A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie

Data: 2011-03-04 21:01:24
Autor: osa
A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
W dniu 2011-03-04 14:49, neoniusz pisze:
I w taki prosty sposob mozna zrobic cos z doslownie niczego ;)
Mam nadzieje, ze rzeczywiscie zwroca te 380zl za wydanie (w 3 miesiace
wydac KK 1000zl)...

Oferta dla Ciebie to istne perpetum mobile ;) Przelewając kasę z KK znanym Wam sposobem na eKonto zwiększamy wpływy i zdolność kredytową co prowadzi wprost do możliwości zwiększenia limitu na KK... i tak w kółko ;) Sprawdzone empirycznie i działa ;)

A co do opłaty 380zł to jeśli boisz się nie wydasz 1000zł to zawsze możesz od razu nadpłacić kartę tym 1000zł i wypłacić z bankomatu (nie przelew z KK!)... odsetek nie będzie bo będzie nadpłata, więc jedynym kosztem będzie prowizja 3% więc 30zł ;) Nie pamiętam jak to jest z kolejnością spłaty na KK ale może wystarczy nadpłacić brakującą część w ostatnim miesiącu i wypłacić z bankomatu brakującą kwotę do 1000zł.

Data: 2011-03-05 00:05:16
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-04 21:01, osa pisze:
[...]

A masz moze te karte? Jak jest z jakoscia jej wykonania?

Data: 2011-03-05 02:37:29
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:ikrr7c$ei3
A masz moze te karte? Jak jest z jakoscia jej wykonania?

Co masz na myśli?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-03-05 08:49:50
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-05 02:37, Jan Werbinski pisze:
A masz moze te karte? Jak jest z jakoscia jej wykonania?

Co masz na myśli?

Zastanawiam sie czy po miesiacu uzywania nie bedzie wygladala jak krowie z pyska wyciagnieta ;) I czy "sreberko na literkach" wytrze sie po tygodniu czy miesiacu w portfelu, tak jak to mialo miejsce przy zlotej rybce.
Poki co, to najlepiej trzyma mi sie karta C&C z Rajfiego.
Aliorowy silver po roku zaczal sie rozwarstawiac.

Data: 2011-03-05 09:39:43
Autor: Simple Man
W dniu 2011-03-05 08:49, neoniusz pisze:
[...]

Ja mam VP z mBanku ponad 3 miesiące i mogę powiedzieć, że karta wykonana jest na wysokim poziomie. Nic się nie ściera/wyciera itp.

Data: 2011-03-05 00:13:06
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 04 Mar 2011 21:01:24 +0100, osa napisał(a):

[...]

 Ja się zastanawiam czy tego perpetum mobile nie dałoby się przyspieszyć
błyskawicznymi przelewami m <-> multi. W ten sposób w ciągu dnia można by
wygenerować obrót liczony w milionach. Ciekawe co na to "oferta dla
ciebie".

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-05 07:50:55
Autor: Kamil Jońca
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> writes:

Dnia Fri, 04 Mar 2011 21:01:24 +0100, osa napisał(a):

[...]

[...]

Ja coś podobnego przypadkiem zrobiłem i zadziałało, ale:
1. OdC jest chyba genrowana co 2 lub 3 tygodnie. 2. Nie wiem jak z innymi produktami ale u mnie np. kredyt gotówkowy
zatrzymał się na 100 tys.
KJ
A mouse is an elephant built by the Japanese.

Data: 2011-03-05 10:03:26
Autor: MarekZ
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8739n2njqo.fsf@alfa.kjonca...

2. Nie wiem jak z innymi produktami ale u mnie np. kredyt gotówkowy
zatrzymał się na 100 tys.

Bez problemu da sie przekroczyć 100k i dla ofert na KK i dla ofert na kredyt gotówkowy. Jest chyba jakieś lokalne wypłaszczenie w algorytmie dla tej kwoty. Inna rzecz, że pomimo wyższe kwoty się w ofertach pojawiają, chyba w praktyce umowy powyżej 100k podpisać JEDNORAZOWO się nie da (ewentualnie może trzeba by dokumentować dochód).

Data: 2011-03-05 23:17:33
Autor: T.F.
On 04/03/2011 23:13, Borys Pogoreło wrote:

  Ja się zastanawiam czy tego perpetum mobile nie dałoby się przyspieszyć
błyskawicznymi przelewami m<->  multi. W ten sposób w ciągu dnia można by
wygenerować obrót liczony w milionach.

w niektorych bankach (np: Millennium) pieniadz musi przenocowac na koncie.

--
T.F.

A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie