A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie

Data: 2011-03-04 13:55:51
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-03-04, neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

[...]

"Dziękujemy za zawarcie Umowy kredytu o korzystanie z karty kredytowej. Zgodnie z wnioskiem i zawartą Umową kredytu o numerze: BCSxxxxxxxx karta kredytowa zostanie wydana."

U mnie też zadziało i też na wysoką kwotę.
Z tym, że w Multibanku i za wydanie 0 zł, więc nie mają czego zwracać. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-03-04 06:05:04
Autor: luc
On 2011-03-04, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

[...]

> [...]

U mnie też zadziało i też na wysoką kwotę.
Z tym, że w Multibanku i za wydanie 0 zł, więc nie mają czego zwracać. :)

Dostałem też ofertę w Multi i zastanawiam się, czy też da się za jej
pomocą podwyższyć limit na obecnej KK AQ? Macie jakieś doświadczenia w
tej materii?

pzdrwm
luc

Data: 2011-03-04 14:17:06
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-03-04, luc <bananek@gmx.net> wrote:

[...]

[...]

Nie da się. Oferta dla Ciebie jest tylko dla nowych produktów. Czyli np.
jak masz kredyt odnawialny, to nowej oferty już nie dostaniesz, bo można
taki mieć tylko jeden w koncie.

Możesz sobie drugą kartę założyć, bo tu jest ograniczenie "jedna karta
jednego typu". Ja sobie wymieniam VISA AQ na inną właśnie. Za rok
znowu spróbuję. :) A kartę wykorzystam do zabawy z bluecash. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-03-04 07:23:49
Autor: luc
On 2011-03-04, luc <bana...@gmx.net> wrote:

[...]

> Dosta em te ofert w Multi i zastanawiam si , czy te da si za jej
> pomoc podwy szy limit na obecnej KK AQ? Macie jakie do wiadczenia w
> tej materii?

Nie da si . Oferta dla Ciebie jest tylko dla nowych produkt w. Czyli np.
jak masz kredyt odnawialny, to nowej oferty ju nie dostaniesz, bo mo na
taki mie tylko jeden w koncie.

Mo esz sobie drug kart za o y , bo tu jest ograniczenie "jedna karta
jednego typu". Ja sobie wymieniam VISA AQ na inn w a nie. Za rok
znowu spr buj . :) A kart wykorzystam do zabawy z bluecash. :)

Zgadza się, na odnawialny oferty nie dostałem, bo juz taki produkt
mam. Mogę wziąć np. KK AQ MC, ale nie chce mi się mnożyć bytów, więc
dlatego myślałem o podwyższeniu limitu obecnej karty...

pzdrwm
luc

Data: 2011-03-04 15:24:53
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-03-04, luc <bananek@gmx.net> wrote:

[...]

Zgadza się, na odnawialny oferty nie dostałem, bo juz taki produkt
mam. Mogę wziąć np. KK AQ MC, ale nie chce mi się mnożyć bytów, więc
dlatego myślałem o podwyższeniu limitu obecnej karty...

No to zamknij starą. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-03-04 07:28:19
Autor: luc
On 2011-03-04, luc <bana...@gmx.net> wrote:

[...]

> Zgadza si , na odnawialny oferty nie dosta em, bo juz taki produkt
> mam. Mog wzi np. KK AQ MC, ale nie chce mi si mno y byt w, wi c
> dlatego my la em o podwy szeniu limitu obecnej karty...

No to zamknij star . :)

Nie opłaca mi się, bo nowy limit większy od obecnego o 5k - akurat
jeden przelew na max z blue. ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2011-03-04 14:57:25
Autor: neoniusz
[...]

Ja niestety (a moze stety) nie wszedlem w zwiazek z Multi, bo przestraszylem sie "opiekuna Aquarius", ktory chcial ze mna planowac przyszlosc - juz o tym pisalem kiedys ;)

Data: 2011-03-04 14:06:26
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-03-04, neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

[...]

[...]

Ja mam akurat fajnie. Wybrałem sobie mały, słabo widoczny oddział, więc
moimi kontami to się chyba w sumie zastępca dyrektora zajmował ostatnio.
Ale ja to lubię z bankierami sobie rozmawiać w sumie. Dlatego wolę Multi a nie mBank. Tam nie mam z kim pogadać. :-)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie