A jak się okaże że lepszy sort również korzystał z usług tych pań?

Data: 2017-12-15 22:32:33
Autor: boukun
A jak się okaże że lepszy sort również korzystał z usług tych pań?
https://wiadomosci.wp.pl/kupila-okazyjnie-mieszkanie-po-agencji-towarzyskiej-w-piekarniku-odkryla-notatniki-prostytutek-6198320218093697a

Waldi
34 min. temu

Z tej strony Waldemar Juzwowicz z Ząbek. Ja bardzo proszę, nie ujawniajcie moich danych. Ja mam żonę i dzieci. Proszę mnie zrozumieć. Ja nie wiem co ze mną będzie, jak żona się dowie. Ja tam nic specjalnego nie robiłem.

Dana
46 min. temu