A ja wam powiadam, że Spalony Kot nie jest żadnym koniem tylko czarnym kotem!

Data: 2010-10-02 12:50:36
Autor: Antenka
A ja wam powiadam, że Spalony Kot nie jest żadnym koniem tylko czarnym kotem!
Spalony_kot, który uciekł naczelnemu czarownikowi POlszewi, może tylko
przynieść pecha - ostrzegam!

Ciekawa jest etymologia tego przedziwacznego nazwiska. Jak zapisano w
starych biłgorajskich kronikach, przodkowie Spalonego_Kota trudnili
się polowaniem na "dachowce", odzierali je ze skóry, które garbowali i
szyli z nich futra, a ich mięso palili na leśnej polanie, składając je
w ofierze złemu. Tak oto ojciec Jonasza i on sam doszedł do fortuny,
zaś samych oprawców biłgorajskich mruczków  nazwano Palący_Koty, by
wkrótce w ściągniętej formie wołąć na nich Palikoty! To nie są żarty!

Antenka : - /

Data: 2010-10-02 21:56:47
Autor: Jarek nie obronił kżyża
A ja wam powiadam, że Spalony Kot nie jest żadnym koniem tylko czarnym kotem!

Użytkownik "Kałenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

[...]

Ujawnij swoje nazwisko kretyński transwestyto.

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-10-02 14:30:08
Autor: Antenka
A ja wam powiadam, że Spalony Kot nie jest żadnym koniem tylko czarnym kotem!
On 2 Paź, 21:56, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

Ujawnij swoje nazwisko kretyński transwestyto<

Z domu jestem Hienia Palikocińska. Pasuje ci? Bhahahaha  a po drugim
mężu Tusiocińska, a w całości to będzie tak:

Hienia ( mówi mi Hiena)  Palikocianka - Kulfon - Tusiocińska.

Ładnie brzmi, prawda? :D

Antenka :-P

Data: 2010-10-03 00:00:40
Autor: awe

pisem@..pl> wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
lol
awe

Data: 2010-10-03 00:24:27
Autor: Antenka

pisem@..pl> wrote:
> [...]

mężu Tusiocińska, a w całości to będzie tak:

Hienia ( mówi mi Hiena)  Palikocianka - Kulfon - Tusiocińska.

Awuś, przyznaj, że ładniej brzmi niż Krzywonos. Nie wiem dlaczego Kupa-
Kupecki tak się burzy.... :-?

Antenka

Data: 2010-10-03 13:06:41
Autor: awe

pisem@..pl> wrote:
> [...]

lol
awe

Awuś, przyznaj, że ładniej brzmi niż Krzywonos. Nie wiem dlaczego Kupa-

-- -- -- -- -- -- -
bo to prosty chlop
awe

Data: 2010-10-02 22:15:07
Autor: rAzor
A ja wam powiadam, że Spalony Kot nie jest żadnym koniem tylko czarnym kotem!
Darz bór! Użytkownik... he he - Jacek "Wiocha" Kawecki vel Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:

Ujawnij swoje nazwisko kretyński transwestyto.

Przemysław Warzywny

Co Kawecki, nerwy puszczają? Dopiero lizałeś dupsko (jakbyś ty powiedział - "rowa") Palikotowi, a teraz trza będzie go opluć, bo robi konkurencję Wielkiemu Peru... Jak ty się z tego wywiniesz... No nie wiem, nie wiem. he he he
A z resztą - czy to pierwszy raz zrobiłeś z siebie idiotę? :-P
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-03 13:31:48
Autor: rAzor
A ja wam powiadam, że Spalony Kot nie jest żadnym koniem tylko czarnym kotem!
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:

Ujawnij swoje nazwisko kretyński transwestyto.

Przemysław Warzywny

Jak będziesz tak po chamsku wydzierał mordę, to ujawnię grupie twoje prawdziwe nazwisko, dociekliwy obszczynogo.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-02 22:08:10
Autor: Marek Czaplicki
W dniu 2010-10-02 21:50, Antenka pisze:
[...]
o tym czy to jest żart, to chyba dowiedzieć się będzie można za parę tygodni. wtedy gdy opublikowane zostaną badania opinii, jeśli chodzi o popularność RPP. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61...

Data: 2010-10-02 23:51:36
Autor: Polok_prawdziwy
A ja wam powiadam, że Spalony Kot nie jest żadnym koniem tylko czarnym kotem!
Antenka wrote:

Noa.., dźgnoł ciem jus dzisioj wtosik AMTENKO...?

- bojak nie, to piknie podmyć siem musis, strimgi psyłoblec i napsykład do JAMDRYSA Rolimkstonsuw posłuchać pujść...

Data: 2010-10-03 01:46:24
Autor: Piotr Nikodem Miesiączek

"Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> schrieb im Newsbeitrag news:t8lkn7-ev7.ln1server.linuxfan.de...
Antenka wrote:

Noa.., dźgnoł ciem jus dzisioj wtosik AMTENKO...?

- bojak nie, to piknie podmyć siem musis, strimgi psyłoblec i napsykład do
JAMDRYSA Rolimkstonsuw posłuchać pujść...

Baco, proć ono pono je jadryś, tako jako ono sie samo wychędożyć może? No chyba,że se w zadek kołek wrazi?

Data: 2010-10-03 09:52:10
Autor: Polok_prawdziwy

[...]

Noi takomse myśloł...!

Data: 2010-10-03 01:50:09
Autor: Antenka
On 3 Paź, 09:52, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
> [...]

> "Polok_prawdziwy" <Baca_nowoce...@patryjot.pol> schrieb im Newsbeitrag

> Baco, proć ono pono je jadryś, tako jako ono sie samo wychędożyć może? No

Głupi niegóralski wsioku "2 w 1"  Polaku_fałszywy=MH do obory krowy
doić! Skończy z tymi farmazonami hehehe

Antenka

Data: 2010-10-03 11:13:40
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

> [...]

> No chyba,że se w zadek kołek wrazi?

Noi takomse myśloł...!

Głupi niegóralski wsioku "2 w 1"  Polaku_fałszywy=MH do obory krowy

AAAAA...!!!

- towidzem, zesiem my niepomyliły....

Data: 2010-10-03 01:39:20
Autor: Piotr Nikodem Miesiączek

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:01de637b-a5fd-4b82-b967-c33b178daddea15g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

A TY mógłbyś/mogłabyś nam Antenko/jadrysiu powiedzieć jakie zioło palisz? Albo jakie tabletki podaje Ci co wieczór siostra przełożona? Bo po samych dopalaczasz takich głupot raczej pisać się nie da?

Data: 2010-10-03 02:34:05
Autor: Nemezis

Antenka napisał(a):
[...]

Od razu widać, że prostaczka  i czyta bez głebi podane nazwy i
nazwiska, no gdybym ja był taką osobą, to bym napisał, że Palikot pali
koty, ale nieogolonym na łonie mocherom....co by nawet pasowało do
twojej sytułacji, a jeśli chodzi o etymologie nazwiska to oznacza
Palikot- tupet.

A ja wam powiadam, że Spalony Kot nie jest żadnym koniem tylko czarnym kotem!