A jakie są wasze typy do ASG

Data: 2011-01-05 03:47:54
Autor: sooobi

c: Gasol

b: Ginobili
b: Duncan
b: Parker
b: Bryant
b: Ellis
b: Love
b: Griffin

Melo, Aldridge i Nene -  jeszcze ta trójka zasługuje na gre.

Data: 2011-01-05 08:41:02
Autor: Leszczur
A jakie są wasze typy do ASG
On 5 Sty, 12:47, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Ja dałbym takie 12tki:

Wschód

g: Rose
g: Wade
f: LeBron
f: Garnett
c: Howard

b: Rondo
b: Pierce
b: Horford
b: Stoudemire
b: Felton
b: W.Chandler
b: Granger

Zamiast Grangera dałbym Gaya.

Data: 2011-01-05 21:39:17
Autor: Tomasz Radko
A jakie są wasze typy do ASG
W dniu 2011-01-05 17:41, Leszczur pisze:

[...]

To już lepiej Odoma.

Data: 2011-01-05 23:05:08
Autor: wiLQ
A jakie są wasze typy do ASG
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Wschód
> [...]
> b: Granger

Zamiast Grangera dałbym Gaya.

Musialby najpierw zostac sprzedany do konferencji wschodniej ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-01-06 03:30:59
Autor: Leszczur
A jakie są wasze typy do ASG
On 5 Sty, 23:05, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Zamiast Grangera da bym Gaya.

Musialby najpierw zostac sprzedany do konferencji wschodniej ;-)

Tak jestem rozczaorwany Grangerem, ze go wytransferowałem ;)

Data: 2011-01-05 14:54:08
Autor: s
A jakie są wasze typy do ASG
W dniu 2011-01-05 12:47, sooobi pisze:
Ja dałbym takie 12tki:
[...]
Zachód:
[...]
Melo, Aldridge i Nene -  jeszcze ta trójka zasługuje na gre.

Ogolnie zdaje sie miec Twoje zestawienie sens, choc IMO wejdzie do ASG np. Westbrook. Zamiast kogo? Nie mam pojecia.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-01-05 23:27:32
Autor: wiLQ
A jakie są wasze typy do ASG
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ja dałbym takie 12tki:

Wschód
g: Rose
g: Wade
f: LeBron
f: Garnett
c: Howard

Garnett albo opusci przez kontuzje, ale przez kontuzje nie zostanie
wybrany, wiec jako starter bedzie raczej ktos z Knicks, pewnie Amare.
Pozostala 4 to niemal pewniaki.

b: Rondo
b: Pierce
b: Horford
b: Stoudemire
b: Felton
b: W.Chandler
b: Granger

3 graczy Knicks? Lekka przesada jak na #5 w konferencji, nie?
Wg mnie nie ma takiej mozliwosci i jesli juz ma byc trzech to Heat z
Boshem zamiast Wilsona.

Poza tym IMHO jedyny slot godny dyskusji to Granger. Wybieraja trenerzy
glownie wg ppg, wiec ma szanse, ale moze Boozer jako drugi z Bulls?
Albo w ogole pojada po calosci i wybiora Bargnaniego?
Z drugiej strony pewnie trejd Melo rozwiaze ten dylemat...

Zachód:
g: Paul
g: D.Williams
f: Nowitzki
f: Durant
c: Gasol

Na starterow glosuja kibicie, wiec baaaaaardzo watpie, ze taki bedzie
uklad. Kobo byc musi, pewnie kosztem Derona. A poza tym... wow, tu jest dopiero duzo wiekszy wybor.

b: Ginobili
b: Duncan
b: Parker
b: Bryant
b: Ellis
b: Love
b: Griffin

IMHO ze Spurs przejdzie tylko dwoch, a Ellis/Love/Griffin moga ucierpiec
przez wyniki druzyny, ale tak czy inaczej sa 4 sloty i z 10 kandydatow.

Melo, Aldridge i Nene -  jeszcze ta trójka zasługuje na gre.

