaciolka penisa.

R.

Data: 2009-11-14 14:40:20
Autor: Antenka
On 14 Lis, 22:12, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

> [...]
> przelecieć...
> Za tą zniewagę muszę zrobić doniesienie do prokuratury. Nie ujdzie jej

Rafiik co ty peplasz? :D

Antenka

Data: 2009-11-15 07:25:51
Autor: Prawusek

Antenka pisze:

> [...]
> przelecieć...
> Za tą zniewagę muszę zrobić doniesienie do prokuratury. Nie ujdzie jej

Nie znasz jej twierdzenia?

Data: 2009-11-15 08:40:01
Autor: raff
[...]

http://www.dziennik.pl/kobieta/article102489/Gretkowska_Penis_najlepszym_przyjacielem_kobiety.html

R.

Data: 2009-11-14 23:42:39
Autor: Tzva Adonai
On 15 Lis, 08:40, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

http://www.dziennik.pl/kobieta/article102489/Gretkowska_Penis_najleps...

"Lubię sztukę neolitu, barbarzyński seks i wierzę w instynkt.
Największym przyjacielem kobiety jest penis. On nie kłamie i jest w
wiecznym dialogu z nami" - mówi DZIENNIKOWI pisarka Manuela
Gretkowska.

***

Prawdziwa kobieta, a nie jakaś katolicka ciundzia...

Data: 2009-11-15 08:45:47
Autor: Prawusek

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message
[...]

A co ma do tego religia?
Tak samo jak twoje parchactwo?

Data: 2009-11-14 23:47:01
Autor: Tzva Adonai
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?
On 15 Lis, 08:45, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:

A co ma do tego religia?

Bardzo wiele.. Katolicyzm promuje tylko stosunki klasyczne odbywane
przy zgaszonym świetle, a ponad przyjemność cielesną stawia
prokreację...

Data: 2009-11-15 08:53:14
Autor: Prawusek

[...]

Hm, a byłoś choć raz na naukach przedślubnych?

Data: 2009-11-14 23:53:42
Autor: Tzva Adonai
On 15 Lis, 08:53, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:

Hm, a byłoś choć raz na naukach przedślubnych?

Rozdają tam kalendarzyki małżeńskie z numerem parafialnego konta
bankowego na każdej stronie?...

Data: 2009-11-15 09:01:16
Autor: Prawusek

On 15 Lis, 08:53, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:

Hm, a byłoś choć raz na naukach przedślubnych?

Rozdają tam kalendarzyki małżeńskie z numerem parafialnego konta
bankowego na każdej stronie?...

Rebusy żyją łaską yochwy i manną nawiewaną przez wiatr?

Data: 2009-11-15 04:00:42
Autor: Antenka
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?

> [...]

R.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Raffik zwracam honor :-). Nie wiedziałam - teraz już wiem. Generalnie
mało mnie obchodzi co bebla niejaka Gretkowska - stuknięta nimfomanka,
skandalistka. Ale jak chalsta jęzorem na święte słowo :"Polska" to nie
ma przebacz! :-E

Antenka

Data: 2009-11-15 18:58:07
Autor: Konstanty Wycirowski
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?

"Antenka"
[...]

A tobie hitlerowska kurwo kto pozwolił wycierać sobie ryj słowem "Polska"? Bracia wszechpolacy? Zamilcz wywłoko!

Data: 2009-11-15 08:44:01
Autor: Prawusek

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message

> Rafiik co ty peplasz? :D

> [...]

Powiedziała prawdę.

Data: 2009-11-16 11:20:17
Autor: cytryna
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?

> [...]

Powiedziała prawdę.

Powiedziała "Gretkowska: Penis najlepszym przyjacielem kobiety" po czym zamieniła sie z nim na głowy,efekty widoczne nawet dla Celińskiego,który
już to ćwiczył wcześniej.

Data: 2009-11-15 09:39:08
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:28cac791-a0cb-4da2-b2cd-7c5b52530d8da32g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Kolejny raz Ci wyszlo !.
Byle tak dalej a wnet "doszlusujesz " do normalnych , ktorych coraz mniej na swiecie , ze nie wspomne o grupie .

cyc

Data: 2009-11-15 09:52:34
Autor: Jadrys
Antenka pisze:
[...]

