A jednak Łada albo Zaporozec

Data: 2012-02-03 16:43:33
Autor: kor_nick
A jednak Łada albo Zaporozec
A taka Łada czy Zaporozec odpalaja przy minus 40 stopniach i czasem nawet
maja fabryczne grzalki w chlodnicy.

Trzeba kupic!

-- Maciek

Toyota Matrix 6 letnia, odpala bez problemu i to pod Białymstokiem (-31 dzi¶ było rano, od kilku nocy ok. -26-29).
Aku oryginalny.

Data: 2012-02-03 17:08:46
Autor: qwerty
A jednak Łada albo Zaporozec
Użytkownik "kor_nick"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jggvbc$f86$1@mx1.internetia.pl...
Toyota Matrix 6 letnia, odpala bez problemu i to pod Białymstokiem (-31 dzi¶ było rano, od kilku nocy ok. -26-29).
Aku oryginalny.

Hehe. Ja w oplu 2 razy zagrzałem ¶wiecami i odpaliłem od razu. Teraz jak wracałem to wystarczyło raz zagrzać ¶wiece. Także Białystok. :)

Data: 2012-02-03 20:08:16
Autor: nom
A jednak Łada albo Zaporozec

Użytkownik "kor_nick" <celekNOSPAM@piasta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jggvbc$f86$1mx1.internetia.pl...

Toyota Matrix 6 letnia, odpala bez problemu i to pod Białymstokiem (-31 dzi¶ było rano, od kilku nocy ok. -26-29).
Aku oryginalny.

A mi dzisiaj Fabianka pierwszy raz po 9 latach poległa (-25*C). Czas wymienić w końcu akumulator. :-)

Data: 2012-02-05 12:53:33
Autor: Marek P.

--
Maciek

Toyota Matrix 6 letnia, odpala bez problemu i to pod Białymstokiem
(-31 dzi¶ było rano, od kilku nocy ok. -26-29).
Aku oryginalny.

Diesel? Nie s±dzę. Zdziwołbym się jakby benzyna nie zapaliła. :)
Moja mzda DITD mimio sedziwego przebiegu odpala od kopa po tygodniu stania przy -25.

A jednak Łada albo Zaporozec