A jak jeden z kolegw twierdzi, e kiedy mia na Wigili swierze grzyby wszyscy st ukali si w czoo.

Data: 2013-12-30 06:12:53
Autor: stevep
A jak jeden z kolegw twierdzi, e kiedy mia na Wigili swierze grzyby wszyscy st ukali si w czoo.
# Grudniowe grzybobranie. "Las wyglda, jakby miaa przyj wiosna" #
Ze strony:
http://tiny.pl/qd18z

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2013-12-30 17:21:33
Autor: Wiesiaczek
A jak jeden z kolegów twierdził, że ki edyś miał na Wigilię swierze grzyby wszyscy stukali się w czoło.
W dniu 30.12.2013 06:12, stevep pisze:
# Grudniowe grzybobranie. "Las wygląda, jakby miała przyjść wiosna" #
Ze strony:
http://tiny.pl/qd18z

Pieprzyć wiosnę/zimę - Pozdrówka z Egiptu :)

--
Wiesiaczek (dziś z Sharm El Sheikh - Egipt)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-12-30 09:15:44
Autor: brat_olin
A jak jeden z kolegw twierdzi, e kiedy mia na Wigili swierze grzyby wszyscy stukali si w czoo.
Wiesiaczek wrote:

Pieprzy wiosn/zim - Pozdrwka z Egiptu :)
Wiesiaczek (dzi z Sharm El Sheikh - Egipt)

I jak tam leci faszystom z junty?  Wybili juz wszystkich braci, czy wciaz robia nagonki?

--
Smart questions to stupid answers

"Ja pij tylko przy dwch okazjach:

Gdy s ogrki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2013-12-30 21:35:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
brat_olin wrote:

I jak tam leci faszystom z junty?  Wybili juz wszystkich braci,

Braci bez gaci. Podrzynaczy gardeł. Tfu, panie Leszku.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-12-30 21:43:11
Autor: u2
W dniu 2013-12-30 21:35, Jakub A. Krzewicki pisze:
brat_olin wrote:

I jak tam leci faszystom z junty?  Wybili juz wszystkich braci,

Braci bez gaci. Podrzynaczy gardeł. Tfu, panie Leszku.

Zyd, przyparty do muru argumentami, ktorych nie potrafi zbic,
przechodzi do plucia, chamskich wyzwisk, wulgaryzmow, lania
gnojowki...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-12-30 22:07:28
Autor: Jakub A. Krzewicki

brat_olin wrote:

[...]

A co to ma ze mną wspólnego? Po pierwsze, nie jestem judaistą i takich w rodzinie nie posiadam. Po drugie, nie wyzywam p. Leszka, tylko mówię, jakie jest Bractwo. Nie oceniam ich według kryterium syjonizmu, ale według doktryny politycznej Kalaczakry, gdzie wypadają sto razy gorzej -- - tą doktryną kieruję się bez wyjątków, ponieważ niemal zawsze jej diagnozy się sprawdzają. To jest największa zaraza, której nawet u nas Lipkowie chcą się pozbyć i odesłać najlepiej do Saudi Arabii, podobnie jak pozostałych wahabitów. Na nich i ocean śliny to byłoby za mało.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-12-30 22:09:47
Autor: u2
W dniu 2013-12-30 22:07, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
pozbyć i odesłać najlepiej do Saudi Arabii, podobnie jak pozostałych
wahabitów. Na nich i ocean śliny to byłoby za mało.

wisz krzewciu, kiedys Polacy nie byli tacy arabofobiczni, teraz wpisujesz siem w tom niebezpiecznom liniem ...-;)

Data: 2013-12-30 22:19:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
u2 wrote:

wisz krzewciu, kiedys Polacy nie byli tacy arabofobiczni, teraz
wpisujesz siem w tom niebezpiecznom liniem ...-;)

Ja nie jestem arabofobiczny. Oczywiście, że są jeszcze normalne kraje arabskie, mogę wymienić przynajmniej trzy -- - Emiraty, Oman i Maroko. Ale gdzie indziej zaraza wahabizmu się szerzy. A to nie umyka oku Asgarthy ;)
 --
СВЕТ
МИР

Data: 2013-12-30 22:49:45
Autor: u2
W dniu 2013-12-30 22:19, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
arabskie, mogę wymienić przynajmniej trzy -- - Emiraty, Oman i Maroko. Ale
gdzie indziej zaraza wahabizmu się szerzy. A to nie umyka oku Asgarthy

tym wahabizmem to wisz co mozesz sobie zrobic krzewciu ...-;)