A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie

Data: 2011-03-07 11:30:37
Autor: neoniusz
A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
W dniu 11-03-04 14:49, neoniusz pisze:
I to szybko dziala. W grudniu widzialem jakas smieszna "Oferte dla

Dla zartow wypelnilem jeszcze jeden wniosek - podwyzszenie limitu Visy Classic. Myslalem, ze nie przejdzie w obliczu wydania VP, ktora moim zdaniem nadwyreza moja zdolnosc kredytowa. I nastapilo zdziwienie, bo podwyzszyli i to na maksymalny limit (z 10k na 20k).

"Zakończenie procesu
07-03-2011, 11:22
Zakończenie procesowania wniosku - podwyższenie limitu karty kredytowej

Wydanie karty
07-03-2011, 11:22
Wydanie wnioskowanej karty

Modyfikacja danych Klienta
07-03-2011, 11:22
Modyfikacja danych Klienta w bazie danych mBanku

Oczekiwanie na dokumenty
07-03-2011, 11:22
Oczekiwanie na dokumenty wymagane do dalszego procesowania wniosku

Wstępna decyzja kredytowa
07-03-2011, 11:16
Oczekiwanie na wstępną decyzję kredytową

Weryfikacja danych osobowych
07-03-2011, 09:48
Oczekiwanie na zweryfikowanie danych osobowych przez pracownika mBanku

Sprawdzenie wniosków w toku
07-03-2011, 09:48
Sprawdzenie czy do Klienta są przypisane inne wnioski, które są aktualnie procesowane

Wniosek został złożony
07-03-2011, 09:48
Wniosek o kartę kredytową został złożony"

Aha, specjalnie dla witrak() - jak oni moga uzywac takiego beznadziejnego zwrotu jak "procesowanie", zamiast "procedowanie". HANBA!

Ciekawi mnie ta lekka reka w przyznawaniu limitow KK w obliczu ostatnich rekomendacji.

http://biznes.onet.pl/kurczy-sie-rynek-kredytow,18543,4202910,1,prasa-detal

Data: 2011-03-07 13:24:23
Autor: witrak()
neoniusz wrote:
[...]

Dziękuję neoniuszu :-)
Może ktoś z pbb przeczyta i się nauczy - bo dla mBankowców to
raczej poza zasięgiem...

witrak()

Data: 2011-03-07 13:27:55
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-07 13:24, witrak() pisze:
[...]

Mam wrazenie, ze tutaj i tak jest obecna inteligentniejsza czesc spoleczenstwa (poza malymi wyjatkami), wiec nie trzeba im wszystkiego podawac na tacy ;)

Data: 2011-03-07 13:34:21
Autor: witrak()
neoniusz wrote:
[...]

Jesteś optymistą :)
Przeczytaj sobie jednego jk ("wbk oferta dla ciebie") jak
"polemizuje" z MarkiemZ...

witrak()

Data: 2011-03-07 13:39:14
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-07 13:34, witrak() pisze:
Jesteś optymistą :)
Przeczytaj sobie jednego jk ("wbk oferta dla ciebie") jak
"polemizuje" z MarkiemZ...

No tak, czytalem. Chodzilo mi raczej o stalych bywalcow, a nie tych z usenetowych bramek ;)

Data: 2011-03-07 18:09:00
Autor: osa
W dniu 2011-03-07 11:30, neoniusz pisze:

[...]