Melo zasluguje, a Gay nie? Westbrook? Scola/KMart? Nash? Odom?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-01-06 01:25:50
Autor: sooobi
A jakie są wasze typy do ASG
> [...]

3 graczy Knicks? Lekka przesada jak na #5 w konferencji, nie?
Wg mnie nie ma takiej mozliwosci i jesli juz ma byc trzech to Heat z

Bosh over Chandler? Dobre zarty...

Poza tym IMHO jedyny slot godny dyskusji to Granger. Wybieraja trenerzy
glownie wg ppg, wiec ma szanse, ale moze Boozer jako drugi z Bulls?

Boozer a na jakiej podstawy? Na podstwie wysokiego kontraktu bo innego
powodu nie ma.

Albo w ogole pojada po calosci i wybiora Bargnaniego?

To sie nie stanie. Juz raz dali Mitchelowi COY, to wystarczy dla
Raptoków na lata!

> Melo, Aldridge i Nene -  jeszcze ta tr jka zas uguje na gre.

Melo zasluguje, a Gay nie? Westbrook? Scola/KMart? Nash? Odom?

Pominalem Gaya, L'e mi go przypomnial on wg,mnie jak najbardziej
zasluguje z tej gracz ktora pominalem, moze faktycznie kosztem kogos
ze Spurs.
Do Westbrooka mam uraz, nie lubie pg ktorzy nie widza nic poza koszem,
wiec Westbrook jest ostatni w kolejce.
Scola i KMart, fakt obaj graja niezle ale Rockets zaczeli wygrywac
kiedy dolaczyl sie do nich Lowry. Tak wiec Rockets sa na minusie a
jednego lidera u nich znalezc ciezko, tak wiec sorry guys.
Nash - no tak Nashowi tez sie nalezy, o ile na wschodzie ciezko mi
bylo dobrac ostatniego na lawke to na zachodzie bogactwa jest duzo
wiecej. Fakt Clippers i Wolves tez sa na minusie. Ciezki wybor
Odom - eeee nie.

Data: 2011-01-06 03:39:59
Autor: Leszczur
A jakie są wasze typy do ASG
On 6 Sty, 10:25, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> 3 graczy Knicks? Lekka przesada jak na #5 w konferencji, nie?
> Wg mnie nie ma takiej mozliwosci i jesli juz ma byc trzech to Heat z
> Boshem zamiast Wilsona.

Bosh over Chandler? Dobre zarty...

Yup. Albo zamiast Feltona. Rezerwy wybieraja trenerzy a nie basketball-
reference.com i managos fantasy.
Jesli Heat beda mieli najlepszy bilans na wschodzie to Bosh wejdzie
"by default". Wilson moze dostanie powołanie za kontuzjowanego KG.

> [...]
> glownie wg ppg, wiec ma szanse, ale moze Boozer jako drugi z Bulls?

Boozer a na jakiej podstawy? Na podstwie wysokiego kontraktu bo innego

Na tej samej dla ktorej Rose jest Twoim MVP.

> Albo w ogole pojada po calosci i wybiora Bargnaniego?

To sie nie stanie. Juz raz dali Mitchelowi COY, to wystarczy dla
Raptoków na lata!

Pewnie. Tym bardziej ze MVP druzyny jest pewien Hiszpan, a nie
Włoch. :-)

> [...]

Pominalem Gaya, L'e mi go przypomnial on wg,mnie jak najbardziej
zasluguje z tej gracz ktora pominalem, moze faktycznie kosztem kogos

Najpredzej Parkieta.

Do Westbrooka mam uraz, nie lubie pg ktorzy nie widza nic poza koszem,
wiec Westbrook jest ostatni w kolejce.

Przeciez Westbrook to udawany PG. Tak samo jak Arenas, Marbury,
Iverson i kilku innych, ktorzy kiedys dostali zaproszenia do ASG.

Scola i KMart, fakt obaj graja niezle ale Rockets zaczeli wygrywac
kiedy dolaczyl sie do nich Lowry.

