A ja wrzucilem ac do filtra i mam spokoj .

Data: 2009-12-03 10:22:31
Autor: sofu
A ja wrzucilem ac do filtra i mam spokoj .

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości
Radze zrobic to innym bo to nie jest grupa pt." psychopaci " a takie mozna
odniesc wrazenie , kiedy czyta sie ludzi jego pokroju i wcale nie chodzi
mi
o to, ze jest wierzacym i ze religia jest dla niego wartoscia nadrzedna .

cyc

Jego wrzucisz ale to nie rozwiaze problemu. Od wczoraj czyli od uznania
panstwa polskiego za panstwo wyznaniowe przez trybunal stanu takich jak ABC
bedziesz spotykal na kazdym kroku. Oni teraz beda stanowic prawoi władze w
Polsce nawet jesli na fasadzie bedzie stal ryzy oszust.

sofu

A ja wrzucilem ac do filtra i mam spokoj .