A jednak Buk był na niebie.

Data: 2014-07-24 04:28:48
Autor: stevep
A jednak Buk był na niebie.
# A jednak! Jeden z liderów prorosyjskich separatystów w obwodzie  donieckim na Ukrainie przyznał, że dniu zestrzelenia malezyjskiego boeinga  jego podwładni dysponowali systemem antyrakietowym BUK. Aleksander  Chodakowski twierdzi, że sprzęt przyjechał do Doniecka z Ługańska.

Wiedziałem, że jeden Buk przyjechał (do Doniecka) z Ługańska. O tym, że  przybędzie pod flagą Ługańskiej Republiki Ludowej dowiedziałem się prawie  w tym samym momencie, w którym dowiedziałem się o zestrzeleniu samolotu  pasażerskiego. Sądzę, że go odesłali, prawdopodobnie dlatego, by zatrzeć  ślady o jego pobycie tutaj - powiedział jeden Aleksander Chodakowski,  dowódca batalionu "Wostok".

Wyrzutnia rakiet przyjechała na Ukrainę na lawecie. STENOGRAM  podsłuchanych rozmów>>>

To jedne z liderów prorosyjskich separatystów na Ukrainie. Nieoczekiwana  deklaracja padła w wywiadzie dla agencji Reutera.

Rakieta systemu BUK jest w stanie strącić samolot lecący 10 km nad ziemią.  #
Ze strony:
http://tnij.org/5ep5m9r

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-24 10:19:30
Autor: Mark Woydak
A jednak Buk był na niebie.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xjhc6aoi50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Strzelają sobie z broni wartej tysiące dolarów. Nie pracują tylko walczą. Z czego żyją? Kto ich utrzymuje? Na pewno jacyś kapitaliści!

MW

Data: 2014-07-24 15:58:55
Autor: boukun
A jednak Buk był na niebie.
Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lqqg8s$a6q$5news.albasani.net...

[...]

Polscy syjoniści podżegacze, za naszą krwawicę...

boukun

A jednak Buk był na niebie.