A Brooks ma znowu kontuzję i nie bede mial nic przeciwko temu, zeby
Lowry kontynuowal swoja dobra passe :-)

[...]

Odom nie jest seksownym pickiem, ale jesli nominacje miałyby byc za
zasługi to powinien pójść na pewno przez Griffinem i Ellisem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-06 08:15:55
Autor: sooobi
A jakie są wasze typy do ASG
On 6 Sty, 12:39, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Bosh over Chandler? Dobre zarty...

Yup. Albo zamiast Feltona. Rezerwy wybieraja trenerzy a nie basketball-
reference.com i managos fantasy.

Ale tutaj piszmy o naszych typach a nie trenerach z NBA.

Jesli Heat beda mieli najlepszy bilans na wschodzie to Bosh wejdzie
"by default".

To akurat jest malo istotne rozmawiajmy o tym kto powinien dostac to
powalnie a nie kto je "moze" dostanie.

> Scola i KMart, fakt obaj graja niezle ale Rockets zaczeli wygrywac
> kiedy dolaczyl sie do nich Lowry.

A Brooks ma znowu kontuzję i nie bede mial nic przeciwko temu, zeby
Lowry kontynuowal swoja dobra passe :-)

Ano wlasnie rok temu sheed wywalil na kacu Kure w tym ja Lowrego.
A wiec teraz trzymam kciuki za szybki powrot Brooksa!:)

> [...]

Odom nie jest seksownym pickiem, ale jesli nominacje miałyby byc za
zasługi to powinien pójść na pewno przez Griffinem i Ellisem.

Ale za to Bosh jest seksownym pickiem i bierzesz go zamiast Chandlera,
a za zaslugi nominacje powinien dostac ten drugi...

Data: 2011-01-06 08:58:09
Autor: Leszczur
A jakie są wasze typy do ASG
On 6 Sty, 17:15, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Yup. Albo zamiast Feltona. Rezerwy wybieraja trenerzy a nie basketball-
> reference.com i managos fantasy.

Ale tutaj piszmy o naszych typach a nie trenerach z NBA.

No ja typuję jak wytypują trenerzy.

> Jesli Heat beda mieli najlepszy bilans na wschodzie to Bosh wejdzie
> "by default".

To akurat jest malo istotne rozmawiajmy o tym kto powinien dostac to
powalnie a nie kto je "moze" dostanie.

W swoim czasie Celtics mieli trzech. Lakers mieli trzech. Bulls mieli
trzech. Heat też będą mieli trzech, i tym trzecim nie będzie Mike
Miller.

> [...]

Ano wlasnie rok temu sheed wywalil na kacu Kure w tym ja Lowrego.
A wiec teraz trzymam kciuki za szybki powrot Brooksa!:)

Spoko. wiLQ właśnie zauważył, że w kiperze jako jedyny w lidze nie
miałeś nikogo sensownego wyłączonego na dłuzy czas przez kontuzję.
Biedrins się nie liczy, bo to totalny leszcz. A skoro wiLQ tak mówi,
to wiesz co to oznacza, prawda?
Wielki Wyrównywacz Szans już zaczął brać zamach swoim toporem.

> Odom nie jest seksownym pickiem, ale jesli nominacje miałyby byc za
> zasługi to powinien pójść na pewno przez Griffinem i Ellisem.

Ale za to Bosh jest seksownym pickiem i bierzesz go zamiast Chandlera,

Bosh jest logicznym pickiem bo gra w najlepszej druzynie na wschodzie.
Bosh ma nazwisko i historię występów w ASG. Chandler to no-name, który
ma zaskakująco dobry sezon, a takim ciężko jest się przebić do ASG.
Tym bardziej, ze część odium przypadnie za to Stoudamire'owi.

a za zaslugi nominacje powinien dostac ten drugi...

