A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie

Data: 2011-03-04 14:49:36
Autor: neoniusz
A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
I to szybko dziala. W grudniu widzialem jakas smieszna "Oferte dla Ciebie" na kk z limitem 5000zl. Wypelnilem wniosek dwukrotnie i odrzucili. Pozniej oferty zniknely calkiem z uwagi na 3 miesieczna karencje. Od tego czasu zaczalem sie bawic z mbankiem i przelewalem sobie tam co miesiac kilkanascie tysiecy po kilka razy. Dzis pojawila sie nowa oferta, z limitem 50k na odnawialny (i KK) i 100000 na gotowkowy. No to jazda, zlozylem wniosek na maksymalny limit. Po 6 min SMS, zebym zatwierdzil umowe smsem, bo jest gotowa. Wlasnie podpisalem i mam komunikat:
"Dziękujemy za zawarcie Umowy kredytu o korzystanie z karty kredytowej. Zgodnie z wnioskiem i zawartą Umową kredytu o numerze: BCSxxxxxxxx karta kredytowa zostanie wydana."
I w taki prosty sposob mozna zrobic cos z doslownie niczego ;)
Mam nadzieje, ze rzeczywiscie zwroca te 380zl za wydanie (w 3 miesiace wydac KK 1000zl)...

Data: 2011-03-04 06:01:38
Autor: luc
On 4 Mar, 14:49, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
[...]

LOL, mam takie same warunki. Jaką kartę wybrałeś? Bo platyna na
stronie mbanku kosztuje 390 pln, a zwolnienie z opłaty za 1000 pln w 3
m-ce?

pzdrwm
luc

http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-03-04 15:03:46
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-04 15:01, luc pisze:
LOL, mam takie same warunki. Jaką kartę wybrałeś? Bo platyna na
stronie mbanku kosztuje 390 pln, a zwolnienie z opłaty za 1000 pln w 3
m-ce?

Wlasnie platyne. 390zl rzeczywiscie, moj blad. Jeszcze upewnialem sie na infolinii, ze rzeczywiscie zwracaja i niby jest OK.

Data: 2011-03-04 15:22:01
Autor: Jan Werbinski
A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
Zwolnienie tylko za wydanie. Za rok musisz zapłacić 390 za przedłużenie, chyba że 35 tys wydasz przez rok nie licząc przelewów blucash.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-03-04 14:39:47
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-03-04, Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> wrote:
Zwolnienie tylko za wydanie. Za rok musisz zapłacić 390 za przedłużenie, chyba że 35 tys wydasz przez rok nie licząc przelewów blucash.

W Multi (niezależnie od koloru VISY) jest zwolnienie za średnią 10 transakcji / miesięcznie.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-03-04 15:36:12
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-04 15:22, Jan Werbinski pisze:
Zwolnienie tylko za wydanie. Za rok musisz zapłacić 390 za przedłużenie,
chyba że 35 tys wydasz przez rok nie licząc przelewów blucash.

Wiem, wiem. Jeszcze nie mialem karty dluzej niz rok - oprocz zwyklej rybki mbankowej - wlasnie zeby uniknac oplat.

Data: 2011-03-04 13:55:51
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-03-04, neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

[...]

"Dziękujemy za zawarcie Umowy kredytu o korzystanie z karty kredytowej. Zgodnie z wnioskiem i zawartą Umową kredytu o numerze: BCSxxxxxxxx karta kredytowa zostanie wydana."

U mnie też zadziało i też na wysoką kwotę.
Z tym, że w Multibanku i za wydanie 0 zł, więc nie mają czego zwracać. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-03-04 06:05:04
Autor: luc
On 2011-03-04, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

[...]

> [...]

U mnie też zadziało i też na wysoką kwotę.
Z tym, że w Multibanku i za wydanie 0 zł, więc nie mają czego zwracać. :)

Dostałem też ofertę w Multi i zastanawiam się, czy też da się za jej
pomocą podwyższyć limit na obecnej KK AQ? Macie jakieś doświadczenia w
tej materii?

Data: 2011-03-04 14:17:06
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-03-04, luc <bananek@gmx.net> wrote:

[...]

[...]

Nie da się. Oferta dla Ciebie jest tylko dla nowych produktów. Czyli np.
jak masz kredyt odnawialny, to nowej oferty już nie dostaniesz, bo można
taki mieć tylko jeden w koncie.

Możesz sobie drugą kartę założyć, bo tu jest ograniczenie "jedna karta
jednego typu". Ja sobie wymieniam VISA AQ na inną właśnie. Za rok
znowu spróbuję. :) A kartę wykorzystam do zabawy z bluecash. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-03-04 07:23:49
Autor: luc
On 2011-03-04, luc <bana...@gmx.net> wrote:

[...]

> Dosta em te ofert w Multi i zastanawiam si , czy te da si za jej
> pomoc podwy szy limit na obecnej KK AQ? Macie jakie do wiadczenia w
> tej materii?

Nie da si . Oferta dla Ciebie jest tylko dla nowych produkt w. Czyli np.
jak masz kredyt odnawialny, to nowej oferty ju nie dostaniesz, bo mo na
taki mie tylko jeden w koncie.

Mo esz sobie drug kart za o y , bo tu jest ograniczenie "jedna karta
jednego typu". Ja sobie wymieniam VISA AQ na inn w a nie. Za rok
znowu spr buj . :) A kart wykorzystam do zabawy z bluecash. :)

Zgadza się, na odnawialny oferty nie dostałem, bo juz taki produkt
mam. Mogę wziąć np. KK AQ MC, ale nie chce mi się mnożyć bytów, więc
dlatego myślałem o podwyższeniu limitu obecnej karty...

Data: 2011-03-04 15:24:53
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-03-04, luc <bananek@gmx.net> wrote:

[...]

Zgadza się, na odnawialny oferty nie dostałem, bo juz taki produkt
mam. Mogę wziąć np. KK AQ MC, ale nie chce mi się mnożyć bytów, więc
dlatego myślałem o podwyższeniu limitu obecnej karty...

No to zamknij starą. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-03-04 07:28:19
Autor: luc
On 2011-03-04, luc <bana...@gmx.net> wrote:

[...]

> Zgadza si , na odnawialny oferty nie dosta em, bo juz taki produkt
> mam. Mog wzi np. KK AQ MC, ale nie chce mi si mno y byt w, wi c
> dlatego my la em o podwy szeniu limitu obecnej karty...

No to zamknij star . :)

Nie opłaca mi się, bo nowy limit większy od obecnego o 5k - akurat
jeden przelew na max z blue. ;-)

Data: 2011-03-04 14:57:25
Autor: neoniusz
[...]

Ja niestety (a moze stety) nie wszedlem w zwiazek z Multi, bo przestraszylem sie "opiekuna Aquarius", ktory chcial ze mna planowac przyszlosc - juz o tym pisalem kiedys ;)

Data: 2011-03-04 14:06:26
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-03-04, neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

[...]

[...]

