A ja wam powiadam, że Spalony Kot nie jest żadnym koniem tylko czarnym kotem!

Data: 2010-10-02 22:08:10
Autor: Marek Czaplicki
A ja wam powiadam, że Spalony Kot nie jest żadnym koniem tylko czarnym kotem!
W dniu 2010-10-02 21:50, Antenka pisze:
Ciekawa jest etymologia tego przedziwacznego nazwiska. Jak zapisano w
starych biłgorajskich kronikach, przodkowie Spalonego_Kota trudnili
się polowaniem na "dachowce", odzierali je ze skóry, które garbowali i
szyli z nich futra, a ich mięso palili na leśnej polanie, składając je
w ofierze złemu. Tak oto ojciec Jonasza i on sam doszedł do fortuny,
zaś samych oprawców biłgorajskich mruczków  nazwano Palący_Koty, by
wkrótce w ściągniętej formie wołąć na nich Palikoty! To nie są żarty!
o tym czy to jest żart, to chyba dowiedzieć się będzie można za parę tygodni. wtedy gdy opublikowane zostaną badania opinii, jeśli chodzi o popularność RPP. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61...

A ja wam powiadam, że Spalony Kot nie jest żadnym koniem tylko czarnym kotem!