A ja wam powiadam, że Spalony Kot nie jest żadnym koniem tylko czarnym kotem!

Data: 2010-10-02 23:51:36
Autor: Polok_prawdziwy
A ja wam powiadam, że Spalony Kot nie jest żadnym koniem tylko czarnym kotem!
Antenka wrote:

Noa.., dźgnoł ciem jus dzisioj wtosik AMTENKO...?

- bojak nie, to piknie podmyć siem musis, strimgi psyłoblec i napsykład do JAMDRYSA Rolimkstonsuw posłuchać pujść...

Data: 2010-10-03 01:46:24
Autor: Piotr Nikodem Miesiączek

"Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> schrieb im Newsbeitrag news:t8lkn7-ev7.ln1server.linuxfan.de...
Antenka wrote:

Noa.., dźgnoł ciem jus dzisioj wtosik AMTENKO...?

- bojak nie, to piknie podmyć siem musis, strimgi psyłoblec i napsykład do
JAMDRYSA Rolimkstonsuw posłuchać pujść...

Baco, proć ono pono je jadryś, tako jako ono sie samo wychędożyć może? No chyba,że se w zadek kołek wrazi?

Data: 2010-10-03 09:52:10
Autor: Polok_prawdziwy

[...]

Noi takomse myśloł...!

Data: 2010-10-03 01:50:09
Autor: Antenka
On 3 Paź, 09:52, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
> [...]

> "Polok_prawdziwy" <Baca_nowoce...@patryjot.pol> schrieb im Newsbeitrag

> Baco, proć ono pono je jadryś, tako jako ono sie samo wychędożyć może? No

Głupi niegóralski wsioku "2 w 1"  Polaku_fałszywy=MH do obory krowy
doić! Skończy z tymi farmazonami hehehe

Antenka

Data: 2010-10-03 11:13:40
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

> [...]

> No chyba,że se w zadek kołek wrazi?

Noi takomse myśloł...!

Głupi niegóralski wsioku "2 w 1"  Polaku_fałszywy=MH do obory krowy

AAAAA...!!!

- towidzem, zesiem my niepomyliły....

A ja wam powiadam, że Spalony Kot nie jest żadnym koniem tylko czarnym kotem!