Ja mam akurat fajnie. Wybrałem sobie mały, słabo widoczny oddział, więc
moimi kontami to się chyba w sumie zastępca dyrektora zajmował ostatnio.
Ale ja to lubię z bankierami sobie rozmawiać w sumie. Dlatego wolę Multi a nie mBank. Tam nie mam z kim pogadać. :-)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-03-04 17:09:20
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 04 Mar 2011 14:49:36 +0100, neoniusz napisał(a):

[...]

 Dobre. Muszę przetestować z Multi zamiast się bawić w kuriera kolejnych
papierów do m.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-04 17:56:22
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-03-04, Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> wrote:

[...]

I w taki prosty sposob mozna zrobic cos z doslownie niczego ;)

 Dobre. Muszę przetestować z Multi zamiast się bawić w kuriera kolejnych
papierów do m.

Przy czym jednak zarobki się podaje wypełniając formularz internetowy,
więc pewnie tak bez końca zwiększać limitu za obroty to się nie da. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-03-04 19:13:46
Autor: neoniusz
[...]

No tak, ale podajesz po prostu kwote, bez zadnych danych pracodawcy, profilu zatrudnienia, formy pracy itp., wiec nie jest to zaden problem ;)

Data: 2011-03-04 19:12:24
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-03-04, neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

[...]

[...]

Nieprawdą jest jakoby. W Multi jest:

 - forma zatrudnienia
 - przybliżone zarobki
 - branża
 - data rozpoczęcia

Jedyny minus jaki widzę, to uwzględnianie jedynie jednego tytułu. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-03-04 20:19:07
Autor: neoniusz
[...]

Przepraszam, nie doczytalem, ze ta galaz dotyczy Multi. W m podawalem tylko laczny dochod.

Data: 2011-03-04 20:26:44
Autor: MarekZ
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnin2eco.22hd.proteus@pl-test.org...

Nieprawdą jest jakoby. W Multi jest:

- forma zatrudnienia
- przybliżone zarobki
- branża
- data rozpoczęcia

W formularzu z OdC tego nie ma (lub ewentualnie nie u wszystkich się to pojawia). Jest tylko "data rozpoczęcia" oraz "dochód".

Data: 2011-03-04 19:39:55
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-03-04, MarekZ <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

[...]

Wczoraj wypełniałem i te pola były.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-03-04 20:45:03
Autor: MarekZ
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnin2g0b.22hd.proteus@pl-test.org...

W formularzu z OdC tego nie ma (lub ewentualnie nie u wszystkich się to
pojawia). Jest tylko "data rozpoczęcia" oraz "dochód".

Wczoraj wypełniałem i te pola były.

Ops, najmocniej przepraszam. Dziś wypełniałem wniosek ale najwyraźniej po prostu zignorowałem te pola albo nie zwróciłem uwagi na ich istnienie (bo były jakoś tam wypełnione domyślnie). Teraz zalogowałem się ponownie i one rzeczywiście są, tak więc masz rację.

Data: 2011-03-04 19:58:01
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
neoniusz pisze:

I w taki prosty sposob mozna zrobic cos z doslownie niczego ;)

Dobre. Muszę przetestować z Multi zamiast się bawić w kuriera kolejnych
papierĂłw do m.

[...]

Nie jest to żaden problem dopóki kartę spłacasz w terminie. Jak dojdzie do windykacji, to to wyciągną. Za wyłudzenie kredytu jest kilka lat...

--
MiCHA

Data: 2011-03-04 21:01:24
Autor: osa
W dniu 2011-03-04 14:49, neoniusz pisze:
I w taki prosty sposob mozna zrobic cos z doslownie niczego ;)
Mam nadzieje, ze rzeczywiscie zwroca te 380zl za wydanie (w 3 miesiace
wydac KK 1000zl)...

Oferta dla Ciebie to istne perpetum mobile ;) Przelewając kasę z KK znanym Wam sposobem na eKonto zwiększamy wpływy i zdolność kredytową co prowadzi wprost do możliwości zwiększenia limitu na KK... i tak w kółko ;) Sprawdzone empirycznie i działa ;)

A co do opłaty 380zł to jeśli boisz się nie wydasz 1000zł to zawsze możesz od razu nadpłacić kartę tym 1000zł i wypłacić z bankomatu (nie przelew z KK!)... odsetek nie będzie bo będzie nadpłata, więc jedynym kosztem będzie prowizja 3% więc 30zł ;) Nie pamiętam jak to jest z kolejnością spłaty na KK ale może wystarczy nadpłacić brakującą część w ostatnim miesiącu i wypłacić z bankomatu brakującą kwotę do 1000zł.

Data: 2011-03-05 00:05:16
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-04 21:01, osa pisze:
[...]

A masz moze te karte? Jak jest z jakoscia jej wykonania?

Data: 2011-03-05 08:49:50
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-05 02:37, Jan Werbinski pisze:
A masz moze te karte? Jak jest z jakoscia jej wykonania?

Co masz na myśli?

Zastanawiam sie czy po miesiacu uzywania nie bedzie wygladala jak krowie z pyska wyciagnieta ;) I czy "sreberko na literkach" wytrze sie po tygodniu czy miesiacu w portfelu, tak jak to mialo miejsce przy zlotej rybce.
Poki co, to najlepiej trzyma mi sie karta C&C z Rajfiego.
Aliorowy silver po roku zaczal sie rozwarstawiac.

Data: 2011-03-05 09:39:43
Autor: Simple Man
W dniu 2011-03-05 08:49, neoniusz pisze:
[...]

Ja mam VP z mBanku ponad 3 miesiące i mogę powiedzieć, że karta wykonana jest na wysokim poziomie. Nic się nie ściera/wyciera itp.

Data: 2011-03-05 00:13:06
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 04 Mar 2011 21:01:24 +0100, osa napisał(a):

[...]

 Ja się zastanawiam czy tego perpetum mobile nie dałoby się przyspieszyć
błyskawicznymi przelewami m <-> multi. W ten sposób w ciągu dnia można by
wygenerować obrót liczony w milionach. Ciekawe co na to "oferta dla
ciebie".

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-05 07:50:55
Autor: Kamil Jońca
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> writes:

[...]

Ja coś podobnego przypadkiem zrobiłem i zadziałało, ale:
1. OdC jest chyba genrowana co 2 lub 3 tygodnie. 2. Nie wiem jak z innymi produktami ale u mnie np. kredyt gotówkowy
zatrzymał się na 100 tys.
KJ
A mouse is an elephant built by the Japanese.

Data: 2011-03-05 10:03:26
Autor: MarekZ
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8739n2njqo.fsf@alfa.kjonca...

2. Nie wiem jak z innymi produktami ale u mnie np. kredyt gotówkowy
zatrzymał się na 100 tys.

Bez problemu da sie przekroczyć 100k i dla ofert na KK i dla ofert na kredyt gotówkowy. Jest chyba jakieś lokalne wypłaszczenie w algorytmie dla tej kwoty. Inna rzecz, że pomimo wyższe kwoty się w ofertach pojawiają, chyba w praktyce umowy powyżej 100k podpisać JEDNORAZOWO się nie da (ewentualnie może trzeba by dokumentować dochód).