No tak, jęzor niewyparzony :-( , ale całkiem ładna :-)

Data: 2009-11-15 10:55:57
Autor: cyc

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hdofgq$ci4$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

Zdjecie z dziecinstwa w makijazu , retuszowane i komputerowo obrabiane  :) .

cyc

Data: 2009-11-15 11:07:39
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Właśnie myślę że ktoś sie trochę postarał żeby wyglądała mniej korzystnie na tym zdjęciu niż jest w rzeczywistości.. Widziałem kiedyś jej inne zdjęcia i na nich wyglądała trochę inaczej..

Data: 2009-11-15 03:54:05
Autor: Antenka
On 15 Lis, 11:07, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
cyc pisze:

> [...]

korzystnie na tym zdjęciu niż jest w rzeczywistości.. Widziałem kiedyś
jej inne zdjęcia i na nich wyglądała trochę inaczej..

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Po przeczytaniu jej wywiadu udzielonego dla  "Dziennika" doszłam do
wniosku, że małą Manuelkę nieźle zepsuł kopnięty tatuś. Ta
"piedziesiątka", bo tyle chyba ma na karku,  według mnie była poddana
bezstresowemu wychowaniu w dobie siermiężnego komunizmu, dlatego jest
taką wyzwoloną skandalistką.
Oczywiście może beblać co chce, ale jeżeli chłosta swoim niewyprzonym
jęzorem najświętsze dla Polaków słowa, to nie mogę być na to
obojętna.

Jak chce niech opowiada szczegóły ze swojej alkowy, ile razy
szczytowała ze 100-tką swoich kochanków, o swoich zaprzyjaźnionych
penisach i  jak nią obracali - pewnie sama wtedy szczytuje hihi - ta
stuknięta nimfomanka.  Ale jej seksualny ekshibiconizm postronnego
obserwatora skłania do stwierdzenia, że baba jest dość mocno kopnięta.
Takie totalne obnażanie się ze wszystkiego budzi podejrzenie, że z
psychiką Gretkowskiej jest coś nie  hallo.  :- /

Antenka

P.s. Pozdrawiam :-))

Data: 2009-11-15 13:32:39
Autor: Tzva Adonai
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?
Jak chce niech opowiada szczegóły ze swojej alkowy, ile razy
szczytowała ze 100-tką swoich kochanków, o swoich zaprzyjaźnionych

Gretkowska to mój ideał Polki - otwarta na mężczyzn, wyrozumiała dla ich
potrzeb, a nie taka oziębła jak ty...

Data: 2009-11-15 14:02:46
Autor: Jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Oj widać że nie znasz Antenki..

Data: 2009-11-15 13:56:49
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Ja osobiście nie sądzę żeby ona była "kopnięta" , po prostu ma taki styl bycia. I wiesz co?  - mnie jako faceta wcale to nie razi :-) .. Poza tymi słowami obraźliwymi dla Polski oczywiście :-( .

Pozdrawiam :-)

Data: 2009-11-15 19:02:06
Autor: Konstanty Wycirowski
[...]

W twoim zaś przypadku nic nie budzi podejrzeń - jest pewność. Jesteś zkurwioną hitlerowską szmatą i wywłoką faszyzujących wszechpolaków. Gretkowskiej to byś nawet butów od dołu wylizać nie mogła. Taki smierdzący ryj jak twój nadaje się tylko na freda wielebnego proboszcza i wylizywania odbytów kolegom wszechpolakom.

Postaw żagiel na drucie i spierdalaj.

Data: 2009-11-15 19:05:52
Autor: Tzva Adonai
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?
tylko na freda wielebnego proboszcza i wylizywania odbytów kolegom wszechpolakom.

Uważaj, bo jeszcze się w tobie zabuja... Antenka lubi brutali...

Data: 2009-11-15 12:29:13
Autor: Antenka
On 15 Lis, 19:05, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@vp.pl> wrote:
> tylko na freda wielebnego proboszcza i wylizywania odbytów kolegom wszechpolakom.

Uważaj, bo jeszcze się w tobie zabuja... Antenka lubi brutali...

Jesteś w błędzie - takie penerstwo jak niejaki Wyruchalski, to
chodzące ścierwo, chodzące bezmózgowe chamstwo mnie nie interesuje.
Jedyne odpowiednie miejsce dla tego śmierdziela to szambo.

Atenka

Data: 2009-11-15 21:40:41
Autor: Tzva Adonai
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?
Jesteś w błędzie - takie penerstwo jak niejaki Wyruchalski, to
chodzące ścierwo, chodzące bezmózgowe chamstwo mnie nie interesuje.

