A ja tam nie wstydzę się, że należę do pokolenia JP2...

Data: 2009-05-02 18:18:32
Autor: Tzva Adonai
A ja tam nie wstydzę się, że należę do pokolenia JP2...
... i słucham Radia Maryja... Niech mnie mają za Żyda, co mi tam...

Powiem wam szczerze, że im więcej słyszę głosów polskich narodowców
wskazujących na żydowskie pochodzenie Największego z Rodu Słowian Karola
Wojtyły i Ojca Dyrektora Tadeusza Rydzyka, tym większej nabieram do nich
sympatii...

Kto wie, może nawet jutro pójdę do kościoła?...

--

A ja tam nie wstydzę się, że należę do pokolenia JP2...