A ja właśnie jem pyszne kabanosy na obiadośniadanie

Data: 2010-02-17 12:05:30
Autor: Grzegorz Z.
A ja właśnie jem pyszne kabanosy na obiadośniadanie
i mam w bardzo głębokim poważaniu twoje poszczenie, wstrętny lefebrysto!

Data: 2010-02-17 12:07:57
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6qoh92wr4mcj$.srx7xr2by36u$.dlg40tude.net...
i mam w bardzo głębokim poważaniu twoje poszczenie, wstrętny lefebrysto!

Kabanosy były pyszne tylko w PRLu, Teraz to same dioksyny, że śmierdzą olejem, aż się nie da jeść...

boukun

Data: 2010-02-17 12:10:28
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 12:07:57 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Cóż, słabo pamiętam ówczesne ale na pewno były lepsze.

Data: 2010-02-17 12:50:25
Autor: mkarwan
[...]

Nie musisz się chwalić swoim brakiem szacunku dla uczuć religinjnych innych.
Później dziwisz się gdy piszę, że robisz z siebie durnia.
Sam z siebie.
Czas abyś zdał sobie z tego sprawę.

Data: 2010-02-17 12:54:37
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 12:50:25 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Nie wierzę w istnienie waszego żydowskiego bóstwa i nie podzielam waszych
poglądów.

Brzydzę się bagnem jakie pod sztandarami tego waszego bóstwa istnieje i
zwie się "trzema wielkimi religiami".

Czy to że ktoś nie zgadza się z wami też "obraża wasze uczucia" ? Wieszajcie więc jeszcze więcej krucyfiksów gdzie się tylko da i prężcie
policzki, bo wasz legendarny cieśla oczekiwał od was że je będziecie
musieli nadstawiać!

Data: 2010-02-17 14:01:08
Autor: =heÂŽsk=
A ja właśnie jem pyszne kabanosy na obiadośniada nie
On Wed, 17 Feb 2010 12:54:37 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Nie wierzę w istnienie waszego żydowskiego bóstwa i nie podzielam waszych
poglądów.

 skoros taki porzadny to dlaczego opluwasz innych ?

Brzydzę się bagnem jakie pod sztandarami tego waszego bóstwa istnieje i
zwie się "trzema wielkimi religiami".

 i co, lzej ci ?

Czy to że ktoś nie zgadza się z wami też "obraża wasze uczucia" ?

 czy to, ze ktos nie z gadza sie z twoimi obraza twoje uczucia?

Wieszajcie więc jeszcze więcej krucyfiksów gdzie się tylko da i prężcie
policzki, bo wasz legendarny cieśla oczekiwał od was że je będziecie
musieli nadstawiać!

 od swego rewolucjonisty mozesz dostac jedynie kopa...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-17 14:02:02
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:wuk6jjzaphu1.ilkim5gq1wjd.dlg40tude.net...
[...]

Nikt ci nie nakazuje w niego wierzyć. Nie musisz wierzyć w to, ze ziemia się obraca. Ona i tak będzie się obracała
Wielcy uczeni uważają, ze istnieje w wszechświecie jakaś siła, której nie potrafimy określić fizycznie.
Są tacy, którzy nazywają ją Bogiem.
Czy w twoim życiu nigdy nie zdarzyła ci się  sytuacja, której nie potrafiłeś wytłumaczyć w naturalny sposób?
Jeśli nie to, kiedyś może ci się zdarzyć. Być może wtedy zrozumiesz, że istnieje coś czego w naturalny sposób nie da się wytłumaczyć.
Nie wiem jak to wtedy nazwiesz, ale będziesz wiedział, że cos takiego istnieje.

Brzydzę się bagnem jakie pod sztandarami tego waszego bóstwa istnieje i
zwie się "trzema wielkimi religiami".

To, ze niektórzy ludzie wykorzystują religie do swoich własnych niecnych celów nie musi oznaczać, ze wszyscy wierzący tacy są.

Czy to że ktoś nie zgadza się z wami też "obraża wasze uczucia" ?

Różnice zdań są czymś naturalnym, rzecz w tym aby te różnice zdań uszanować i przekonywać się w sposób kulturalny.

