A jakie poparcie mają kandydaci na naszej klasie? ; -)

Data: 2010-05-08 10:21:29
Autor: Leszczur
A jakie poparcie mają kandydaci na naszej klasie? ; -)
Lepper - 14658
Napieralski - 15150
Olechpwski - 10769
Pawlak - 9399
Jurek - 9095
Komorowski - 5000
Mikke - 9500
Kaczynski - 0 (nie ma internetu?)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-08 19:41:57
Autor: marek czaplicki
Leszczur wrote:
[...]

jakoś ci kandydaci nie są zapisani do żadnej szkoły. dziwne???

Data: 2010-05-08 10:48:31
Autor: Leszczur
On 8 Maj, 19:41, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Leszczur wrote:
> Lepper - 14658
> Napieralski - 15150
> Olechpwski - 10769
> Pawlak - 9399
> Jurek - 9095
> Komorowski - 5000
> Mikke - 9500
> Kaczynski - 0 (nie ma internetu?)

> Pozdro

> L'e-szczur

jakoś ci kandydaci nie są zapisani do żadnej szkoły. dziwne???

Takie mamy elity polityczne ;-)

Data: 2010-05-08 19:51:59
Autor: marek czaplicki
Leszczur wrote:
[...]

myślę, że po miejscu na jakim się owe przypadki zapisały- "nasza klasa". wydaje im się, że tworzą jakąś klasę polityczną. :-)

Data: 2010-05-08 19:50:12
Autor: u2
W dniu 2010-05-08 19:41, marek czaplicki pisze:
jakoś ci kandydaci nie są zapisani do żadnej szkoły. dziwne???

Bzdura, co najmniej Napieralski jest zapisany.

Data: 2010-05-08 11:26:14
Autor: Leszczur
On 8 Maj, 19:50, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-05-08 19:41, marek czaplicki pisze:

> jakoś ci kandydaci nie są zapisani do żadnej szkoły. dziwne???

Bzdura, co najmniej Napieralski jest zapisany.

Był, ale nie zdał ;-)

Data: 2010-05-08 21:21:20
Autor: u2
W dniu 2010-05-08 20:26, Leszczur pisze:

jakoś ci kandydaci nie są zapisani do żadnej szkoły. dziwne???

Bzdura, co najmniej Napieralski jest zapisany.

Był, ale nie zdał ;-)

Do WUML-u trzeba było mieć tęgą głowę.

Data: 2010-05-08 19:53:48
Autor: marek czaplicki
u2 wrote:
W dniu 2010-05-08 19:41, marek czaplicki pisze:
jakoś ci kandydaci nie są zapisani do żadnej szkoły. dziwne???

Bzdura, co najmniej Napieralski jest zapisany.
zwracam honor. Napieralski jest zapisany i pochodzi, co jest dla mnie fajne, z tego samego województwa co ja.

Data: 2010-05-09 12:03:38
Autor: u2
W dniu 2010-05-08 19:53, marek czaplicki pisze:
zwracam honor. Napieralski jest zapisany i pochodzi, co jest dla mnie
fajne, z tego samego województwa co ja.

Polecam fotki Olechowskiego. Inni kandydaci mają raczej mierne albumy.

A jakie poparcie mają kandydaci na naszej klasie? ; -)