A jakby tak sprzedać Niemcom Wrocław a zą tą kase odkupić Lwów od Ukraińców?

Data: 2011-04-15 13:01:18
Autor: Marek
A jakby tak sprzedać Niemcom Wrocław a zą tą kase odkupić Lwów od Ukraińców?
Niestety...Wroclaw jest juz sprzedany: wszystkie kamienice w
najlepszych lokalizacjach sa juz wlasnoscia Niemcow...

Teraz sprawa rozgrywa sie o to, jak niemiecka administracja bedzie
mogla zaczac przejmowac nadzor nad wlasnoscia niemieckich obywateli.

Data: 2011-04-15 22:04:49
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 22:01, Marek pisze:
[...]

Oj tam, przyjda Arabowie i wykupia od Niemcow. Nie ma co sie przejmowac :)

Data: 2011-04-15 13:06:43
Autor: Marek
On Apr 15, 10:04 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> mogla zaczac przejmowac nadzor nad wlasnoscia niemieckich obywateli.

Oj tam, przyjda Arabowie i wykupia od Niemcow. Nie ma co sie przejmowac :)

Niemcy nie sprzedaja tak chetnie...zwlaszcza ci o wiadomym
pochodzeniu...

Data: 2011-04-15 22:40:44
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 22:06, Marek pisze:
Oj tam, przyjda Arabowie i wykupia od Niemcow. Nie ma co sie przejmowac :)
Niemcy nie sprzedaja tak chetnie...zwlaszcza ci o wiadomym
pochodzeniu...

Oj, wygladasz mi na cwę :)

Data: 2011-04-15 13:45:21
Autor: Marek
On 15 Kwi, 22:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Niemcy nie sprzedaja tak chetnie...zwlaszcza ci o wiadomym
> pochodzeniu...

Oj, wygladasz mi na cw :)

A ty wygladasz mi na NP   ( niemiecki prowokator ).

Data: 2011-04-15 22:48:27
Autor: u2
A jakby tak sprzedać Niemcom Wrocław a zą tą kase odkupić Lwów od Ukraińców?
W dniu 2011-04-15 22:45, Marek pisze:
Oj, wygladasz mi na cwe :)
A ty wygladasz mi na NP   ( niemiecki prowokator ).

Znam trochę niemiecki, ale to za mało aby udawać Niemca :)

A jakby tak sprzedać Niemcom Wrocław a zą tą kase odkupić Lwów od Ukraińców?