A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?

Data: 2009-11-15 09:52:34
Autor: Jadrys
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?
Antenka pisze:
Co za arogancja! "Polska zapijaczonym faecetem" - wybeblała
biseksualistka, która tak po prawdzie sam nie wie kim jest i kogo chce
przelecieć...
Za tą zniewagę muszę zrobić doniesienie do prokuratury. Nie ujdzie jej
to płazem...Pomylony chlopo-bab!

Antenka

P.s. Ale mnie wnerwiła! :-E

No tak, jęzor niewyparzony :-( , ale całkiem ładna :-)

Data: 2009-11-15 10:55:57
Autor: cyc

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hdofgq$ci4$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

Zdjecie z dziecinstwa w makijazu , retuszowane i komputerowo obrabiane  :) .

cyc

Data: 2009-11-15 11:07:39
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Właśnie myślę że ktoś sie trochę postarał żeby wyglądała mniej korzystnie na tym zdjęciu niż jest w rzeczywistości.. Widziałem kiedyś jej inne zdjęcia i na nich wyglądała trochę inaczej..

Data: 2009-11-15 03:54:05
Autor: Antenka
On 15 Lis, 11:07, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
cyc pisze:

> [...]

korzystnie na tym zdjęciu niż jest w rzeczywistości.. Widziałem kiedyś
jej inne zdjęcia i na nich wyglądała trochę inaczej..

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Po przeczytaniu jej wywiadu udzielonego dla  "Dziennika" doszłam do
wniosku, że małą Manuelkę nieźle zepsuł kopnięty tatuś. Ta
"piedziesiątka", bo tyle chyba ma na karku,  według mnie była poddana
bezstresowemu wychowaniu w dobie siermiężnego komunizmu, dlatego jest
taką wyzwoloną skandalistką.
Oczywiście może beblać co chce, ale jeżeli chłosta swoim niewyprzonym
jęzorem najświętsze dla Polaków słowa, to nie mogę być na to
obojętna.

Jak chce niech opowiada szczegóły ze swojej alkowy, ile razy
szczytowała ze 100-tką swoich kochanków, o swoich zaprzyjaźnionych
penisach i  jak nią obracali - pewnie sama wtedy szczytuje hihi - ta
stuknięta nimfomanka.  Ale jej seksualny ekshibiconizm postronnego
obserwatora skłania do stwierdzenia, że baba jest dość mocno kopnięta.
Takie totalne obnażanie się ze wszystkiego budzi podejrzenie, że z
psychiką Gretkowskiej jest coś nie  hallo.  :- /

Antenka

P.s. Pozdrawiam :-))

Data: 2009-11-15 13:32:39
Autor: Tzva Adonai
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?
Jak chce niech opowiada szczegóły ze swojej alkowy, ile razy
szczytowała ze 100-tką swoich kochanków, o swoich zaprzyjaźnionych

Gretkowska to mój ideał Polki - otwarta na mężczyzn, wyrozumiała dla ich
potrzeb, a nie taka oziębła jak ty...

Data: 2009-11-15 14:02:46
Autor: Jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Oj widać że nie znasz Antenki..

Data: 2009-11-15 13:56:49
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Ja osobiście nie sądzę żeby ona była "kopnięta" , po prostu ma taki styl bycia. I wiesz co?  - mnie jako faceta wcale to nie razi :-) .. Poza tymi słowami obraźliwymi dla Polski oczywiście :-( .

Pozdrawiam :-)

Data: 2009-11-15 19:02:06
Autor: Konstanty Wycirowski
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl>
Takie totalne obnażanie się ze wszystkiego budzi podejrzenie, że z
psychiką Gretkowskiej jest coś nie  hallo.  :- /

Antenka

W twoim zaś przypadku nic nie budzi podejrzeń - jest pewność. Jesteś zkurwioną hitlerowską szmatą i wywłoką faszyzujących wszechpolaków. Gretkowskiej to byś nawet butów od dołu wylizać nie mogła. Taki smierdzący ryj jak twój nadaje się tylko na freda wielebnego proboszcza i wylizywania odbytów kolegom wszechpolakom.

Postaw żagiel na drucie i spierdalaj.

Data: 2009-11-15 19:05:52
Autor: Tzva Adonai
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?
tylko na freda wielebnego proboszcza i wylizywania odbytów kolegom wszechpolakom.

Uważaj, bo jeszcze się w tobie zabuja... Antenka lubi brutali...

Data: 2009-11-15 12:29:13
Autor: Antenka
On 15 Lis, 19:05, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@vp.pl> wrote:
> tylko na freda wielebnego proboszcza i wylizywania odbytów kolegom wszechpolakom.

Uważaj, bo jeszcze się w tobie zabuja... Antenka lubi brutali...

Jesteś w błędzie - takie penerstwo jak niejaki Wyruchalski, to
chodzące ścierwo, chodzące bezmózgowe chamstwo mnie nie interesuje.
Jedyne odpowiednie miejsce dla tego śmierdziela to szambo.

Atenka

Data: 2009-11-15 21:40:41
Autor: Tzva Adonai
A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?
Jesteś w błędzie - takie penerstwo jak niejaki Wyruchalski, to
chodzące ścierwo, chodzące bezmózgowe chamstwo mnie nie interesuje.

Daj buzi, przytul się do mnie i zapomnij o nim... Nikt nie jest w stanie
przelicytować mnie w brutalności...

Data: 2009-11-15 13:00:55
Autor: Antenka
On 15 Lis, 21:40, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@vp.pl> wrote:
> [...]
> chodzące ścierwo, chodzące bezmózgowe chamstwo mnie nie interesuje.

Daj buzi, przytul się do mnie i zapomnij o nim... Nikt nie jest w stanie

Nigdzie nie napisałam, że chcę buzi od ciebie...zapomnij o tym, ty
mała przebiegła żmijo! Lepiej odszukaj tę rudą Rosjankę - dobrze ci
radzę. Bye!

Antenka

Data: 2009-11-15 22:18:44
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:f96c445a-5c52-4536-a5d5-27b4b3653e3fm26g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Jesteś w błędzie - takie penerstwo jak niejaki Wyruchalski,                                                                             ^^^^^^^^^^^^^^^
                                                                      ta, tylko ruchanie jej w głowie
to chodzące ścierwo, chodzące bezmózgowe chamstwo mnie nie interesuje.
Jedyne odpowiednie miejsce dla tego śmierdziela to szambo.

Nie szukaj kolegów do szamba, ściero!

Data: 2009-11-16 01:12:49
Autor: Antenka
On 15 Lis, 22:18, "Konstanty Wycirowski" <ku...@pucio.de> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:f96c445a-5c52-4536-a5d5-27b4b3653e3fm26g2000yqb.googlegroups.com...

> Uważaj, bo jeszcze się w tobie zabuja... Antenka lubi brutali...

Jesteś w błędzie - takie penerstwo jak niejaki Wyruchalski,
                                                                      ta, tylko ruchanie jej w głowie

>to chodzące ścierwo, chodzące bezmózgowe chamstwo mnie nie interesuje.
>Jedyne odpowiednie miejsce dla tego śmierdziela to szambo.

Nie szukaj kolegów do szamba, ściero!

Wyruchalski luj się odezwał hehe - śmierdzący gnój!

Antenka

A ja stawiam pytanie kim jest Manuela Gretkowska?