A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?

Data: 2009-11-15 09:39:08
Autor: cyc
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:28cac791-a0cb-4da2-b2cd-7c5b52530d8da32g2000yqm.googlegroups.com...
Co za arogancja! "Polska zapijaczonym faecetem" - wybeblała
biseksualistka, która tak po prawdzie sam nie wie kim jest i kogo chce
przelecieć...
Za tą zniewagę muszę zrobić doniesienie do prokuratury. Nie ujdzie jej
to płazem...Pomylony chlopo-bab!

Antenka

P.s. Ale mnie wnerwiła! :-E

Kolejny raz Ci wyszlo !.
Byle tak dalej a wnet "doszlusujesz " do normalnych , ktorych coraz mniej na swiecie , ze nie wspomne o grupie .

cyc

A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?