Ot taki urok bezwładności systemu :) To że, że Ci wydali kilka godzin wcześniej KK obciążającą ten limit z Oferty dla Ciebie system zobaczy dopiero jutro ;) Więc mając nową ofertę na Y złotych i kilka kart można:
1. zwiększyć kolejno limity do Y (o ile karta pozwala, VE to max 5k) na każdej z kart
2. złożyć wniosek o kolejną kartę z limitem Y :D

Nowy wniosek składamy na koniec bo zakończenie procesu następuje po wyprodukowaniu karty i wcześniej 'wnioski w toku' przyblokowałby naszą kolejkę ;)

Dzięki temu mając zdolność wg systemu na X złotych możemy bez problemu zadłużyć się duużo większą kwotę :) Mając przykładowo propozycję na 50k i powiedzmy takie karty w porfelu:
VE Złota Rybka, limit 2k
VC Złota Rybka, limit 8k
VC G+J Radość, limit 5k,
VC Rossman, limit 10k
VG, limit 10k

Możemy sobie zrobić z tego:
VE, 5k
VC, 20k
VC G+J, 10k
VC Rossman, 20k
VG, 50k
i na dokładkę wziąć VP z 50k :)

Czyli z 35k robimy sobie 155k i na 99% to zadziała :) Pod warunkiem że zaczniemy klikać o 7 rano i pracownicy będą dzielnie zatwierdzać dane osobowe i zatwierdzać zdolność co wg. info z grupy nie może nie działać, bo gdy system wyliczy Ofertę dla Ciebie do analityk nie może się sprzeciwić decyzji SYSTEMU :D

Powyższy scenariusz nie jest znów taki nieprawdopodobny przy obracaniu środami z KK znanym Wam sposobem z RRSO 1.2% :) A wpływy ciągle zwiększają naszą zdolność wg systemu ;)

Data: 2011-03-07 18:25:48
Autor: MarekZ
A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
Użytkownik "osa" <osachorzow@news.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:il33fb$qnv$1@news.onet.pl...

Możemy sobie zrobić z tego:
VE, 5k
VC, 20k
VC G+J, 10k
VC Rossman, 20k
VG, 50k
i na dokładkę wziąć VP z 50k :)

IMO nie zadziała to aż tak dobrze. Obawiam się, że występuje limit równy 100k na każdy typ produktu. Karty to jeden typ, kredyt odnawialny drugi oraz kredyt gotówkowy trzeci. Wygląda na to, że nie da się przekroczyć 100k w ramach każdego z tych produktów, tzn. OdC można dostać jak najbardziej na kwotę powodującą przekroczenie 100k, wniosek można złożyć, potem dostaje się informację o pozytywnej decyzji kredytowej, ale umowa przychodzi do podpisania ograniczona do sumy łącznej aktualnie posiadanych produktów danego typu równej 100k. Sprawdziłem w boju. Czyli maksymalnie w praktyce można uzyskać finansowanie w wysokości 300k. I tak nieźle.

Data: 2011-03-07 18:38:31
Autor: osa
W dniu 2011-03-07 18:25, MarekZ pisze:
[...]

Limit 100k i tak wygląda imponująco jak metodę szacowania zdolności przyjętej przez mBąk... ja te limity po prostu spisałem z maksymalnych nie przekraczających wymyślonej propozycji OdC :)

Hmm w sumie coraz więcej wiem o systemie mBanku... więc pewnie go niedługo zmienią ;)

I tak nieźle.

A nawet lepiej ;) Jak już pisałem wcześniej, system mBanku to prawie doskonały model perpetum mobile ;) Prawie bo jest "limit limitów" 100k... no ale cieszmy się z tego co mamy... ja z 14k nowej oferty zrobiłem 23k... i zobaczymy co będzie jak znów przeliczą wpływy - w końcu kolejne 23k przefrunie przez eKonto :D

Data: 2011-03-07 18:40:56
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-07 18:38, osa pisze:
[...]

Jak przyjdzie moja VP, to przez ekonto przeleci troche wiecej. Zobaczymy co wtedy bedzie ;)

Data: 2011-03-07 19:08:49
Autor: Simple Man
W dniu 2011-03-07 18:40, neoniusz pisze:
Jak przyjdzie moja VP, to przez ekonto przeleci troche wiecej. Zobaczymy
co wtedy bedzie ;)

Nic nie będzie. Ja co jakiś czas dostaję ofertę na 100k, a limitu KK nie chcą podnieść nawet o 5-10k. Mam dwie karty VP oraz VG. Sumaryczne limity znacznie poniżej owych magicznych 100k.