Data: 2011-03-05 23:17:33
Autor: T.F.
On 04/03/2011 23:13, Borys Pogoreło wrote:

  Ja się zastanawiam czy tego perpetum mobile nie dałoby się przyspieszyć
błyskawicznymi przelewami m<->  multi. W ten sposób w ciągu dnia można by
wygenerować obrót liczony w milionach.

w niektorych bankach (np: Millennium) pieniadz musi przenocowac na koncie.

--
T.F.

Data: 2011-03-06 09:07:41
Autor: mx
[...]

Też wypełniłem, ale żadnego SMS-a nie dostałem. " Wniosek został złożony .......". Limit kk tylko 16400, ale kasa całkowicie od nich wyprowadzona jakiś czas temu. Pytali w BIK-u to wiedzą, że teraz mam podobny limit na kk.

Data: 2011-03-06 09:17:36
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-06 09:07, mx pisze:
[...]

Bo to wyglada tak:
- skladasz wniosek
kolejne statusy to:
- "Wniosek o kartę kredytową został złożony"
- "Sprawdzenie czy do Klienta są przypisane inne wnioski, które są aktualnie procesowane"
- "Oczekiwanie na wstępną decyzję kredytową" (w dni robocze to sie zmieni szybko, ale w weekend bedzie trzeba czekac)
i tu nastepuje decyzja:
albo
- "Zakończenie procesowania wniosku - odrzucenie"
albo
przysylaja ci smsa oraz maila, zeby podpisac umowe w serwisie transakcyjnym. W serwisie transakcyjnym masz wtedy linka, klikasz, widzisz cala umowe, akceptujesz ja smsem i zalatwione. Oczywiscie umowe smsem mozna zaakceptowac przez internet tylko jesli sie na OUP.

Data: 2011-03-06 09:28:24
Autor: mx
[...]

Dzięki, wystartowałem w weekend, po Twoim poście. Ale tym SMS-em to trochę mnie w błąd wprowadziłeś, że to tak łatwo i przyjemnie. Jak zażądają zaświadczenia to i tak zrezygnuję.

Data: 2011-03-06 09:52:37
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-06 09:28, mx pisze:
Dzięki, wystartowałem w weekend, po Twoim poście. Ale tym SMS-em to
trochę mnie w błąd wprowadziłeś, że to tak łatwo i przyjemnie. Jak
zażądają zaświadczenia to i tak zrezygnuję.

Jak wprowadzilem Cie w blad? ;) A masz OUP? Jesli sie nie ma, to pewnie kurier przyjezdza z umowa, albo trzeba sie wybrac do centrum finansowego.
U mnie bylo tak, ze po prostu kliknalem na wniosek, wybralem ich propozycje limitu i wyslalem. Po 6 minutach dostalem smsa, zeby sie zalogowac i potwierdzic umowe. To sie zalogowalem, przeczytalem umowe, przepisalem haslo z smsa i voila ;)

Data: 2011-03-06 09:44:14
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-03-06, neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

[...]

[...]

U mnie wniosek przetrzymali. Wysłałem ok. północy, odpowiedź była ok. 11 rano.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-03-06 12:47:49
Autor: neoniusz
[...]

Pewnie to jest tak jak tu:

http://www.mbank.pl/lp/kredyt-przez-internet/

tzn. ze w miare on-line to jest od 7-21, a zlozone pozniej odrabiaja jak wroca do pracy.

Data: 2011-03-06 10:16:47
Autor: mx
[...]

Dobra, dobra, bez urazy. OUP nie mam (UOP, ABW, CBŚ i CBA też nie), ale kuriera się nie boję. Konto mam od lat, ale takie zapasowe. Zwroty podatku zbiera. Chodziło mi tylko o ich szybką decyzję TAK - NIE, na resztę mogę poczekać.

Data: 2011-03-07 09:02:47
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-06 10:16, mx pisze:
[...]

I co, ruszylo sie cos z twoim wnioskiem?
U mnie pojawily sie 3 nowe statusy:

"Zakończenie procesu
07-03-2011, 07:56
Zakończenie procesowania wniosku - wydanie karty kredytowej

Wydanie karty
07-03-2011, 07:56
Wydanie wnioskowanej karty

Modyfikacja danych Klienta
07-03-2011, 07:56
Modyfikacja danych Klienta w bazie danych mBanku"

a wczesniej byly:

"Akceptacja warunków kredytu.
04-03-2011, 14:38
Akceptacja warunków kredytu. Wniosek o produkt kredytowy zostanie wznowiony"

"Oczekiwanie na dokumenty
04-03-2011, 14:20
Oczekiwanie na dokumenty wymagane do dalszego procesowania wniosku

Wstępna decyzja kredytowa
04-03-2011, 14:14
Oczekiwanie na wstępną decyzję kredytową

Sprawdzenie wniosków w toku
04-03-2011, 14:14
Sprawdzenie czy do Klienta są przypisane inne wnioski, które są aktualnie procesowane

Wniosek został złożony
04-03-2011, 14:14
Wniosek o kartę kredytową został złożony"

Data: 2011-03-07 17:26:35
Autor: mx

"neoniusz"  wrote in message
I co, ruszylo sie cos z twoim wnioskiem?
U mnie pojawily sie 3 nowe statusy:

Właśnie sprawdziłem, mam status "Dokumenty u kuriera". Stopień rozpatrzenia wniosku 50%, oczekiwanie na kontakt firmy kurierskiej z Klientem w celu podpisania dokumentów kredytowych. Może to OUP? Żadnego telefonu, sms-a, maila.
A te propozycje są trochę inne każdego, dnia. kk=16400/16000, kg=50000/51000, ko=?/16000

Data: 2011-03-09 20:21:48
Autor: mx
A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, działa ale powoli
"neoniusz"  wrote in message
I co, ruszylo sie cos z twoim wnioskiem?
U mnie pojawily sie 3 nowe statusy:

Tak to się powoli toczy:
Email z mBanku                           09-03-2011, 19:34  Instrukcja kolejnych kroków, regulaminy, TPiOB, podany nr przesyłki
Przekazanie umowy do Siódemki 09-03-2011, 11:13

A w historii wniosku:
Dokumenty u kuriera                   07-03-2011, 07:32  Oczekiwanie na kontakt firmy kurierskiej z Klientem w celu podpisania dokumentów kredytowych
Oczekiwanie na dokumenty        04-03-2011, 21:47  Oczekiwanie na dokumenty wymagane do dalszego procesowania wniosku
Wstępna decyzja kredytowa       04-03-2011, 21:42  Oczekiwanie na wstępną decyzję kredytową
Sprawdzenie wniosków w toku   04-03-2011, 21:42  Sprawdzenie czy do Klienta są przypisane inne wnioski, które są aktualnie procesowane
Wniosek został złożony               04-03-2011, 21:42  Wniosek o kartę kredytową został złożony

Data: 2011-03-09 21:36:47
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-09 20:21, mx pisze:
I co, ruszylo sie cos z twoim wnioskiem?
U mnie pojawily sie 3 nowe statusy:

Tak to się powoli toczy:

A ja dalej czekam. Nie doszla jeszcze ani umowa, ani karta.

