A jednak Kaczyńscy to prawdziwi Polacy, a nie Żydz i jak twierdzi rosyjska agentura...

Data: 2009-12-24 01:37:02
Autor: Woland
A jednak Kaczyńscy to prawdziwi Polacy, a nie Żydz i jak twierdzi rosyjska agentura...
Familia Lecha i Jarosława Kaczyńskich ma imponującą tradycję liczoną w
30 pokoleniach. Dość powiedzieć, że prezydent i jego brat są dalekimi
potomkami władców Polski: Mieszka I, Bolesława Chrobrego i Bolesława
Krzywoustego.

Praprzodkami Kaczyńskich byli też prominentni emisariusze królewscy,
senatorowie, posłowie Sejmu Wielkiego, kasztelani, starostowie i
pisarze. Wśród nich Andrzej Piotr Frycz-Modrzewski, renesansowy
publicysta polityczny i teolog, który zasłynął przepastnym dziełem "O
poprawie Rzeczypospolitej".

http://www.tvn24.pl/-1,1632468,0,1,kaczynski-pochodzi-od-krzywoustego-- a-ty,wiadomosc.html

Data: 2009-12-24 11:47:05
Autor: boukun
A jednak Kaczyńscy to prawdziwi Polacy, a nie Ży dzi jak twierdzi rosyjska agentura...
I żeby to jeszcze sami tak twierdzili, ale to inni Zydzi dorabiają im gębę Polaków...
--
boukun

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

Data: 2009-12-24 12:26:13
Autor: Krzysiek
A jednak Kaczyńscy to prawdziwi Polacy, a nie Żydzi jak twierdzi rosyjska agentura...
Hallo,

"Woland" <tzva.adonai@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:1d646a0a-4992-437a-8b69-365945c9d72eg1g2000pra.googlegroups.com...
[...]

ah, to nieladnie tak skracac komus korzenie - przeciez juz na tysiacletnich obeliskach
w Egipcie widnieje znak: kaczka i kolo z punktem -- > SaRa (Syn Ra).

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-12-24 13:52:43
Autor: sofu

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomości
> [...]

tysiacletnich obeliskach
w Egipcie widnieje znak: kaczka i kolo z punktem -- > SaRa (Syn Ra).

Stad nie dziwi, ze ukradli ksieżyc. Jakby nie bylo konkurencyjny w stosunku
do slonca.

sofu

Data: 2009-12-24 16:01:05
Autor: Dirko

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:1d646a0a-4992-437a-8b69-365945c9d72eg1g2000pra.googlegroups.com...

[...]

    E,tam. Przecież na pierwszy rzut oka widać, że pochodzą od Łokietka. ;-)

A jednak Kaczyńscy to prawdziwi Polacy, a nie Żydz i jak twierdzi rosyjska agentura...