Bank twierdzi, że nie mam zdolności, a nawet jak liczę to z uwzględnieniem "nowych rekomendacji" to i tak wychodzi mi, że powinienem móc dostać jeszcze sporo limitu.

Data: 2011-03-07 19:17:26
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-07 19:08, Simple Man pisze:
[...]

Mnie w ogole nie pojawiala sie oferta na KK, ale jak wszedlem we wnioski o KK, to wyskoczylo, ze moge dostac te wspomniana wczesniej karte, ktora dostalem. Podobnie nie pisali nic o podniesieniu limitu, dopiero jak wszedlem w zakladke "podnies limit na KK" to tam bylo, ze moge VC zmaksowac. Teraz w tej kategorii odnosnie "podwyzszania limitu" pojawila sie tez nowa VP, ktorej jeszcze nie dostalem, ale wywala, ze "nie mozesz podniesc limitu tej karty". A sumaryczny limit uzyskany w tym momencie mam 70k (od piatku, czyli poczatku tego watku sie to zrobilo z 10k limitu) przy ofercie na odnawialny 39k, gotowkowy 100k, sredni wplyw wyliczyli w okolicach 15k.

Data: 2011-03-07 19:32:56
Autor: osa
[...]

Może za szybko chcieliście zmienić? Od wydania karty lub ostatniego zwiększeniem limitu musi minąć miesiąc. A oferta na KK w OdC pojawia się chyba tylko jak klient nie ma.. ale jak się pojawi nowa oferta na KO lub KG to jest równoznaczne z dostępnym limitem na nową KK lub podwyższenie limitu... pod warunkiem że minął miesiąc ;)

Teraz w tej kategorii odnosnie "podwyzszania limitu" pojawila
sie tez nowa VP, ktorej jeszcze nie dostalem, ale wywala, ze "nie mozesz
podniesc limitu tej karty".

Jeśli system pozwoli to... pozwoli za miesiąc, za szybko chciałbyś podnieść limit nowej karty ;)

A sumaryczny limit uzyskany w tym momencie
mam 70k (od piatku, czyli poczatku tego watku sie to zrobilo z 10k
limitu) przy ofercie na odnawialny 39k, gotowkowy 100k

Perpetum mobile :D

Data: 2011-03-07 18:44:01
Autor: MarekZ
Użytkownik "osa" <osachorzow@news.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:il356n$28k$1@news.onet.pl...

Hmm w sumie coraz więcej wiem o systemie mBanku... więc pewnie go niedługo zmienią ;)

Dobrze by było ograniczyć nieco dyskusje na te tematy. Stare wątki niech zaginą w pomroce dziejów, a nowych nie tworzyć, a jak powstaną to się w nich nie wypowiadać. ;-) Nic nie może przecież wiecznie trwać.

Data: 2011-03-07 18:50:06
Autor: osa
W dniu 2011-03-07 18:44, MarekZ pisze:
Dobrze by było ograniczyć nieco dyskusje na te tematy. Stare wątki niech
zaginą w pomroce dziejów, a nowych nie tworzyć, a jak powstaną to się w
nich nie wypowiadać. ;-) Nic nie może przecież wiecznie trwać.

Co racja to racja... choć może nie do końca ;) No ale jak się tu nie podzielić dobrą nowiną... bo w sumie o 'specyfice' systemu dyskutuje tu garstka, część zagubionych dusz która trafi na tematy KK pewnie ma już wyrobiony pogląd że KK to zło wcielone więc zignoruje nasze prany na cześć KK mBąka ;) Więc wydaja mi się, że także obawa o zablokowanie mTransferu z KK na nasz ulubiony portal jak i poprawka serwisu w omawianej w tej gałęzi przypadłości systemu to zbyt wysokie koszty w porównaniu ze 'stratami' jakie im generujemy ;)

Data: 2011-03-07 18:51:00
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-07 18:44, MarekZ pisze:
[...]