Wieszajcie więc jeszcze więcej krucyfiksów gdzie się tylko da i prężcie
policzki, bo wasz legendarny cieśla oczekiwał od was że je będziecie
musieli nadstawiać!

W wielu miejscach od tysięcy lat ludzie ustawiali bądź wieszali symbole religijne. Wyspa Wielkanocna znana jest kamiennych posągów, podobnych przykładów jest więcej. Wiara jest naturalna potrzebą wielu ludzi. Tak było od tysięcy lat.
Widziałem maleńkie drewniane kapliczki na drzewach w głębokim lesie. Nie były większe niż karmniki dla ptaków.
Widziałem maleńkie krzyżyki zawieszone na drzewach. Nikomu one nie przeszkadzały.
Czemu przeszkadzają tobie?

Robisz zakupy w niedzielę bo nie potrafisz się tak zorganizować abyś nie musiał tego robić ot choćby po to aby wypocząć i nie zawracać sobie głowy zakupami?
Odnoszę wrażenie, ze ktoś cię mocno zranił i masz o cos pretensje do Boga, choć nie wypada ci się do tego przyznać.
Są siły dobra i zła. Siły zła starają się przeciągnąć na swoja stronę ludzi aby zwalczać dobro. Siły zła nie ujawnia swojej prawdziwej natury bo normalny człowiek by je natychmiast odrzucił. Więc mamią człowieka do momentu gdy nie opanują jego umysłu. Wtedy wykorzystują go do walki o własne cele.

Data: 2010-02-17 15:20:20
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 14:02:02 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Jak to nie? A krucyfiksy w państwowych urzędach w jakim celu wiszą?

Nie musisz wierzyć w to, ze ziemia się obraca. Ona i tak będzie się obracała

To jest fakt który każdy może sprawdzić sam. W przeciwieństwie do waszej
niczym nie podpartej wiary w istnienie jakiegoś bezcielesnego despoty z
żydowskimi naleciałościami.

Wielcy uczeni uważają, ze istnieje w wszechświecie jakaś siła, której nie potrafimy określić fizycznie.

Linka poproszę - do tej wypowiedzi.

Data: 2010-02-17 15:27:59
Autor: -heÂŽsk-
A ja właśnie jem pyszne kabanosy na obiadośniada nie
On Wed, 17 Feb 2010 15:20:20 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

A krucyfiksy w państwowych urzędach w jakim celu wiszą?

 by wqrzac takich oszolomow jak ty ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-17 17:10:19
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:98bagxw8yuae.108o13so2984f.dlg40tude.net...
[...]

Wiszą bo większość Polaków to katolicy.
Jeśli uważasz, że symbol religijny, na którego patrzysz nakazuje ci w niego wierzyć wierzyć, to szybko zgłoś sie do psychiatry bo tylko on w takim przypadku może ci pomóc.

na początek dwa
http://chfpn.pl/index/?id=bcc0d400288793e8bdcd7c19a8ac0c2b
http://www.heveliusforum.org/Artykuly/Biuletyn2/Biuletyn2_Artykul_Schaefer.pdf

Data: 2010-02-17 17:13:13
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 17:10:19 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

"Chrześcijańskie Forum Pracowników Nauki"

http://www.heveliusforum.org/Artykuly/Biuletyn2/Biuletyn2_Artykul_Schaefer.pdf

"Gdańskie Forum Dialogu Nauki i Religii im. Heweliusza"

==============

Rozumiem że wam wystarczy gdy podam link do pełnego tekstu Crimen
Sollicitationis zamieszczonego na łamach portalu racjonalista.pl ? --

Data: 2010-02-17 17:25:16
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1ucyaqnwmw78k$.ya58xv343v0e.dlg40tude.net...
[...]

Wam to znaczy komu?
Znowu masz zamiar zachowywać się jak chamidło?
Nawet nie przeczytałeś ale już wyrażasz swoją opinię.
Jak można traktować ciebie poważnie.
Przecież ty sam robisz z siebie durnia, powtarzam sam z siebie.

Data: 2010-02-17 18:41:09
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 17:25:16 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Znowu nie odpowiedziałeś na moje pytanie, w dodatku robisz z siebie durnia.

Znowu masz zamiar zachowywać się jak chamidło?

Tzw jak?