Daj buzi, przytul się do mnie i zapomnij o nim... Nikt nie jest w stanie
przelicytować mnie w brutalności...

Data: 2009-11-15 13:00:55
Autor: Antenka
On 15 Lis, 21:40, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@vp.pl> wrote:
> [...]
> chodzące ścierwo, chodzące bezmózgowe chamstwo mnie nie interesuje.

Daj buzi, przytul się do mnie i zapomnij o nim... Nikt nie jest w stanie

Nigdzie nie napisałam, że chcę buzi od ciebie...zapomnij o tym, ty
mała przebiegła żmijo! Lepiej odszukaj tę rudą Rosjankę - dobrze ci
radzę. Bye!

Antenka

Data: 2009-11-15 22:18:44
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:f96c445a-5c52-4536-a5d5-27b4b3653e3fm26g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Jesteś w błędzie - takie penerstwo jak niejaki Wyruchalski,                                                                             ^^^^^^^^^^^^^^^
                                                                      ta, tylko ruchanie jej w głowie
to chodzące ścierwo, chodzące bezmózgowe chamstwo mnie nie interesuje.
Jedyne odpowiednie miejsce dla tego śmierdziela to szambo.

Nie szukaj kolegów do szamba, ściero!

Data: 2009-11-16 01:12:49
Autor: Antenka
On 15 Lis, 22:18, "Konstanty Wycirowski" <ku...@pucio.de> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:f96c445a-5c52-4536-a5d5-27b4b3653e3fm26g2000yqb.googlegroups.com...

> Uważaj, bo jeszcze się w tobie zabuja... Antenka lubi brutali...

Jesteś w błędzie - takie penerstwo jak niejaki Wyruchalski,
                                                                            ^^^^^^^^^^^^^^^
                                                                      ta, tylko ruchanie jej w głowie

>to chodzące ścierwo, chodzące bezmózgowe chamstwo mnie nie interesuje.
>Jedyne odpowiednie miejsce dla tego śmierdziela to szambo.

Nie szukaj kolegów do szamba, ściero!

Wyruchalski luj się odezwał hehe - śmierdzący gnój!

Antenka

Data: 2009-11-15 11:12:47
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:28cac791-a0cb-4da2-b2cd-7c5b52530d8da32g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Ty sobie szmatławcu to możesz antenkę postawić. Głupia wywłoko!

Data: 2009-11-16 01:11:29
Autor: Antenka
On 15 Lis, 11:12, "Konstanty Wycirowski" <ku...@pucio.de> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:28cac791-a0cb-4da2-b2cd-7c5b52530d8da32g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Płatna gazeciana GóWniana kurwa!

Antenka

Data: 2009-11-16 21:58:26
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:370213bb-d3e2-4103-adde-e7f9d54d7364w19g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Coś sie strasznie, wywłoko gówienna powtarzasz. Bracia wszechpolaccy cię już ruchać nie chcą i w deprechę popadasz? Nie bój żaby, wielebny się boi ministrantów zaczepiać, to się ulituje i zrobi cidobrze gromnicą. Bo kutasa to by się do takiego kurwiszona pewnie bał wkładać, poczwaro!

Data: 2009-11-16 13:07:20
Autor: Antenka
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?

Sprzedajny kurewskie nasienie! Męski kurwiszon!

Antenka

Data: 2009-11-17 00:18:23
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:b40e9e70-e218-4b51-8237-709be6bf6b42p8g2000yqb.googlegroups.com...

Sprzedajny kurewskie nasienie! Męski kurwiszon!

Antenka

Jak się jest kurwą, druciaro, to nie znaczy,żw wszyscy dookoła też. Już ci mówiłem , wywłoko, nie szukaj kolegów do gnojówki, a przynajmniej nie we mnie! Mazs Piotrusia, on się lubi babrać w gównie. Pasujecie do siebie.

Data: 2009-11-17 08:04:02
Autor: HaMMeR
Konstanty Wycirowski wrote:
[...]

Ty hebany wyciruchu, sam ja sledzisz, szukasz i przesladujesz, zakompleksialy onanisto! Antenka szuka takiego 'kolegi'.., bo moi zajady...:))
A ty wogole, to kiedykolwiek miales kolegow, mutancie?
Odwazniak zza wegla, damski bokser z kupa w majtach.., wez i idz stad, bo mi wstyd za ciebie, chociaz jestes tylko meszczyznopodobnym, biologicznym
produktem z pokrzywiona psychika!
Mowilem sobie, ze nie bede reagowal na twoje megachamstwo, ale nie zdzierzylem!
To tak, jakbym byl swiadkiem bicia dziecka przez pijaka.., cwoku bezmozgi!

Data: 2009-11-17 00:37:48
Autor: Antenka
On 17 Lis, 08:04, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
> [...]

To tak, jakbym byl swiadkiem bicia dziecka przez pijaka.., cwoku bezmozgi!

Ta kupa gówna musi mieć świadomość ( o ile bezmózgowiec takową posiada
ha ha ha), że za każdy bluzg na moją zacną osobę spłynie na niego 100
innych bluzgów.Nie mam przebacz dla takiego skończonego
megakosmicznego chama!

Antenka

Data: 2009-11-17 15:23:44
Autor: Konstanty Wycirowski
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?

"HaMMeR"

Nie pluj sie młotek. Takie faszystowskie ryje jak ty nadaja sie wspaniale dla wszechpolackich kurew na kolege, ale mi nie bedziesz dyktowal co mam robic i kogo obrazac! Zreszta jak można obrazić hitlerowską wywłokę? Nie da się. Tak samo jak młotka, bo on nawet od przecinaka głupszy.

Data: 2009-11-17 18:37:55
Autor: HaMMeR
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

No to znaczy ze prezentujesz zdanie swirrusa.., mozna i tak,
takie ma sie autorytety, na jakie sie zasluguje..:)
Ciulu siermiezny, do piet mi nie dorastasz we wszystkim, a nadajesz sie jedynie
do tych czerwono-rozowych zdrajcow i zlodzieji na kolege, by mogli komus
bezkarnie przylozyc z packi i nie wysluchiwac potem zali...
Masz, jak na lajdackiego aliena, zbyt duze mniemanie o sobie wmawiajac,
ze ci dyktuje co masz robic! Jestes tylko goownem w papierku dla mnie, abym sie znizal do jakichkolwiek sugestii takiemu sukinsynowi jak ty!!!
Wybij sobie ze lba smieciu takie pragnienia!

Data: 2009-11-17 18:53:29
Autor: Konstanty Wycirowski

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hdun1s$17r3$1newsread2.aster.pl...
[...]

Uważaj, młotek, uwazaj. Twoi koledzy z pod znaku hakenkreuza też się tak wywyższali. Też się uważali za lepszych. A kałmuki w podartych kufajkach im i tak dupy skopali i ich kobitki przerżneli jak leci. Nie zadzieraj prawej rączki za wysoko, hitlerowski sługusie. Bo sierp nie tylko zboże rżnie!

Ja twoją głupią odwagę to już parę łądnych lat obserwuję, młotek.I widzę, że zamiast zmądrzeć, to głupiejesz coraz bardziej. Twoi idole za brak zmądrzenia to zadyndali na konopnym sznurze.

Data: 2009-11-17 19:05:50
Autor: HaMMeR
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Zes..j sie ze swoimi pogrozkami sowiecki agencie!
Daleko od swych nauczycieli z gru nie odpadles sciero,
a co do moich idoli, to ich nigdy nie bedziesz zanal, bos za glupi!
Probujesz zrozumiec matolku?

Data: 2009-11-17 08:05:17
Autor: HaMMeR
Antenka wrote:

Sprzedajny kurewskie nasienie! Męski kurwiszon!

Antenka
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie badz taka jak to scierwo.., nie reaguj tak samo! Prosze...

Data: 2009-11-17 00:38:17
Autor: Antenka
On 17 Lis, 08:05, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
Antenka wrote:

> Sprzedajny kurewskie nasienie! Męski kurwiszon!

> Antenka

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie badz taka jak to scierwo.., nie reaguj tak samo! Prosze...

:-(((

Data: 2009-11-17 08:12:30
Autor: Roger Perejro

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hdthvl$rn6$2newsread2.aster.pl...
Antenka wrote:

Sprzedajny kurewskie nasienie! Męski kurwiszon!

Antenka
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie badz taka jak to scierwo.., nie reaguj tak samo! Prosze...

Uczył Marcin Marcina, he, he, he! Hammek ty przygłupie, każda twoja wypowiedź nasączona jest jadem, chamstwem, a sam prosisz innych, by zachowywali się przyzwoicie! Pasujesz do pisuarów jak ulał.

Przemek
--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-17 09:07:12
Autor: HaMMeR
Antenka wrote:
[...]

Ty do POjebow...

A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?