Data: 2011-03-09 23:38:08
Autor: osa
W dniu 2011-03-09 21:36, neoniusz pisze:
W dniu 11-03-09 20:21, mx pisze:
I co, ruszylo sie cos z twoim wnioskiem?
U mnie pojawily sie 3 nowe statusy:

Tak to się powoli toczy:

A ja dalej czekam. Nie doszla jeszcze ani umowa, ani karta.

Ja też nic nie dostałem... i mnie to nie dziwi ;) W poniedziałek pewnie dopiero zaczęli drukować i produkować co w połączeniu z pocztą oznacza, że doręczenie kompletu do końca tygodnia to będzie wyczyn ;) Chociaż chyba jedna z kart dotarła do mnie na 3 dzień od zakończenia procesu wydawania karty ;)

Data: 2011-03-09 23:56:57
Autor: Kamil Jońca

W dniu 11-03-09 20:21, mx pisze:
[...]

A u mnie (i to jest powtarzalne) jest tak, że karta przychodzi w ciągu
1-2 tygodni, a umowy ... wczoraj przyszła umowa do karty aktywowanej na
początku stycznia. Na 2 pozostałe czekam.

BTW gdzie wy widzicie taką ładną historię wniosków?
KJ

Spokojnie... To tylko prowokacja.

Data: 2011-03-10 07:04:31
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-09 23:56, Kamil Jońca pisze:
BTW gdzie wy widzicie taką ładną historię wniosków?

Wnioski-- >Złożone wnioski-- >Historia

Data: 2011-03-10 07:11:42
Autor: Kamil Jońca
neoniusz <neon@joemonster.org> writes:

W dniu 11-03-09 23:56, Kamil Jońca pisze:
BTW gdzie wy widzicie taką ładną historię wniosków?

Wnioski-- >Złożone wnioski-- >Historia
Tak, przypuszczałem, ale u mnie historii wniosków nie ma nic więcej
ponad "wniosek został złożony" :)
Jakiś trefny klient jestem.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu

Data: 2011-03-10 16:56:55
Autor: mx
A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, działa ale powoli
BTW gdzie wy widzicie taką ładną historię wniosków?

Wnioski-- >Złożone wnioski-- >Historia

Nowy wpis na stronie Siódemki:
7:02 Wydano kurierowi doręczającemu.

Ale kurier przez cały dzień nie odezwał się

Data: 2011-03-10 17:23:15
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-10 16:56, mx pisze:
BTW gdzie wy widzicie taką ładną historię wniosków?

Wnioski-- >Złożone wnioski-- >Historia

Nowy wpis na stronie Siódemki:
7:02 Wydano kurierowi doręczającemu.

Ale kurier przez cały dzień nie odezwał się

A mnie infolinka powiedziala, ze karte wyslali w poniedzialek. Podobno priorytetem. Cos chyba moj listonosz proznuje.
W ogole sa skecze z doreczeniami z mbanku. Polowa listow przychodzi mi na adres zameldowania, a polowa na korespondencyjny. W systemie transakcyjnym zmienilem jakies pol roku temu... Odnowiona VC wyslali mi na zameldowania, te nowa podobno na korespondencyjny. Jakies badziewia reklamowe tez dzis ponoc przyszly na stary adres. Niezly burdel. Teraz kobita przez telefon mnie zapewniala, ze juz pozmieniala adres przy wszystkich rachunkach i kartach. Fajnie, ze musza to robic recznie dla kazdego produktu.

Data: 2011-03-10 21:27:42
Autor: mx
A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, działa ale powoli
Nowy wpis na stronie Siódemki:
7:02 Wydano kurierowi doręczającemu.

Ale kurier przez cały dzień nie odezwał się

16:00 Zwrot przez kuriera (czyżby kurier sam umowę podpisał?). Siódemka zatrudniła byłych listonoszy? Zadzwonić problem? Ich oddział jest po ok. 3 km od domu i pracy.
A DHL też nie lepszy. Miałem mieć, umówiony przez Citi na dzisiaj, kontakt z kurierem, między 12 a 16 i też zero odzewu. Citi nr przesyłki nie podało.

Data: 2011-03-14 17:27:41
Autor: mx
[...]

Yes, yes, yes!

Kurier przybył w piątek ok. 11, spotkał się zresztą z kurierem z Citi (konto). W Citi cisza, a z mBanku email przed południem (100% proponowanego limitu) i "Historia" cd.

Wydanie karty    14-03-2011, 11:44    Wydanie wnioskowanej karty

Modyfikacja danych Klienta    14-03-2011, 11:44    Modyfikacja danych Klienta w bazie danych mBanku

Zakończenie procesu      14-03-2011, 11:44    Zakończenie procesowania wniosku - wydanie karty kredytowej

Data: 2011-03-14 17:45:11
Autor: neoniusz
A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, działa ale powoli
W dniu 11-03-14 17:27, mx pisze:
Yes, yes, yes!

A u mnie, mimo wydania VP i zmaksowania VC, dalej wisi spora OdC i zastanawiam sie czy nie sprobowac jeszcze cos wydoic ;)

Data: 2011-03-14 16:46:57
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-03-14, neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

[...]

Yes, yes, yes!

A u mnie, mimo wydania VP i zmaksowania VC, dalej wisi spora OdC i zastanawiam sie czy nie sprobowac jeszcze cos wydoic ;)

U mnie wisi identyczna kwota. :]

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-03-17 21:10:44
Autor: mx
A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, działa ale powoli
"neoniusz"  wrote in message news: A u mnie, mimo wydania VP i zmaksowania VC, dalej wisi spora OdC i zastanawiam sie czy nie sprobowac jeszcze cos wydoic ;)

Gwoli przypomnienia, powtórzę ostatnią zmianę statusu:
Zakończenie procesu 14-03-2011, 11:44    Zakończenie procesowania wniosku - wydanie karty kredytowej
Kolejny krok to wiadomość w systemie transakcyjnym z 16-03-2011 - Limity autoryzacyjne na Twojej karcie kredytowej:
Witaj, otrzymałeś kartę kredytową mBanku. W momencie wydania karty kwotowe limity autoryzacyjne dla transakcji internetowych, korespondencyjn­ych i telefonicznych są domyślnie ustawione na 0 zł. Jeżeli chcesz dokonywać tego typu płatności, zmień limity autoryzacyjne dla transakcji internetowych oraz MO/TO w serwisie transakcyjnym lub korzystając z pomocy Operatora mLinii.
Kombinuję, że karta jutro dotrze.
Poza tym zmieniła się OdC. Znikła kk, kg wzrósł z 50 na 85 tyś., ko nadal 16.
W międzyczasie raz przenocował zwrot z US w kwocie 2328, wszystkie konta i lokaty cały czas stan 0.00

Data: 2011-03-18 17:45:12
Autor: mx
A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, działa ale powoli
Kombinuję, że karta jutro dotrze.
Poza tym zmieniła się OdC. Znikła kk, kg wzrósł z 50 na 85 tyś., ko nadal 16.