Data: 2010-02-18 00:07:48
Autor: sofu

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Jak można traktować ciebie poważnie.
Przecież ty sam robisz z siebie durnia, powtarzam sam z siebie.
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Karwan na zasadzie analogii mozna twierdzic, ze kiedyś Polacy bardzo kochali
tow. Stalina  i jemu podobnych i dla tego wieszali jego portrety w szkolnych
salach i urzedach. Podobnie kochali komunizm, bowiem wszedzie wisiały
czerwone flagi.
A teraz ci powiem jak to moglo wygladac z tym wieszaniem krzyża. Do sali
gdzie siedza male dzieci w miejskim przedszkolu przychodzi siostra z
pobliskiej parafii
i rozgladajac sie po sali mówi do wychowawczyni:

- Czemu tu nie ma krzyża na ścianie?!

Akurat ta odpowiedziala, ze to miejskie przedszkole i tu krzyz nie bedzie
wisiał. Ale inna po czyms takim szybciutko poleci do sklepu i za własna
forse
kupi krzyżyk z porzybitym facetem i powieszi na scianie, aby sie nie narażac
"nowej sile przewodniej narodu".
Kiedys bylo podobnie tylko siła i symbolika byla inna.
Wystaczy, ze znajdzie się jeden moher, ktory krzyz zawiesi gdzies w
urzedzie, aby reszta to przyjmowała nie chcąc zadzierać z czarnymi
pasożytami.

sofu

Data: 2010-02-18 09:20:14
Autor: mkarwan
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hlhsl8$vl3$1node1.news.atman.pl...

[...]

Ni wiem co by odpowiedziała większość Polaków w tamtych czasach na pytanie "czy chcą aby wsiały portrety Stalina".
Ty to wiesz?
Gdyby zapytać większość Polaków, czy chcą aby wisiały krzyże w miejscach publicznych, pewnie by odpowiedzieli, że nie maję nic przeciwko. Z prostego powodu, większość jest katolikami więc krzyż jako taki nie kojarzy się z niczym niestosownym.

Data: 2010-02-17 17:19:03
Autor: Grzegorz Z.
A ja właśnie jem pyszne kabanosy na obiadośniadanie
Nikt ci nie nakazuje w niego wierzyć.

Jak to nie? A krucyfiksy w państwowych urzędach w jakim celu wiszą?

Wiszą bo większość Polaków to katolicy.

Czyli nikt mi nie nakazuje w niego wierzyć - poza większością polaków?

Inna sprawa że w Polsce praktykujących katolików jest około 30 procent więc
tak naprawdę jesteście w mniejszości, a krucyfiksy nie są żadnymi symbolami
religijnymi a jedynie totemami którymi Czarna Stonka znaczy "swoje"
terytorium.

Jeśli uważasz, że symbol religijny, na którego patrzysz nakazuje ci w niego wierzyć wierzyć, to szybko zgłoś sie do psychiatry bo tylko on w takim przypadku może ci pomóc.

I pewnie szybko szybko mam się zgłosić.

Data: 2010-02-17 17:28:02
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:13lkb42diq77j.o8rgq2druxq5$.dlg40tude.net...
Nikt ci nie nakazuje w niego wierzyć.

Jak to nie? A krucyfiksy w państwowych urzędach w jakim celu wiszą?

Wiszą bo większość Polaków to katolicy.

Czyli nikt mi nie nakazuje w niego wierzyć - poza większością polaków?

Tym którzy wierzą tez nikt tego nie nakazuje.

[...]

Gdyby głupota mogła fruwac latałbys wysoko

[...]

Sądząc po twoim zachowaniu w psp, raczej nie powinieneś zwlekać.

Data: 2010-02-17 18:43:37
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 17:28:02 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Wierzącym nikt nie nakazuje być wierzącymi? Zaraz będzie że to ja bredzę, ja powinienem udać się do lekarza i to ja
robię z siebie durnia :))))

Data: 2010-02-17 19:59:38
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:wnd6f0dybnlf.1ekud87mgm1cy$.dlg40tude.net...
[...]

Kto im nakazuje być wierzącycm?

Zaraz będzie że to ja bredzę, ja powinienem udać się do lekarza i to ja
robię z siebie durnia :))))

No właśnie, coś jednak czasmi do ciebie dociera.

