A ja tak o starych tematach zaś, i trochę o aktualnych

Data: 2013-09-12 01:50:41
Autor: stchebel
A ja tak o starych tematach zaś, i trochę o aktualnych
Czy te dwa patole zbite pod kątem prostym nadal wiszą w ciele ustawodawczym? I czy nadal o Narodzie stanowią Tomki i Bramkarze wszewchczasów? Ja tylko pytam, bo jestem zapszałym niewyborcom. Wole se w nogę pokopać i mam słusznąsłuszność. A U2 i tem podobne smoleńczyki niechaj dalej się plują ku uciesze czytających psp.
AHA !!  Wczoraj była data 11.09. Świece na parapetach waszych M3 zapaliliście?! Jak się Wam zapomniało, to nic nie szkodzi. Macie ode mnie wirtualnego klepa w plery, możecie zagrilować dzisiaj. Ino sie nie pojscyjcie w pościel!!! A wizów i tak U2-podobne laureat pokojowej nagrody jobla wam nie da. Choćbyście nawet na wolność waszą i naszą przemycali relikwia smoleńskie i kremówki wadowickie.  A tak w ogóle, to murzynowi zmiękła rura!!

A ja tak o starych tematach zaś, i trochę o aktualnych