A kto bierze zawodników do ASG tylko za zasługi??? Poza tym
dopercyzujmy o jakie zasługi chodzi.
Bo Wilson ma WS/48=0.142 - ponadprzeciętne, dobre, najwyzsze w
karierze. Ale Bosh ma 0.197 czyli statystycznie jest lepszym
zawodnikiem.
No chyba, ze dajemy nominacje za sredni ppg, ale wtedy tez przechodzi
Bosh (18.4 vs 17.9). :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-06 18:55:46
Autor: s
A jakie są wasze typy do ASG
W swoim czasie Celtics mieli trzech. Lakers mieli trzech. Bulls mieli
trzech. Heat też będą mieli trzech, i tym trzecim nie będzie Mike
Miller.

Trzech to zaden wyczyn.
Z glowy moge wymienic przypadki, gdzie szlo czterech, niestety, bez podania dat:

- Pistons (Rip/Billups/Prince/BigBen)
- Lakers (Brick/Jones/Kobo i Shaq AFAIR)
- Cavs (Nance/Daugherty/Price/Williams)

Ktos pamieta wiecej?
A moze bylo kiedys pieciu?

Pozdr
Slawek

Data: 2011-01-06 19:41:21
Autor: wiLQ
A jakie są wasze typy do ASG
> [...]

to wiesz co to oznacza, prawda?
Wielki Wyrównywacz Szans już zaczął brać zamach swoim toporem.

Albo i nie. Bo i takie kaprysy mu sie zdarzaja ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2011-01-07 00:31:50
Autor: Leszczur
A jakie są wasze typy do ASG
On 6 Sty, 19:41, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Spoko. wiLQ w a nie zauwa y , e w kiperze jako jedyny w lidze nie
> mia e nikogo sensownego wy czonego na d uzy czas przez kontuzj .
> Biedrins si nie liczy, bo to totalny leszcz. A skoro wiLQ tak m wi,
> to wiesz co to oznacza, prawda?
> Wielki Wyr wnywacz Szans ju zacz bra zamach swoim toporem.

Albo i nie. Bo i takie kaprysy mu sie zdarzaja ;-)

Nie - on wtedy po prostu nie trafia i dostaje się komus innemu ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-07 09:56:13
Autor: s
A jakie są wasze typy do ASG
Albo i nie. Bo i takie kaprysy mu sie zdarzaja ;-)

Nie - on wtedy po prostu nie trafia i dostaje się komus innemu ;-)

.... i szanse sa wyrownane jak cholera  :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2011-01-07 02:19:31
Autor: Leszczur
A jakie są wasze typy do ASG
On 7 Sty, 09:56, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Nie - on wtedy po prostu nie trafia i dostaje si komus innemu ;-)

... i szanse sa wyrownane jak cholera  :-)

Ale przeciez on moze pracowac w innym okresie rozliczeniowym niz my!
Dla nas jednostka jest sezon NBA - dla niego to może być dekada!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-07 12:41:30
Autor: s
A jakie są wasze typy do ASG

Ale przeciez on moze pracowac w innym okresie rozliczeniowym niz my!
Dla nas jednostka jest sezon NBA - dla niego to może być dekada!

To w takim okresie chyba lepszym wyrownywaczem jest okno kiperowe.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-01-06 11:57:44
Autor: lorak
A jakie są wasze typy do ASG
W dniu 2011-01-06 10:25, sooobi pisze:

Do Westbrooka mam uraz, nie lubie pg ktorzy nie widza nic poza koszem,

i to pewnie dlatego lubisz Rose'a, "point guarda", który jest trzeci w lidze pod względem FGA i wyprzedza tu nawet samego Bryanta...

Data: 2011-01-06 03:40:28
Autor: Leszczur
A jakie są wasze typy do ASG
On 6 Sty, 11:57, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

i to pewnie dlatego lubisz Rose'a, "point guarda", który jest trzeci w
lidze pod względem FGA i wyprzedza tu nawet samego Bryanta...

A który z nich nabija statsy Barkowi? I zagadka rozwiązana :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-06 08:11:51
Autor: sooobi
A jakie są wasze typy do ASG
> [...]

i to pewnie dlatego lubisz Rose'a, "point guarda", który jest trzeci w
lidze pod względem FGA i wyprzedza tu nawet samego Bryanta...

Rose to swietny podajacy. Nawet nie o niebo ale nawet o dwa nieba
lepszy niz Westbrook. Westbrook nie widzi zupelnie nic, albo nie chce
widziec. Jakby mu odjac asysty ktore daje do Duranta wychodzace po
zaslonach(ktore rownie dobrze moglby dawac Harden Sefolosha czy nawet
Tomasz Radko) to mialby ich pewnie 2 na mecz i to w sytuacji kiedy juz
musi oddac pilke. A co do Rose ze tyle rzuca, coz jak sie ma takich
partnerow to sie tyle rzuca. Nie wiem dokladnie kiedy wrocil Boozer
ale od grudnia Rose oddaje srednio 18 rzutow na mecz.

Data: 2011-01-06 08:45:47
Autor: Leszczur
A jakie są wasze typy do ASG
On 6 Sty, 17:11, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> lidze pod względem FGA i wyprzedza tu nawet samego Bryanta...

Rose to swietny podajacy. Nawet nie o niebo ale nawet o dwa nieba

A gdyby rose'owi odjąć te asysty które dostaje od Denga i Boozera do
których piłka wędruje gdy Rose nie wie już co z nią zrobić, to też
miałby 2 asysty na mecz. :-P
Swietnych podających w lidze jest czterech: Rondo, Nash, Paul i
Williams. Reszta to aspiranci.

BTW: Westbrook ma wyższy Ast% niż Rose (41.7% vs 40.8%), więc
efektywniej obsługuje swoją drużynę.
Dla porównania Nash ma 52.8% a Rondel 54.5% (#1 w lidze).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-07 07:20:27
Autor: sooobi
A jakie są wasze typy do ASG
On 6 Sty, 17:45, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

A gdyby rose'owi odjąć te asysty które dostaje od Denga i Boozera do
których piłka wędruje gdy Rose nie wie już co z nią zrobić, to też

Nie nie, mialby ich co najmniej 2 wiecej niz Westbrook.

Swietnych podających w lidze jest czterech: Rondo, Nash, Paul i
Williams. Reszta to aspiranci.

Reszta to apiranci a z tej reszty sa jeszcze Ci ktorzy podaja slabo
jak na pg. Westbrook jest w tej ostatniej grupie.

BTW: Westbrook ma wyższy Ast% niż Rose (41.7% vs 40.8%), więc
efektywniej obsługuje swoją drużynę.

Bzdura. to ze maja wyzszy ast% nie oznacza ze efektywniej obsługują
swoją druzyne.

Data: 2011-01-07 08:01:28
Autor: Leszczur
A jakie są wasze typy do ASG
On 7 Sty, 16:20, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> BTW: Westbrook ma wyższy Ast% niż Rose (41.7% vs 40.8%), więc
> efektywniej obsługuje swoją drużynę.

Bzdura. to ze maja wyzszy ast% nie oznacza ze efektywniej obsługują
swoją druzyne.

Aha. Czyli według Ciebie co to oznacza?

Data: 2011-01-06 14:25:12
Autor: wiLQ
A jakie są wasze typy do ASG
> [...]

> 3 graczy Knicks? Lekka przesada jak na #5 w konferencji, nie?
> Wg mnie nie ma takiej mozliwosci i jesli juz ma byc trzech to Heat z

Co w tym smiesznego?

> Poza tym IMHO jedyny slot godny dyskusji to Granger. Wybieraja trenerzy
> glownie wg ppg, wiec ma szanse, ale moze Boozer jako drugi z Bulls?

Boozer a na jakiej podstawy?

Wygrane Bulls + ppg Boozera.

Do Westbrooka mam uraz, nie lubie pg ktorzy nie widza nic poza koszem,
wiec Westbrook jest ostatni w kolejce.