Data: 2010-02-17 21:05:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 19:59:38 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Wy urwan przed chwilą napisaliście: "Tym którzy wierzą też nikt tego nie
nakazuje". --

Data: 2010-02-17 18:01:21
Autor: cyc

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlh4i6$qqp$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Po pierwsze nie sadze abys byl w stanie zrozumiec cokolwiek z tego co jest napisane w tych artykulach , za cienki jestes , nawet jak na moherowego koltuna .
Po drugie kwestia wiary zawsze pozostanie "tylko " wiara i zadno doswiadczenie lub zadna teoria nie jest w stanie wiary udowodnic bo
a) wtedy przestanie byc wiara
b) byloby to sprzeczne z religia , dla ktorej sacrum bylo , jest i bedzie zawsze " tajemnica , ktora nigdy nie bedzie zglebniona "
Szukanie wiec sojusznikow w naukowcach , ktorzy wierza , jest nie tylko bledem ale rowniez bluznierswtem bo probuje nadac wierze  wymiar swoistego protekcjonalizmu wobec Boga .
Kazden naukowiec jest albo wierzacy albo niewierzacy i w zakresie o ktorym mowimy zawsze bedzie interpretowal swoje odkrycia tak, jak nakazuja mu jego preferencje swiatopogladowe.
Nie pisze tego aby dowiesc nieistnienia Boga , wprost przeciwnie , pisze o tym bo wierze w Niego i dlatego sprzeciwiam sie koltunskim zwyczajom naginania faktow do swiatopogladu oraz nadawania im oblednego statusu "dowodow" . Wiara w Niego z natury rzeczy musi obracac sie w sferze nieznanego !. Proba utozsamianie Boga z czymkolwiek , personalizowanie Go a wiec nadawanie mu wymiaru pojmowanego przez nas jako byt fizyczny , wywola w naszych umyslach ideowa pustke , wiec bedzie to dla Niego grobem a wtedy tacy jak Ty zechca z Nim wdawac sie w polemiki .
Bog jest !!  i z naszego ludzkiego punktu widzenia , musi !! pozostac tajemnica !.

cyc

Data: 2010-02-17 14:08:16
Autor: HaMMeR
On 2010-02-17 12:54, Grzegorz Z. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jestes glupi ku..as, szydzisz prowokacyjnie z wiary, ktorej
nie podzielasz, a wiec nalezy ci sie z garsci, smieciu!
Ciekawe, czy rownie odwazny jestes wobec wiary zydowskiej
czy tez wobec islamu?
Spodnie bys zapaskudzil lajzo juz po pierwszym poscie, w ktorym
opisano by twoja najblizsza przyszlosc!
Bohater zza wegla.., tfu scierwo!
I tylko mi tu nie wyjezdzac z moherami i katolami fiuty nieszczesne,
bo jest to duze naduzycie... w moim przypadku!!

Data: 2010-02-17 15:21:29
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 14:08:16 +0100, HaMMeR napisał(a):

On 2010-02-17 12:54, Grzegorz Z. wrote:
[...]

Bo nie podzielam. Mam udawać że jest inaczej?

I w jakiż to sposób "szydzę" ? Jedząc kabanosa w Dzień Kota?

Data: 2010-02-17 14:17:52
Autor: cyc

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlglaq$mae$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A co ma szacunek dla czyichs uczuc religijnych to , ze ktos je kabanosy w czasie postu ? .
Zglupiales juz calkiem ?.
To Twoj post , nie jego , no i w koncu to tylko !! post !! .
Skoltunienie niektorych tzw. katolikow , osiagnelo apogeum !.

cyc

Data: 2010-02-17 14:54:08
Autor: HaMMeR
On 2010-02-17 14:17, cyc wrote:
[...]

I widzisz cieciu, po prostu nie rozumiesz w czym rzecz,
albo udajesz paliglupa!
Nie w tym, ze zre kabanosy z psa czy palikota, ale w tym,
ze prowokacyjnie o tym rozglasza i robi to prowokacyjnie,
a to jest juz zwykle lajdactwo!!!
Ale wam sie lewusy nie ma co dziwic, lajdactwo macie wszyte,
zamiast przyzwoitosci i taki jest wasz nedzny zywot...

Data: 2010-02-17 15:24:28
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 14:54:08 +0100, HaMMeR napisał(a):

On 2010-02-17 14:17, cyc wrote:
[...]