Dobrze kombinowałem, karta trafiła w moje łapki.
Dziś propozycja kg już tylko 39 tyś, chociaż przy 85 był termin ważności 31 marca

Data: 2011-03-19 22:57:53
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-17 21:10, mx pisze:
Poza tym zmieniła się OdC. Znikła kk, kg wzrósł z 50 na 85 tyś., ko
nadal 16.
W międzyczasie raz przenocował zwrot z US w kwocie 2328, wszystkie konta
i lokaty cały czas stan 0.00

U mnie oferta stracila waznosc dzis, ale pojawila sie nowa, z waznoscia do kwietnia - spadla propozycja KO - teraz daja 48k. KG dalej wisi 100k. A co do obrotow to zastanawiam sie czy jak przeleje tam pieniadze, to czy zostawiac je, zeby sobie przenocowaly... Albo chociaz przelac na emaxa i zalozyc promocyjne lokaty na jeden dzien, zeby nie tracic odsetek. Ciekawe jak to zostanie zaliczone do "wplywow".

Data: 2011-03-10 11:48:28
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-03-09, neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

[...]

Tak to się powoli toczy:
A ja dalej czekam. Nie doszla jeszcze ani umowa, ani karta.

Mi karta dzisiaj przyszła, więc całkiem niezły czas mają.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-03-11 11:55:47
Autor: neoniusz
A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, działa ale powoli
Tak to się powoli toczy:
A ja dalej czekam. Nie doszla jeszcze ani umowa, ani karta.

Mi karta dzisiaj przyszła, więc całkiem niezły czas mają.

Moja "czarnulka" tez wlasnie przyszla. Niby wyslana byla 09.03, czyli dosc szybko.

Data: 2011-03-11 19:00:59
Autor: osa
W dniu 2011-03-11 11:55, neoniusz pisze:
[...]

No i ja też dostałem dziś VE i VG (wysłane 9 i 10 marca) tak więc cieszmy się razem i korzystajmy z nich 'jak należy' ;)

PS. Zaczynam wierzyć w PRIORYTET... wczoraj wysłane dziś u mnie ;)

Data: 2011-03-10 21:12:05
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 9 Mar 2011 20:21:48 +0100, mx napisał(a):

I co, ruszylo sie cos z twoim wnioskiem?
U mnie pojawily sie 3 nowe statusy:

Tak to się powoli toczy:
(...)

 A ja mam wniosek-widmo. Tak go w placówce złożyli, że go nie widzę w
systemie (nie "podpięty" pode mnie?). E-mail przyszedł. Wot, technika.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-07 08:38:52
Autor: witrak()
neoniusz wrote:

- "Sprawdzenie czy do Klienta są przypisane inne wnioski, które są
aktualnie procesowane"

"Procesować *się*" to możesz z sąsiadem o miedzę. Tu chciałeś
zapewne napisać "procedować" (= "postępować zgodnie z określoną
procedurą", jak mówi /słownik/ zapewne bliski Tobie i wielu innym
internautom).

- "Zakończenie procesowania wniosku - odrzucenie"

Jak powyżej.

witrak()

Data: 2011-03-07 08:52:25
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-07 08:38, witrak() pisze:
[...]

Jestes uposledzony czy masz jakis problem z rana? To nie sa moje slowa, tylko tekst skopiowany prosto z systemu transakcyjnego.

Data: 2011-03-07 09:02:10
Autor: witrak()
neoniusz wrote:
[...]

[Ja Ciebie (jeszcze) nie zamierzam obrazić.]
Człowiek w miarę na poziomie nie powinien przyczyniać się do
rozpowszechniania *rażących* błędów językowych.
A tu akurat wyszło z Ciebie (co najmniej) skrajne lenistwo -
ostatecznie nawet, jeśli nie chciałeś zmieniać tekstu, mogłeś sam
zrobić to, co ja.

witrak()

Data: 2011-03-07 09:19:41
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-07 09:02, witrak() pisze:
ostatecznie nawet, jeśli nie chciałeś zmieniać tekstu, mogłeś sam
zrobić to, co ja.

Czyli co?
Tekst byl w cudzyslowie, to byl cytat. Nie mam zadnego powody, zeby grzebac w tym tekscie. Nawet jak ktos bedzie pozniej szukal w google, to znajdzie dokladnie status, a nie jakies wypociny.
Podejrzewam, ze ze slownikami spedzilem w zyciu wiecej czasu niz ty, wiec nie musisz mnie obrazac i ironizowac. Akurat teraz wybrales sobie zly cel.

A jak juz masz ambicje nawracania jezykowego, to zapraszam na PMS. Tam jeden gosc uparl sie, ze "tylni" i "tylny" to sa formy zamienne.

http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/msg/a65ea5182e6f5785

Tylko najpierw naucz ludzi odrozniac "bynajmniej" od "przynajmniej" i "sztafeta" od "sztacheta". Mission Impossible.

Data: 2011-03-07 10:04:21
Autor: witrak()
neoniusz wrote:
W dniu 11-03-07 09:02, witrak() pisze:
ostatecznie nawet, jeśli nie chciałeś zmieniać tekstu, mogłeś sam
zrobić to, co ja.

Czyli co?

Napisać uwagę, komentując błąd językowy. Ale Ci się nie chciało...

[...]

Właśnie - jak napisałem - nie chciałem Cię jeszcze obrażać. A
jeśli rzeczywiście miałeś więcej ode mnie do czynienia ze
słownikami, to pewnie w księgarni pracujesz ;-)

witrak()

Data: 2011-03-07 22:30:59
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:il25s0$4pi$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Właśnie - jak napisałem - nie chciałem Cię jeszcze obrażać. A
jeśli rzeczywiście miałeś więcej ode mnie do czynienia ze
słownikami, to pewnie w księgarni pracujesz ;-)

    Dossałeś się do kolegi, a to jest kolejna kalka z angielskiego, gdzie słowo process, processing ma dużo szersze znaczenie niż w języku polskim. I obecnie mamy
właśnie do czynienia z rozszerzeniem znaczenia słowa, które w języku polskim występowało z dużo uboższą definicją znaczeniową.
Tak na koniec, przecież od lat używało się zwrotu "proces produkcyjny", a nie "procedura produkcyjna". Tak więc z procesem w języku polskim jak widzisz można się spotkać nie tylko w sądzie, "proces wydawania karty / proces rozpatrywania wniosku" też wg mnie jest poprawnym wyrażeniem.

I na koniec, żeby już całkiem Cię "pognębić":

http://pl.wikipedia.org/wiki/Proces
http://pl.wikipedia.org/wiki/Proces_(informatyka)

Słowniki papierowe nie zawsze nadążają za dynamicznie zmieniającym się językiem.

Data: 2011-03-08 09:46:40
Autor: witrak()
Marcin Wasilewski wrote:
[...]

   Dossałeś się do kolegi,

Istotnie, mam powody - i on wcale nie walczy przeciwko nim - ale
żeby od razu nazywać to "przyssiewaniem się" ? ;-)

a to jest kolejna kalka z angielskiego,
gdzie słowo process, processing ma dużo szersze znaczenie niż w
języku polskim.

Ale mi się "nawinąłeś" ! Powinieneś, jak się już do poprawiania
tatusia zabierasz, wiedzieć co najmniej tyle ile on ;-))

I obecnie mamy
właśnie do czynienia z rozszerzeniem znaczenia słowa, które w
języku polskim występowało z dużo uboższą definicją znaczeniową.

Bynajmniej! Istnieją dwa słowa, o które w istocie rozgorzała ta
dyskusja: procedować i procesować się.
Drugi w języku polskim występuje *wyłącznie* w formie zwrotnej,
tak więc użycie go bez "się" jest zwykłym burackim błędem
ortograficznym - tym bardziej burackim, że powszechnym nie tylko
wśród "bankowców", ale i znacznej części posłów RP. Chcesz do nich
dołączyć ? ;-)

[...]

Mówisz zupełnie nie na temat, bo o rzeczowniku, natomiast
czasownik ma dużo węższe i ściśle określone znaczenie (jako
czasownik zwrotny) - właśnie dlatego, że istnieje drugi czasownik
(nie-zwrotny) o dopełniającym znaczeniu. Twój przykład jest
zupełnie nieadekwatny właśnie z tego powodu.

Jeśli idzie o kalkę z języka angielskiego to śmiem wątpić - raczej
łacina się kłania. No, ale Ty zapewne się jej nie uczyłeś [na
wszelki wypadek: lekarska się raczej nie liczy ;-) ], więc jesteś
- jeśli idzie o niewiedzę - usprawiedliwiony.

I na koniec, żeby już całkiem Cię "pognębić":
http://pl.wikipedia.org/wiki/Proces
http://pl.wikipedia.org/wiki/Proces_(informatyka)

Niestety, pognębiłeś siebie :-P bo to odnosi się do rzeczowników.

Słowniki papierowe nie zawsze nadążają za dynamicznie zmieniającym
się językiem.

Hm, szkoła średnia nie zawsze prawidłowo przygotowuje do analizy
nawet tylko językowej, że nie wspomnę o innych ;-)

A żeby zakończyć sprawę, podaję na końcu listu znaczenia słów
angielskich (za Merriam-Webster). Zwróć uwagę na kolejność (więc i
wagę) poszczególnych znaczeń oraz przechodniość jednego i
nieprzechodniość drugiego z tych czasowników.

Polecam zwłaszcza analizę 1. (głównego) znaczenia PROCESS oraz 2.
i 3. znaczenia PROCEED. Ponieważ w polskim czasownik "procesować
się" ma tylko formę  zwrotną, inne znaczenia PROCESS nie wchodzą w
rachubę, natomiast są w naturalny sposób włączone do znaczenia
czasownika "procedować", który obejmuje 2. znaczenie PROCESS i -
bardzo podobne - 2., 3. i 4. znaczenie PROCEED (NB. wydaje się to
bardziej logiczne niż w angielskim).

:-P

Pozdr.

witrak()
PS. Tenże słownik podaje, że /proceed/ pojawiło się w angielskim w
14-tym, zaś /process/ w 16-tym wieku.

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Definition of PROCESS
transitive verb
1
a : to proceed against by law : prosecute
b (1) : to take out a summons against
  (2) : to serve a summons on

2
a : to subject to a special process or treatment (as in the course
of manufacture or film development)

b (1) : to subject to or handle through an established usually
routine set of procedures <process insurance claims>
  (2) : to integrate sensory information received so that an
action or response is generated <the brain processes visual images
relayed from the retina>
  (3) : to subject to examination or analysis <computers process
data>

c : to work (hair) into a conk
-- -- -- -- -- -- -- --
Definition of PROCEED
intransitive verb
1
: to come forth from a source : issue <strange sounds proceeded
from the room>
2
a : to continue after a pause or interruption b : to go on in an
orderly regulated way
3
a : to begin and carry on an action, process, or movement
b : to be in the process of being accomplished <the work is
proceeding well>
4
: to move along a course : advance

Data: 2011-03-10 12:24:34
Autor: NieLubieSpamu
> [...]

internautom).

> - "Zakończenie procesowania wniosku - odrzucenie"

Tylko że w tym przypadku to procesowanie pochodzi zapewne od tłumaczenia z
processing, czyli przetwarzanie. Myślę że każdy kumaty człowiek znający
angielski zrozumie o co chodzi. mBank zaproponował swoje słowo pochodzące od
słowa angielskiego, choć faktycznie mógł napisać normalnie przetwarzanie.

Data: 2011-03-10 21:50:52
Autor: witrak()
NieLubieSpamu wrote:

mBank zaproponował swoje słowo pochodzące od
słowa angielskiego, choć faktycznie mógł napisać normalnie przetwarzanie.

Nie mógł zaproponować, na tej samej zasadzie, co w dowcipie o tym
dlaczego Chuck Norris nazywa się Chuck Norris...
;-)

witrak()

Data: 2011-03-06 17:40:39
Autor: mx
[...]

Dodam tylko, żeby nie było, że jestem jakiś bankowy cienias. ;)
kk - 16400, ale kredyt gotówkowy - 50000 a odnawialny - 16000. Cóż, z kredytu nie skorzystam.

Data: 2011-03-07 11:30:37
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-04 14:49, neoniusz pisze:
I to szybko dziala. W grudniu widzialem jakas smieszna "Oferte dla

Dla zartow wypelnilem jeszcze jeden wniosek - podwyzszenie limitu Visy Classic. Myslalem, ze nie przejdzie w obliczu wydania VP, ktora moim zdaniem nadwyreza moja zdolnosc kredytowa. I nastapilo zdziwienie, bo podwyzszyli i to na maksymalny limit (z 10k na 20k).

"Zakończenie procesu
07-03-2011, 11:22
Zakończenie procesowania wniosku - podwyższenie limitu karty kredytowej

Wydanie karty
07-03-2011, 11:22
Wydanie wnioskowanej karty

Modyfikacja danych Klienta
07-03-2011, 11:22
Modyfikacja danych Klienta w bazie danych mBanku

Oczekiwanie na dokumenty
07-03-2011, 11:22
Oczekiwanie na dokumenty wymagane do dalszego procesowania wniosku

Wstępna decyzja kredytowa
07-03-2011, 11:16
Oczekiwanie na wstępną decyzję kredytową

Weryfikacja danych osobowych
07-03-2011, 09:48
Oczekiwanie na zweryfikowanie danych osobowych przez pracownika mBanku

[...]

Aha, specjalnie dla witrak() - jak oni moga uzywac takiego beznadziejnego zwrotu jak "procesowanie", zamiast "procedowanie". HANBA!

Ciekawi mnie ta lekka reka w przyznawaniu limitow KK w obliczu ostatnich rekomendacji.

http://biznes.onet.pl/kurczy-sie-rynek-kredytow,18543,4202910,1,prasa-detal

Data: 2011-03-07 13:24:23
Autor: witrak()
neoniusz wrote:
[...]

