A jak jeden z koleg贸w twierdzi艂, 偶e ki edy艣 mia艂 na Wigili臋 swierze grzyby wszyscy stukali si臋 w czo艂o.

Data: 2013-12-30 17:21:33
Autor: Wiesiaczek
A jak jeden z koleg贸w twierdzi艂, 偶e ki edy艣 mia艂 na Wigili臋 swierze grzyby wszyscy stukali si臋 w czo艂o.
W dniu 30.12.2013 06:12, stevep pisze:
# Grudniowe grzybobranie. "Las wygl膮da, jakby mia艂a przyj艣膰 wiosna" #
Ze strony:
http://tiny.pl/qd18z

Pieprzy膰 wiosn臋/zim臋 - Pozdr贸wka z Egiptu :)

--
Wiesiaczek (dzi艣 z Sharm El Sheikh - Egipt)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2013-12-30 09:15:44
Autor: brat_olin
A jak jeden z koleg體 twierdzi, 縠 kiedy mia na Wigili swierze grzyby wszyscy stukali si w czo硂.
Wiesiaczek wrote:

Pieprzy wiosn/zim - Pozdr體ka z Egiptu :)
Wiesiaczek (dzi z Sharm El Sheikh - Egipt)

I jak tam leci faszystom z junty?  Wybili juz wszystkich braci, czy wciaz robia nagonki?

--
Smart questions to stupid answers

"Ja pij tylko przy dw骳h okazjach:

Gdy s og髍ki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2013-12-30 21:35:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
brat_olin wrote:

I jak tam leci faszystom z junty?  Wybili juz wszystkich braci,

Braci bez gaci. Podrzynaczy garde艂. Tfu, panie Leszku.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2013-12-30 21:43:11
Autor: u2
W dniu 2013-12-30 21:35, Jakub A. Krzewicki pisze:
brat_olin wrote:

I jak tam leci faszystom z junty?  Wybili juz wszystkich braci,

Braci bez gaci. Podrzynaczy garde艂. Tfu, panie Leszku.

Zyd, przyparty do muru argumentami, ktorych nie potrafi zbic,
przechodzi do plucia, chamskich wyzwisk, wulgaryzmow, lania
gnojowki...-;)

--
"呕yd贸w gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, 偶e s膮 narodem wybranym. Czuj膮 si臋 oni upowa偶nieni do interpretowania wszystkiego, tak偶e doktryny katolickiej. Cokolwiek by艣my zrobili, i tak b臋dzie poddane ich krytyce - za ma艂o, 偶e 藕le, 偶e zbyt ma艂o ofiarnie. W moim najg艂臋bszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z 呕ydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, kt贸rzy u偶ywaj膮 s艂贸w 'antysemita', 'antysemicki', nale偶y traktowa膰 jak ludzi niegodnych debaty, kt贸rzy usi艂uj膮 niszczy膰 innych, gdy brakuje argument贸w merytorycznych. To oni tworz膮 mow臋 nienawi艣ci".

Data: 2013-12-30 22:07:28
Autor: Jakub A. Krzewicki

brat_olin wrote:

[...]

A co to ma ze mn膮 wsp贸lnego? Po pierwsze, nie jestem judaist膮 i takich w rodzinie nie posiadam. Po drugie, nie wyzywam p. Leszka, tylko m贸wi臋, jakie jest Bractwo. Nie oceniam ich wed艂ug kryterium syjonizmu, ale wed艂ug doktryny politycznej Kalaczakry, gdzie wypadaj膮 sto razy gorzej -- - t膮 doktryn膮 kieruj臋 si臋 bez wyj膮tk贸w, poniewa偶 niemal zawsze jej diagnozy si臋 sprawdzaj膮. To jest najwi臋ksza zaraza, kt贸rej nawet u nas Lipkowie chc膮 si臋 pozby膰 i odes艂a膰 najlepiej do Saudi Arabii, podobnie jak pozosta艂ych wahabit贸w. Na nich i ocean 艣liny to by艂oby za ma艂o.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2013-12-30 22:09:47
Autor: u2
W dniu 2013-12-30 22:07, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
pozby膰 i odes艂a膰 najlepiej do Saudi Arabii, podobnie jak pozosta艂ych
wahabit贸w. Na nich i ocean 艣liny to by艂oby za ma艂o.

wisz krzewciu, kiedys Polacy nie byli tacy arabofobiczni, teraz wpisujesz siem w tom niebezpiecznom liniem ...-;)

Data: 2013-12-30 22:19:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
u2 wrote:

wisz krzewciu, kiedys Polacy nie byli tacy arabofobiczni, teraz
wpisujesz siem w tom niebezpiecznom liniem ...-;)

Ja nie jestem arabofobiczny. Oczywi艣cie, 偶e s膮 jeszcze normalne kraje arabskie, mog臋 wymieni膰 przynajmniej trzy -- - Emiraty, Oman i Maroko. Ale gdzie indziej zaraza wahabizmu si臋 szerzy. A to nie umyka oku Asgarthy ;)
 --
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2013-12-30 22:49:45
Autor: u2
W dniu 2013-12-30 22:19, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
arabskie, mog臋 wymieni膰 przynajmniej trzy -- - Emiraty, Oman i Maroko. Ale
gdzie indziej zaraza wahabizmu si臋 szerzy. A to nie umyka oku Asgarthy

tym wahabizmem to wisz co mozesz sobie zrobic krzewciu ...-;)