Dlaczego "prowokacyjnie" ? O czym jeszcze nie wolno mi pisać w Dzień Kota?

Jak dostanę na wieczór sraczki i o tym napiszę to też obrażę tym twoje
"uczucia religijne" ? --

Data: 2010-02-17 16:03:17
Autor: cyc

On 2010-02-17 14:17, cyc wrote:
[...]

Wszystko zalezy do tego jaka to bedzie godzina . Jesli trafisz na wieczorny paciez towarzysza hansa , to niewatpliwie zaliczy to do obrazy uczuc ! . Rowiez niedziela i swieta  z uwagi na diabelski charakter czynnosci jaka bedziesz wykonywal ( smrod -  z czelusci piekiel pewnie sie wydobywa ) sa z tego  wylaczone  .
No czyz nie przemawia przez ciecia hansa iscie bolszewicka koltuneria ?

cyc

Data: 2010-02-17 15:57:24
Autor: cyc

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hlgse3$hab$1newsread1.aster.pl...
On 2010-02-17 14:17, cyc wrote:
[...]

A znasz takie powiedzenie " jak Kuba Bogu , tak Bog Kubie " ? .
Nie widziales tu mkarwanowych , czy psychopatycznych prowokacji abc ?
Jakos Twoja , katolicka ala mocherowy koltun , wrazliwosc nie widziala wtedy prowokacji i ranienia uczuc . No ale tacy jak Ty uwazaja , ze zdolni do uczuc sa tylk skoltuniali sluchacze RM !.
Nie synku tu wiara nie ma nic do rzeczy .Tu gra wylacznie poczucie wlasnej wyzszosci , ktora pozwala takim jak Ty , mkarwan , abc i jeszcze kilku innym tumanom uznac , ze wy zawsze macie racje i wdlg was  musicie ja miec jako , ze wasz spsob myslenia  nie rozmija sie ze sposobem  myslenia waszego wioskowego wikarego , czesto rownie prymitywnego jak wy .
Wy towarzysze jednak nie dorosliscie jeszcze do demokracji i po waszemu mamy z nia do czynienia tylko wtedy ,kiedy wasze jest na wierzchu .
Zrozumial towarzysz bolszewik ? .

cyc

Data: 2010-02-17 21:03:03
Autor: boukun
[...]

Uczuć religijnych? A co to takiego? Chyba raczej bezmyślności...

boukun

Data: 2010-02-17 14:01:08
Autor: =heÂŽsk=
A ja właśnie jem pyszne kabanosy na obiadośniada nie
On Wed, 17 Feb 2010 12:05:30 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 kabanosy z auchan ?!! jak mozesz jesc takie swinstwo ?!!

i mam w bardzo głębokim poważaniu twoje poszczenie, wstrętny lefebrysto!

 to jego problem. czego sie ciskasz ?

 co z tymi dzwonami ? ;o))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-17 14:08:31
Autor: giczel
A ja właśnie jem pyszne kabanosy na obiadośniadanie
ok, wsadz se nawet w cewe parchaty szczurze

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6qoh92wr4mcj$.srx7xr2by36u$.dlg40tude.net...
i mam w bardzo głębokim poważaniu twoje poszczenie, wstrętny lefebrysto!

-- "Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe

Data: 2010-02-17 15:25:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 14:08:31 +0100, giczel napisał(a):

ok, wsadz se nawet w cewe parchaty szczurze

Te "jakby kwiatuszki" na fiucie nadal cię swędzą i pieką?

Data: 2010-02-17 16:50:51
Autor: giczel
A ja właśnie jem pyszne kabanosy na obiadośniadanie
już nie mam, za to mam wybroczyny na cipce ale przypalam rozgrzanym nożem

Data: 2010-02-17 16:54:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 16:50:51 +0100, giczel napisał(a):

już nie mam, za to mam wybroczyny na cipce

Cipkę to ty masz, ale w mózgu.

Data: 2010-02-17 18:47:35
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-17 12:05, Grzegorz Z. pisze:
i mam w bardzo głębokim poważaniu twoje poszczenie, wstrętny lefebrysto!

No i dobrze.. W większości kabanosów mięsa nie znajdziesz ani śladu..

A ja właśnie jem pyszne kabanosy na obiadośniadanie