Dziękuję neoniuszu :-)
Może ktoś z pbb przeczyta i się nauczy - bo dla mBankowców to
raczej poza zasięgiem...

witrak()

Data: 2011-03-07 13:27:55
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-07 13:24, witrak() pisze:
[...]

Mam wrazenie, ze tutaj i tak jest obecna inteligentniejsza czesc spoleczenstwa (poza malymi wyjatkami), wiec nie trzeba im wszystkiego podawac na tacy ;)

Data: 2011-03-07 13:34:21
Autor: witrak()
neoniusz wrote:
[...]

Jesteś optymistą :)
Przeczytaj sobie jednego jk ("wbk oferta dla ciebie") jak
"polemizuje" z MarkiemZ...

witrak()

Data: 2011-03-07 13:39:14
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-07 13:34, witrak() pisze:
Jesteś optymistą :)
Przeczytaj sobie jednego jk ("wbk oferta dla ciebie") jak
"polemizuje" z MarkiemZ...

No tak, czytalem. Chodzilo mi raczej o stalych bywalcow, a nie tych z usenetowych bramek ;)

Data: 2011-03-07 18:09:00
Autor: osa
W dniu 2011-03-07 11:30, neoniusz pisze:

[...]

Ot taki urok bezwładności systemu :) To że, że Ci wydali kilka godzin wcześniej KK obciążającą ten limit z Oferty dla Ciebie system zobaczy dopiero jutro ;) Więc mając nową ofertę na Y złotych i kilka kart można:
1. zwiększyć kolejno limity do Y (o ile karta pozwala, VE to max 5k) na każdej z kart
2. złożyć wniosek o kolejną kartę z limitem Y :D

Nowy wniosek składamy na koniec bo zakończenie procesu następuje po wyprodukowaniu karty i wcześniej 'wnioski w toku' przyblokowałby naszą kolejkę ;)

Dzięki temu mając zdolność wg systemu na X złotych możemy bez problemu zadłużyć się duużo większą kwotę :) Mając przykładowo propozycję na 50k i powiedzmy takie karty w porfelu:
VE Złota Rybka, limit 2k
VC Złota Rybka, limit 8k
VC G+J Radość, limit 5k,
VC Rossman, limit 10k
VG, limit 10k

Możemy sobie zrobić z tego:
VE, 5k
VC, 20k
VC G+J, 10k
VC Rossman, 20k
VG, 50k
i na dokładkę wziąć VP z 50k :)

Czyli z 35k robimy sobie 155k i na 99% to zadziała :) Pod warunkiem że zaczniemy klikać o 7 rano i pracownicy będą dzielnie zatwierdzać dane osobowe i zatwierdzać zdolność co wg. info z grupy nie może nie działać, bo gdy system wyliczy Ofertę dla Ciebie do analityk nie może się sprzeciwić decyzji SYSTEMU :D

Powyższy scenariusz nie jest znów taki nieprawdopodobny przy obracaniu środami z KK znanym Wam sposobem z RRSO 1.2% :) A wpływy ciągle zwiększają naszą zdolność wg systemu ;)

Data: 2011-03-07 18:25:48
Autor: MarekZ
A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
Użytkownik "osa" <osachorzow@news.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:il33fb$qnv$1@news.onet.pl...

Możemy sobie zrobić z tego:
VE, 5k
VC, 20k
VC G+J, 10k
VC Rossman, 20k
VG, 50k
i na dokładkę wziąć VP z 50k :)

IMO nie zadziała to aż tak dobrze. Obawiam się, że występuje limit równy 100k na każdy typ produktu. Karty to jeden typ, kredyt odnawialny drugi oraz kredyt gotówkowy trzeci. Wygląda na to, że nie da się przekroczyć 100k w ramach każdego z tych produktów, tzn. OdC można dostać jak najbardziej na kwotę powodującą przekroczenie 100k, wniosek można złożyć, potem dostaje się informację o pozytywnej decyzji kredytowej, ale umowa przychodzi do podpisania ograniczona do sumy łącznej aktualnie posiadanych produktów danego typu równej 100k. Sprawdziłem w boju. Czyli maksymalnie w praktyce można uzyskać finansowanie w wysokości 300k. I tak nieźle.

Data: 2011-03-07 18:38:31
Autor: osa
W dniu 2011-03-07 18:25, MarekZ pisze:
[...]

Limit 100k i tak wygląda imponująco jak metodę szacowania zdolności przyjętej przez mBąk... ja te limity po prostu spisałem z maksymalnych nie przekraczających wymyślonej propozycji OdC :)

Hmm w sumie coraz więcej wiem o systemie mBanku... więc pewnie go niedługo zmienią ;)

I tak nieźle.

A nawet lepiej ;) Jak już pisałem wcześniej, system mBanku to prawie doskonały model perpetum mobile ;) Prawie bo jest "limit limitów" 100k... no ale cieszmy się z tego co mamy... ja z 14k nowej oferty zrobiłem 23k... i zobaczymy co będzie jak znów przeliczą wpływy - w końcu kolejne 23k przefrunie przez eKonto :D

Data: 2011-03-07 18:40:56
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-07 18:38, osa pisze:
[...]

Jak przyjdzie moja VP, to przez ekonto przeleci troche wiecej. Zobaczymy co wtedy bedzie ;)

Data: 2011-03-07 19:08:49
Autor: Simple Man
W dniu 2011-03-07 18:40, neoniusz pisze:
Jak przyjdzie moja VP, to przez ekonto przeleci troche wiecej. Zobaczymy
co wtedy bedzie ;)

Nic nie będzie. Ja co jakiś czas dostaję ofertę na 100k, a limitu KK nie chcą podnieść nawet o 5-10k. Mam dwie karty VP oraz VG. Sumaryczne limity znacznie poniżej owych magicznych 100k.

Bank twierdzi, że nie mam zdolności, a nawet jak liczę to z uwzględnieniem "nowych rekomendacji" to i tak wychodzi mi, że powinienem móc dostać jeszcze sporo limitu.

Data: 2011-03-07 19:17:26
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-07 19:08, Simple Man pisze:
[...]

Mnie w ogole nie pojawiala sie oferta na KK, ale jak wszedlem we wnioski o KK, to wyskoczylo, ze moge dostac te wspomniana wczesniej karte, ktora dostalem. Podobnie nie pisali nic o podniesieniu limitu, dopiero jak wszedlem w zakladke "podnies limit na KK" to tam bylo, ze moge VC zmaksowac. Teraz w tej kategorii odnosnie "podwyzszania limitu" pojawila sie tez nowa VP, ktorej jeszcze nie dostalem, ale wywala, ze "nie mozesz podniesc limitu tej karty". A sumaryczny limit uzyskany w tym momencie mam 70k (od piatku, czyli poczatku tego watku sie to zrobilo z 10k limitu) przy ofercie na odnawialny 39k, gotowkowy 100k, sredni wplyw wyliczyli w okolicach 15k.

Data: 2011-03-07 19:32:56
Autor: osa
[...]