Tzn typujac kogo wybiora trenerzy do ASG kierujesz sie swoimi urazami?

Nash - no tak Nashowi tez sie nalezy, o ile na wschodzie ciezko mi
bylo dobrac ostatniego na lawke to na zachodzie bogactwa jest duzo
wiecej. Fakt Clippers i Wolves tez sa na minusie. Ciezki wybor

Griffin bedzie w konkursie wsadow i w meczu rookich, wiec do ASG chyba
raczej wezma weterana jak Nash... dobrze kombinuje?

Odom - eeee nie.

Lakersi graja za slabo na trzech All-Starow i powrot Bynuma spaskudzi
jego statsy, ale tak go wspomnialem bo przez pierwsze dwa miesiace na to
zaslugiwal.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-01-06 08:21:11
Autor: sooobi
A jakie są wasze typy do ASG
On 6 Sty, 14:25, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Bosh over Chandler? Dobre zarty...

Co w tym smiesznego?

To ze Chandler gra w tym roku znacznie lepiej niz Bosh.

> Boozer a na jakiej podstawy?

Wygrane Bulls + ppg Boozera.

Ok, Ty patrzysz na to pod katem kogo wybiora trenerzy ja pod katem
tego komu naprawde nalezaloby sie miejsce w tym meczu.

> Do Westbrooka mam uraz, nie lubie pg ktorzy nie widza nic poza koszem,
> wiec Westbrook jest ostatni w kolejce.

Tzn typujac kogo wybiora trenerzy do ASG kierujesz sie swoimi urazami?

Kieruje sie tym, kogo ja bym bral, zakladajac ten post nie mialem na
mysli wrozenia ze szklanej kuli - kogo wybiora trenerzy...?

> [...]

Griffin bedzie w konkursie wsadow i w meczu rookich, wiec do ASG chyba
raczej wezma weterana jak Nash... dobrze kombinuje?

zapewne.

> Odom - eeee nie.

Lakersi graja za slabo na trzech All-Starow i powrot Bynuma spaskudzi
jego statsy, ale tak go wspomnialem bo przez pierwsze dwa miesiace na to
zaslugiwal.

Odom jest beneficjentem tego jak bardzo uwaga Lakers jest skupiona na
Bryancie i Gasolu. Niepodwazalnym jest to ze pewnie malo kto, by to
tak efektywnie wykorzystywal jak robil to Odom. Jednak ja bardziej
cenie takiego Monte ktory ciagnie na swoich barkach Golden State.
Aczkolwiek zeby nie zaogniac, zgadzam sie z wami ze Odom powinien byc
rozpatrywany jako kandydat do ASG.

Data: 2011-01-06 09:03:38
Autor: Leszczur
A jakie są wasze typy do ASG
On 6 Sty, 17:21, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> zaslugiwal.

Odom jest beneficjentem tego jak bardzo uwaga Lakers jest skupiona na

Brednia. Odom jest beneficjentem tego, ze jest wszechstronnym i
efektywnym zawodnikiem.
Beneficjentem obecności Bryanta i Gasola miał byc np Morrison tylko z
jakiegos powodu mu nie wyszło. Ciekawe dlaczego.

Niepodwazalnym jest to ze pewnie malo kto, by to
tak efektywnie wykorzystywal jak robil to Odom.

I gdyby nie był dobry to mógłby próbować do usranej smierci. W takim
razie Kobe nie powinien trafić do ASG, bo korzysta z obecności Gasola.
A Gasol korzysta z obecności Bryanta. Również out!

Jednak ja bardziej cenie takiego Monte ktory ciagnie na swoich barkach Golden State.

Ciągnie i ciągnie - uciągnąć nie może. Umówmy się, że nie będziemy
mówili o ciagnięciu druzyny, która ma bilans dużo poniżej 0.500, OK? I
nie zapominaj, ze Ellis korzysta z obecnosci Lee i Curry'ego!

Aczkolwiek zeby nie zaogniac, zgadzam sie z wami ze Odom powinien byc
rozpatrywany jako kandydat do ASG.

Too late :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-07 07:27:13
Autor: sooobi
A jakie są wasze typy do ASG
On 6 Sty, 18:03, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Odom jest beneficjentem tego jak bardzo uwaga Lakers jest skupiona na
> Bryancie i Gasolu.

Brednia. Odom jest beneficjentem tego, ze jest wszechstronnym i
efektywnym zawodnikiem.

Taaak ale jakos uparcie twierdzisz ze Chandler i wszyscy w Knicks sa
beneficjentami tego ze graja obok Amare.

Data: 2011-01-07 08:08:30
Autor: Leszczur
A jakie są wasze typy do ASG
On 7 Sty, 16:27, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Brednia. Odom jest beneficjentem tego, ze jest wszechstronnym i
> efektywnym zawodnikiem.

Taaak ale jakos uparcie twierdzisz ze Chandler i wszyscy w Knicks sa
beneficjentami tego ze graja obok Amare.

Nie uparcie twierdze, tylko uzywam Twojego argumentu w stosunku do
zawodnikow ktorych Ty widzisz w ASG.
Drobna różnica.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-06 19:25:50
Autor: wiLQ
A jakie są wasze typy do ASG

> Co w tym smiesznego?

To ze Chandler gra w tym roku znacznie lepiej niz Bosh.

Czyli nie masz watpliwosci, ze utrzyma ten swietny poczatek do lutego?
I to pomimo iz Knicks mieli bardzo latwy terminarz?

A propos... "Donnie Walsh is raving about the improvements in Wilson
Chandler's game and said the Knicks intend to re-sign him this summer.
'Wilson's a restricted free agent and I'm going to sign him,' Walsh
said. 'He's a helluva player.'"

> Wygrane Bulls + ppg Boozera.

Ok, Ty patrzysz na to pod katem kogo wybiora trenerzy ja pod katem
tego komu naprawde nalezaloby sie miejsce w tym meczu.

IMHO na to za wczesnie, a po za tym co za roznica? ;-)

Jednak ja bardziej
cenie takiego Monte ktory ciagnie na swoich barkach Golden State.

Prosto do loterii! ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-01-07 07:28:52
Autor: sooobi
A jakie są wasze typy do ASG
On 6 Sty, 19:25, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> To ze Chandler gra w tym roku znacznie lepiej niz Bosh.

Czyli nie masz watpliwosci, ze utrzyma ten swietny poczatek do lutego?

Nie wiem, ale jak pisalem ja typowalem kogo ja bym wybral i to na
dzien dzisiejszy a nie za X dni.
Poki co Chandlerowi bardziej nalezy sie tam miejsce niz Chrisowi "jump
shoot" Boshowi.

I to pomimo iz Knicks mieli bardzo latwy terminarz?

A to akurat mnie nie interesuje.

Data: 2011-01-06 19:38:36
Autor: wiLQ
A jakie są wasze typy do ASG
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jak na zamowienie sa 3 czastkowe wyniki glosowania, wiec garsc uwag...

Wschód
g: Rose
g: Wade
f: LeBron
f: Garnett
c: Howard

Kevin Garnett (Bos) 850,687; Amar’e Stoudemire (NYK) 826,628
Rajon Rondo (Bos) 929,781; Derrick Rose (Chi) 917,753

Zielono nam?
W obu przypadkach jestem lekko zaskoczony.

Zachód:
g: Paul
g: D.Williams
f: Nowitzki
f: Durant
c: Gasol

Kobo prowadzi w liczbie glosow, wiec jak pisalem, zapomnij o Deronie
jako starterze. Chyba, ze bedzie jakas kontuzja.

A propos, Yao znow wygra glosowanie [nie ma to jak wierna armia, ciekawe
kto przejmie paleczke jak odejdzie], ale jest polamany, wiec komisz
bedzie mial szanse wyroznic kogos pominietego przez trenerow...

--
pzdr
wiLQ

A jakie są wasze typy do ASG