A ja tam bym tych mlodych Ukraincow wpuscil

Data: 2009-08-08 13:56:57
Autor: Andrzej Kokakolski
A ja tam bym tych mlodych Ukraincow wpuscil
Pod warunkiem, ze pedalujaca progenitura zwyrodnialych mordercow obejrzy zorganizowana na granicy (a potem w kazdym miejscu postoju) wystawe obrazujaca i opisujaca "dzielo" ich dziadkow i pradziadkow wykonujacych rozkaz Bandery i dajacych upust swojemu zezwierzeceniu i nienawisci do Polakow i Zydow.
Oczywiscie musieliby oddac wszelkie akcesoria slawiace ukrainskie faszystowskie sily zbrojne.
I w droge! Z... Bandera. rosto do Monachium.
Polska dyplomacja powinna przy tym zrobic szum na cala Europe, ze w Monachium szykuje sie neofaszystowska impreza i Niemcy, hipokrytycznie
"czuli" na krzywde Zydow powinni rozpedzic cala te impreze.

No coz, pomarzyc zawsze mozna...

AK

Data: 2009-08-08 16:38:18
Autor: konserwator

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5k079$9up$1inews.gazeta.pl...
[...]

"nasz" rzad skulil uszy....
i poszukal rozwiazania formalnego.
Oni sie odwolaja...

A ja tam bym tych mlodych Ukraincow wpuscil