Może za szybko chcieliście zmienić? Od wydania karty lub ostatniego zwiększeniem limitu musi minąć miesiąc. A oferta na KK w OdC pojawia się chyba tylko jak klient nie ma.. ale jak się pojawi nowa oferta na KO lub KG to jest równoznaczne z dostępnym limitem na nową KK lub podwyższenie limitu... pod warunkiem że minął miesiąc ;)

Teraz w tej kategorii odnosnie "podwyzszania limitu" pojawila
sie tez nowa VP, ktorej jeszcze nie dostalem, ale wywala, ze "nie mozesz
podniesc limitu tej karty".

Jeśli system pozwoli to... pozwoli za miesiąc, za szybko chciałbyś podnieść limit nowej karty ;)

A sumaryczny limit uzyskany w tym momencie
mam 70k (od piatku, czyli poczatku tego watku sie to zrobilo z 10k
limitu) przy ofercie na odnawialny 39k, gotowkowy 100k

Perpetum mobile :D

Data: 2011-03-07 18:44:01
Autor: MarekZ
Użytkownik "osa" <osachorzow@news.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:il356n$28k$1@news.onet.pl...

Hmm w sumie coraz więcej wiem o systemie mBanku... więc pewnie go niedługo zmienią ;)

Dobrze by było ograniczyć nieco dyskusje na te tematy. Stare wątki niech zaginą w pomroce dziejów, a nowych nie tworzyć, a jak powstaną to się w nich nie wypowiadać. ;-) Nic nie może przecież wiecznie trwać.

Data: 2011-03-07 18:50:06
Autor: osa
W dniu 2011-03-07 18:44, MarekZ pisze:
Dobrze by było ograniczyć nieco dyskusje na te tematy. Stare wątki niech
zaginą w pomroce dziejów, a nowych nie tworzyć, a jak powstaną to się w
nich nie wypowiadać. ;-) Nic nie może przecież wiecznie trwać.

Co racja to racja... choć może nie do końca ;) No ale jak się tu nie podzielić dobrą nowiną... bo w sumie o 'specyfice' systemu dyskutuje tu garstka, część zagubionych dusz która trafi na tematy KK pewnie ma już wyrobiony pogląd że KK to zło wcielone więc zignoruje nasze prany na cześć KK mBąka ;) Więc wydaja mi się, że także obawa o zablokowanie mTransferu z KK na nasz ulubiony portal jak i poprawka serwisu w omawianej w tej gałęzi przypadłości systemu to zbyt wysokie koszty w porównaniu ze 'stratami' jakie im generujemy ;)

Data: 2011-03-07 18:51:00
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-07 18:44, MarekZ pisze:
[...]

Juz wydanych kart (mam nadzieje) nie wypowiedza ;) A jak niedlugo wszyscy dojdziemy do 100k limitu, to nie bedzie o czym rozmawiac.
A podobnie bylo z "ukrytymi polami". Napisalem tutaj, ktos skopiowal na forum mbanku i troche to poprawili, tzn. pousuwali opisy.
Sralior tez cos walczy z oplatami za karte i blokowaniem. Ostatnio zauwazylem, ze karta sie magicznie aktywowala w ostatnim dniu miesiaca, kiedy to miala byc pobrana oplata. Teraz juz calkiem z niej zrezygnowalem, zastrzeglem i zegnam sie z fachoffcami.

Data: 2011-03-07 18:55:30
Autor: osa
W dniu 2011-03-07 18:51, neoniusz pisze:

[...]

W tym czasie google zaindeksował jesczcze wersję z opisami pól, więc sobie (dla potomnych ;) ) zapisałem na dysku... nadal zgadzają się kody pól (typy 00_00_30) więc nadal można sobie różne parametry 'odszyfrować'

Wracając jeszcze do systemu mBąka to właśnie przeczytałem wypowiedź mRadnego ssaka i się nieco przeraziłem:

Problem polega m.in. na tym, że system liczy te oferty nie weryfikując zbytnio klienta, patrzy tylko na historię rachunku, nie biorąc pod uwagę innych parametrów (BIK i różne takie). Ale jest szansa, że może się to trochę poprawi i oferty będą brały pod uwagę więcej elementów niż tylko historię eKonta... :)

Data: 2011-03-07 19:08:53
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-07 18:55, osa pisze:
[...]

Taa, ale wiesz co ci mRadni czasem pisza - bzdety (jak np. pisales na forum o podpisywaniu smsami i gosc sie upieral, ze sa 2 smsy).

Mnie zastanawia inna kwestia. Mianowicie czy ktos (jakis dziwny urzad) nie zainteresuje sie skad np. mam takie pieniadze jesli bede obracal kwotami w granicach maksymalnych limitow KK przez BC i na innych kontach (i lokatach), gdzie z tych pieniedzy leca % i zarabiaja. Mimo wszystko wydaje mi sie to w 100% zgodne z prawem.

Data: 2011-03-07 19:37:36
Autor: osa
W dniu 2011-03-07 19:08, neoniusz pisze:

Taa, ale wiesz co ci mRadni czasem pisza - bzdety (jak np. pisales na
forum o podpisywaniu smsami i gosc sie upieral, ze sa 2 smsy).

Wiem wiem... ale chyba zdarza im się pisać do rzeczy ;) Oby...

[...]

Teoretycznie 'służby' mogą się zainteresować, jeśli bank zgłosi to jako podejrzane transakcje... wtedy drukujesz im przelewy wychodzące z KK i przychodzące z konta... tytuły się zgadzają więc wiadomo skąd kasa... a po co ta kasa? Na inwestycje, a podatek od zysków płacisz (lub nie... błąd który chyba chcą naprawić w MF) za pośrednictwem banku więc jesteś czysty... jedynie to tylko bank może wypowiedzieć Ci umowę KK, bo takie jest święte prawo strony umowy.

Data: 2011-03-07 19:06:12
Autor: mx
[...]

A mi w lutym się udało. Wisiała "do aktywacji" na koniec miesiąca, po pierwszej wypłacie (1 marca) dalej tak samo, po kolejnej (2 marca) była już aktywna. W systemie nie aktywowałem, może "aktywacja z zapalnikiem czasowym?"

Data: 2011-03-07 19:09:58
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-07 19:06, mx pisze:
[...]

Hehe, a jak dzis wypowiadalem KK, to gosc nawet nie zapytal o powod, tylko ze stoickim spokojem podal papierek do podpisu ;)

Data: 2011-03-07 20:59:48
Autor: Krzysztof Halasa
[...]

Wcale nie z niczego, wez pod uwage, ze dla bardzo wielu osob kilkanascie
kzl to jest nieosiagalna kwota.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-03-07 21:37:13
Autor: neoniusz
A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
Wcale nie z niczego, wez pod uwage, ze dla bardzo wielu osob kilkanascie
kzl to jest nieosiagalna kwota.

Faktycznie, moze byc nieosiagalna.
Ja swoja pierwsza karte z mbanku dostalem bodajze w 2007 roku "za podpis" (http://www.mbank.pl/kartazapodpis/), bez proszenia, blagania i zaswiadczen, tez niewiele posiadajac. A nie uzywalem tego konta prawie wcale. I to wystarczylo, zeby je jakos rozmnozyc.

A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie