A ja wam powiadam, że Spalony Kot nie jest żadnym koniem tylko czarnym kotem!

Data: 2010-10-03 02:34:05
Autor: Nemezis
A ja wam powiadam, że Spalony Kot nie jest żadnym koniem tylko czarnym kotem!

Antenka napisał(a):
Spalony_kot, który uciekł naczelnemu czarownikowi POlszewi, może tylko
przynieść pecha - ostrzegam!

Ciekawa jest etymologia tego przedziwacznego nazwiska. Jak zapisano w
starych biłgorajskich kronikach, przodkowie Spalonego_Kota trudnili
się polowaniem na "dachowce", odzierali je ze skóry, które garbowali i
szyli z nich futra, a ich mięso palili na leśnej polanie, składając je
w ofierze złemu. Tak oto ojciec Jonasza i on sam doszedł do fortuny,
zaś samych oprawców biłgorajskich mruczków  nazwano Palący_Koty, by
wkrótce w ściągniętej formie wołąć na nich Palikoty! To nie są żarty!

Antenka : - /

Od razu widać, że prostaczka  i czyta bez głebi podane nazwy i
nazwiska, no gdybym ja był taką osobą, to bym napisał, że Palikot pali
koty, ale nieogolonym na łonie mocherom....co by nawet pasowało do
twojej sytułacji, a jeśli chodzi o etymologie nazwiska to oznacza
Palikot- tupet.

A ja wam powiadam, że Spalony Kot nie jest żadnym koniem tylko czarnym kotem!