A ja tam pierdolę narodowość, patriotyzm i nacjonalizm...

Data: 2011-01-23 04:57:36
Autor: Tzva Adonai
A ja tam pierdolę narodowość, patriotyzm i nacjonalizm...
To przestarzałe idee dwudziestowieczne, które już dawno temu wyszły z
mody.. Jak będzie mi wygodniej i będę miał z tego zysk, to będę sobie
zmieniał narodowości jak rękawiczki: raz będę Polakiem, raz Niemcem,
raz Chińczykiem, raz Hindusem - w zależności od koniunktury i
historycznych prądów..

Ale zawsze w głębi duszy pozostanę Żydem.. To będzie mój niezmienny
życiowy kompas wskazujący właściwy kierunek..

Data: 2011-01-23 14:18:39
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:c08136f3-f21f-4ab6-bfb3-9ab666ea45a2m13g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ale póki co, korzyści ma się jedynie z przynależności do narodowości żydowskiej. Ot, taki rasizm...

boukun

Data: 2011-01-23 05:23:27
Autor: Tzva Adonai
A ja tam pierdolę narodowość, patriotyzm i nacjonalizm...
boukun napisał(a):

Ale poki co, korzysci ma sie jedynie z przynaleznosci do narodowosci zydowskiej.
Ot, taki rasizm...

Przynależność do każdego narodu wiąże się z jakimiś konkretnymi
zaletami.. No może prócz bycia Polakiem, bo z tym związane są
wyłącznie same niedogodności...

Data: 2011-01-23 14:30:44
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:1b1ef65f-bc15-4ab8-b50d-07548cb2a4d3f30g2000yqa.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
W Polsce tylko przynależność do  narodu żydowskiego daje uprzywilejowaną pozycję, Zobacz na tych wszystkich dygnitarzy, Gugałów, Schnepfów, Michników itp., którzy obsmarowali Polaka Jana Kobylańskiego i sądy są po ich stronie... Mają adminsitracje Polski, mają swoją tv, mają swoje sądy...

boukun

Data: 2011-01-23 05:32:36
Autor: Tzva Adonai
A ja tam pierdolę narodowość, patriotyzm i nacjonalizm...
boukun napisał(a):

itp., ktorzy obsmarowali Polaka Jana Kobylanskiego

Ale za to Kobylańskiemu się całkiem nieźle powodzi w charakterze
Urugwajczyka...

Data: 2011-01-23 14:33:38
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:ac3b9b59-3d89-4921-a71b-cbf26ff18e44s5g2000yqm.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

itp., ktorzy obsmarowali Polaka Jana Kobylanskiego

Ale za to Kobylańskiemu się całkiem nieźle powodzi w charakterze
Urugwajczyka...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Gdyby nie był w Urugwaju, pewno nikt by dzisiaj o nim nie usłyszał...

boukun

Data: 2011-01-23 05:45:01
Autor: Tzva Adonai
A ja tam pierdolę narodowość, patriotyzm i nacjonalizm...
boukun napisał(a):

Gdyby nie byl w Urugwaju, pewno nikt by dzisiaj o nim nie uslyszal

Ale co to w ogóle za autorytet ten Kobylański?.. Międzynarodowy
bandyta, bogacz, oszust, wydawał żydowskie dzieci na Gestapo.. Postać
ze wszech miar odrażająca, w dodatku kapitalista... Myślałem, że ty
jesteś postępowym patriotą, a nie takim, co ty by chciał mordować
żydowską biedotę po to, żeby kapitaliści z Siemensa i Bayera mieli
większe zyski...

Data: 2011-01-24 00:25:43
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:3df612db-17d4-4d8c-a5bf-dcd487b470dct35g2000yqj.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

To są oszczerstwa i w ogóle, porównanie pana Kobylańskiego do kapitalistów z Siemensa i Bayera jest nie na miejscu...

boukun

A ja tam pierdolę narodowość, patriotyzm i nacjonalizm...