A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?

Data: 2009-11-14 22:12:07
Autor: raff
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?
Antenka pisze:
Co za arogancja! "Polska zapijaczonym faecetem" - wybeblała
biseksualistka, która tak po prawdzie sam nie wie kim jest i kogo chce
przelecieć...
Za tą zniewagę muszę zrobić doniesienie do prokuratury. Nie ujdzie jej
to płazem...Pomylony chlopo-bab!

Antenka

P.s. Ale mnie wnerwiła! :-E

To jest przyjaciolka penisa.

R.

Data: 2009-11-14 14:40:20
Autor: Antenka
On 14 Lis, 22:12, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

> [...]
> przelecieć...
> Za tą zniewagę muszę zrobić doniesienie do prokuratury. Nie ujdzie jej

Rafiik co ty peplasz? :D

Antenka

Data: 2009-11-15 07:25:51
Autor: Prawusek

Antenka pisze:

> [...]
> przelecieć...
> Za tą zniewagę muszę zrobić doniesienie do prokuratury. Nie ujdzie jej

Nie znasz jej twierdzenia?

Data: 2009-11-15 08:40:01
Autor: raff
[...]

http://www.dziennik.pl/kobieta/article102489/Gretkowska_Penis_najlepszym_przyjacielem_kobiety.html

R.

Data: 2009-11-14 23:42:39
Autor: Tzva Adonai
On 15 Lis, 08:40, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

http://www.dziennik.pl/kobieta/article102489/Gretkowska_Penis_najleps...

"Lubię sztukę neolitu, barbarzyński seks i wierzę w instynkt.
Największym przyjacielem kobiety jest penis. On nie kłamie i jest w
wiecznym dialogu z nami" - mówi DZIENNIKOWI pisarka Manuela
Gretkowska.

***

Prawdziwa kobieta, a nie jakaś katolicka ciundzia...

Data: 2009-11-15 08:45:47
Autor: Prawusek

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message
[...]

A co ma do tego religia?
Tak samo jak twoje parchactwo?

Data: 2009-11-14 23:47:01
Autor: Tzva Adonai
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?
On 15 Lis, 08:45, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:

A co ma do tego religia?

Bardzo wiele.. Katolicyzm promuje tylko stosunki klasyczne odbywane
przy zgaszonym świetle, a ponad przyjemność cielesną stawia
prokreację...

Data: 2009-11-15 08:53:14
Autor: Prawusek

[...]

Hm, a byłoś choć raz na naukach przedślubnych?

Data: 2009-11-14 23:53:42
Autor: Tzva Adonai
On 15 Lis, 08:53, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:

Hm, a byłoś choć raz na naukach przedślubnych?

Rozdają tam kalendarzyki małżeńskie z numerem parafialnego konta
bankowego na każdej stronie?...

Data: 2009-11-15 09:01:16
Autor: Prawusek

On 15 Lis, 08:53, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:

Hm, a byłoś choć raz na naukach przedślubnych?

Rozdają tam kalendarzyki małżeńskie z numerem parafialnego konta
bankowego na każdej stronie?...

Rebusy żyją łaską yochwy i manną nawiewaną przez wiatr?

Data: 2009-11-15 04:00:42
Autor: Antenka
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?

> [...]

R.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Raffik zwracam honor :-). Nie wiedziałam - teraz już wiem. Generalnie
mało mnie obchodzi co bebla niejaka Gretkowska - stuknięta nimfomanka,
skandalistka. Ale jak chalsta jęzorem na święte słowo :"Polska" to nie
ma przebacz! :-E

Antenka

Data: 2009-11-15 18:58:07
Autor: Konstanty Wycirowski
[...]

A tobie hitlerowska kurwo kto pozwolił wycierać sobie ryj słowem "Polska"? Bracia wszechpolacy? Zamilcz wywłoko!

Data: 2009-11-15 08:44:01
Autor: Prawusek

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message

> Rafiik co ty peplasz? :D

> [...]

Powiedziała prawdę.

Data: 2009-11-16 11:20:17
Autor: cytryna
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?

> [...]

Powiedziała prawdę.

Powiedziała "Gretkowska: Penis najlepszym przyjacielem kobiety" po czym zamieniła sie z nim na głowy,efekty widoczne nawet dla Celińskiego,który
już to ćwiczył wcześniej.

--

A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?