Juz wydanych kart (mam nadzieje) nie wypowiedza ;) A jak niedlugo wszyscy dojdziemy do 100k limitu, to nie bedzie o czym rozmawiac.
A podobnie bylo z "ukrytymi polami". Napisalem tutaj, ktos skopiowal na forum mbanku i troche to poprawili, tzn. pousuwali opisy.
Sralior tez cos walczy z oplatami za karte i blokowaniem. Ostatnio zauwazylem, ze karta sie magicznie aktywowala w ostatnim dniu miesiaca, kiedy to miala byc pobrana oplata. Teraz juz calkiem z niej zrezygnowalem, zastrzeglem i zegnam sie z fachoffcami.

Data: 2011-03-07 18:55:30
Autor: osa
W dniu 2011-03-07 18:51, neoniusz pisze:

[...]

W tym czasie google zaindeksował jesczcze wersję z opisami pól, więc sobie (dla potomnych ;) ) zapisałem na dysku... nadal zgadzają się kody pól (typy 00_00_30) więc nadal można sobie różne parametry 'odszyfrować'

Wracając jeszcze do systemu mBąka to właśnie przeczytałem wypowiedź mRadnego ssaka i się nieco przeraziłem:

Problem polega m.in. na tym, że system liczy te oferty nie weryfikując zbytnio klienta, patrzy tylko na historię rachunku, nie biorąc pod uwagę innych parametrów (BIK i różne takie). Ale jest szansa, że może się to trochę poprawi i oferty będą brały pod uwagę więcej elementów niż tylko historię eKonta... :)

Data: 2011-03-07 19:08:53
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-07 18:55, osa pisze:
[...]

Taa, ale wiesz co ci mRadni czasem pisza - bzdety (jak np. pisales na forum o podpisywaniu smsami i gosc sie upieral, ze sa 2 smsy).

Mnie zastanawia inna kwestia. Mianowicie czy ktos (jakis dziwny urzad) nie zainteresuje sie skad np. mam takie pieniadze jesli bede obracal kwotami w granicach maksymalnych limitow KK przez BC i na innych kontach (i lokatach), gdzie z tych pieniedzy leca % i zarabiaja. Mimo wszystko wydaje mi sie to w 100% zgodne z prawem.

Data: 2011-03-07 19:37:36
Autor: osa
W dniu 2011-03-07 19:08, neoniusz pisze:

Taa, ale wiesz co ci mRadni czasem pisza - bzdety (jak np. pisales na
forum o podpisywaniu smsami i gosc sie upieral, ze sa 2 smsy).

Wiem wiem... ale chyba zdarza im się pisać do rzeczy ;) Oby...

[...]

Teoretycznie 'służby' mogą się zainteresować, jeśli bank zgłosi to jako podejrzane transakcje... wtedy drukujesz im przelewy wychodzące z KK i przychodzące z konta... tytuły się zgadzają więc wiadomo skąd kasa... a po co ta kasa? Na inwestycje, a podatek od zysków płacisz (lub nie... błąd który chyba chcą naprawić w MF) za pośrednictwem banku więc jesteś czysty... jedynie to tylko bank może wypowiedzieć Ci umowę KK, bo takie jest święte prawo strony umowy.

Data: 2011-03-07 19:06:12
Autor: mx
[...]

A mi w lutym się udało. Wisiała "do aktywacji" na koniec miesiąca, po pierwszej wypłacie (1 marca) dalej tak samo, po kolejnej (2 marca) była już aktywna. W systemie nie aktywowałem, może "aktywacja z zapalnikiem czasowym?"

Data: 2011-03-07 19:09:58
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-07 19:06, mx pisze:
[...]

Hehe, a jak dzis wypowiadalem KK, to gosc nawet nie zapytal o powod, tylko ze stoickim spokojem podal papierek do podpisu ;)

A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie