A jednak Kaczyńscy to prawdziwi Polacy, a nie Ży dzi jak twierdzi rosyjska agentura...

Data: 2009-12-24 11:47:05
Autor: boukun
A jednak Kaczyńscy to prawdziwi Polacy, a nie Ży dzi jak twierdzi rosyjska agentura...
I żeby to jeszcze sami tak twierdzili, ale to inni Zydzi dorabiają im gębę Polaków...
--
boukun

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

A jednak Kaczyńscy to prawdziwi Polacy, a nie Ży dzi jak twierdzi rosyjska agentura...