A jednak PO

Data: 2010-08-23 21:33:10
Autor: awe
A jednak PO
to dupowata partia ktora doprowadzi Polske na sama przepasc
awe

Data: 2010-08-23 21:33:48
Autor: u2
A jednak PO
W dniu 2010-08-23 21:33, awe pisze:
to dupowata partia ktora doprowadzi Polske na sama przepasc
awe

Wczoraj staliśmy na skraju przepaści. Jutro wykonamy krok do przodu.

Data: 2010-08-23 22:05:44
Autor: awe
A jednak PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c72cd26$0$22792$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-23 21:33, awe pisze:
to dupowata partia ktora doprowadzi Polske na sama przepasc
awe

Wczoraj staliśmy na skraju przepaści. Jutro wykonamy krok do przodu.
-- -- -- -- -- -- --
pojebalo Cie? chyba krok do tylu?
awe

Data: 2010-08-24 09:26:44
Autor: u2
A jednak PO
W dniu 2010-08-23 22:05, awe pisze:

to dupowata partia ktora doprowadzi Polske na sama przepasc
awe

Wczoraj staliÂśmy na skraju przepaÂści. Jutro wykonamy krok do przodu.
-- -- -- -- -- -- --
pojebalo Cie? chyba krok do tylu?
awe

Tak by postąpili ludzie rozsądni, ale nie PO która prowadzi Polskę ku
przepaści. :)

Data: 2010-08-24 10:05:03
Autor: Zahir
A jednak PO

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4uice$3uk$1news.onet.pl...
to dupowata partia ktora doprowadzi Polske na sama przepasc
awe

Nie Polskę, a PiS! Oby jak najszybciej! No i co łotrze, będziesz już grzeczny? ;-)

--

Zahir

Data: 2010-08-24 10:28:35
Autor: awe
A jednak PO

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c737d2f$0$20999$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
mamusia cale zycie cie ustawiala i weszlo ci w krew z tym grzeczny?
awe

Data: 2010-08-24 10:46:35
Autor: Zahir
A jednak PO

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4vvqt$sv$1news.onet.pl...

[...]

Od mojej mamusi to ty się bandyto odpieprz! Czy to jasne!?

--

Zahir

Data: 2010-08-24 13:29:15
Autor: awe
A jednak PO

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c7386eb$0$27026$65785112news.neostrada.pl...

[...]

byles bity po glowie?
awe

Data: 2010-08-24 13:46:47
Autor: Zahir
A jednak PO

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i50abr$s7$1news.onet.pl...

[...]

Czy nie dociera do ciebie GŁĄBIE to co ci mówię? Odpierdol się od mojej mamusi czermonoarmiejski pomiocie!

--

Zahir

Data: 2010-08-25 00:15:16
Autor: awe
A jednak PO

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c73b127$0$22805$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
zahir postaw sie. nie powinni cie bic po glowie. to ci szkodzi
awe

Data: 2010-08-24 19:45:54
Autor: ~heÂŽsk~
A jednak PO
On Tue, 24 Aug 2010 10:46:35 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> -- -- -- -- -- -- -- -- --
> mamusia cale zycie cie ustawiala i weszlo ci w krew z tym grzeczny?
> awe

Od mojej mamusi to ty się bandyto odpieprz! Czy to jasne!?

ta kanalia kiedys sie doigra. nie ma argumentow to obraza rodzicow adwersarza. szadze, ze jest znajda z domu dziecka.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-25 00:15:49
Autor: awe
A jednak PO

> [...]

ta kanalia kiedys sie doigra. nie ma argumentow to obraza
rodzicow adwersarza. szadze, ze jest znajda z domu dziecka.

jakie obraza. was hesk tez bito po glowie?
awe

A jednak PO