A jednak! Światła w dzień niosą śmierć

Data: 2009-06-03 07:55:28
Autor: MarcinJM
A jednak! Światła w dzień niosą śmierć
  houdini pisze:
Wystarczy spojrzeć na ten wykres. I co na to zwolennicy świecenia w dzień?
Może czas zrewidować swoje bezpodstawne poglądy?

http://dadrl.pl/images/wykres_dadrl.jpg

Zbiega sie to w czasie z kampania stawiania fotoradarow wszedzie i zawsze i z masowym zakupem mobilnych vr i z oddawaniem do uzytku wyremontowanych drog z wysepkami i ograniczeniami do (70).

FOTORADARY I NOWE DROGI NIOSA SMIERDZ!11

;)

MarcinJM

Data: 2009-06-02 23:41:03
Autor: Bard13
On 3 Cze, 07:55, MarcinJM <mar...@inetia.pl> wrote:
  houdini pisze:

> [...]

wyremontowanych drog z wysepkami i ograniczeniami do (70).

FOTORADARY I NOWE DROGI NIOSA SMIERDZ!11

Dokładnie.
A o ograniczeniach prędkości nie wspominając.
Lekarze amerykańscy przeprowadzili badania i wykazali, że stres
wywołany jechaniem 160 km/h na odcinku z ograniczeniem do 40 i obawą
przed vr, fr i patrolem jest zbliżony do stresu żołnierza na patrolu w
Iraku.
Tym samym znacznie wzrosłą liczba chorób serca i chorób nerwowych u
kierowców obnizając średnią życia o 13,26 roku.
Tym samym należy znieść wszystkie mozliwe ograniczenia prędkości,
ponieważ leczenie ich skutków jest drugie w kolejności po leczeniu
skutków palenia

;)

Data: 2009-06-03 08:05:40
Autor: G Nowak
[...]

Dodaj jeszcze, ze w niektorych stanach za 160 przy ograniczeniu 40 idzie sie pierdziec a w Europie moze najwyzej zaistniec potrzeba ponownego zdania egzaminu.

--
pozdr

Data: 2009-06-03 09:07:18
Autor: Adam Szewczak

houdini pisze:

> [...]

Tym samym należy znieść wszystkie mozliwe ograniczenia prędkości,
ponieważ leczenie ich skutków jest drugie w kolejności po leczeniu

    Jadac od Nadarzyna w strone Janek jest taki FR i z lewego pasa ciagna sie tuz przed nim slady hamowania prowadzace wprost do rowu ;P

PZDr
Adam

Data: 2009-06-03 11:35:15
Autor: kamil

"Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> wrote in message news:h057f7$m72$1news.onet.pl...
   Jadac od Nadarzyna w strone Janek jest taki FR i z lewego pasa ciagna sie tuz przed nim slady hamowania prowadzace wprost do rowu ;P

Wlasnie dales zwolennikom zapierdalania ile fabryka dala solidny argument w dlon - to FR niosa smierc, a nie szypka jazda miszczuf kieroffnicy! ;D

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-03 17:21:17
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:h05jl5$alp$1inews.gazeta.pl...

[...]

    Zaden argument skoro ktos sie na jezdni nie utrzymal.

PZDr
Adam

Data: 2009-06-03 16:26:38
Autor: kamil

"Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> wrote in message news:h064de$bj5$1news.onet.pl...

[...]

Ale gdyby nie bylo radaru, to by nie wpadl do rowu!

Powtarzam, matka siedzi z tylu!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-03 11:12:09
Autor: Robert_J
A jednak! Światła w dzień niosą śmierć
Lekarze amerykańscy przeprowadzili badania i wykazali, że...

Powoływanie się na badania amerykańskich lekarzy sensem jest zbliżone do powoływania się na średniowiecznych astrologów. Czytałem swego czasu sporo materiałów o bezsensownych kryteriach takich dziwacznych amerykańskich "badań", niekoniecznie tylko medycznych :-). Praktycznie nie było dziedziny, w której wyniki różnych zespołów wzajemnie by się nie wykluczały ;-)).

stres wywołany jechaniem 160 km/h na odcinku z ograniczeniem do 40 i obawą
przed vr, fr i patrolem jest zbliżony do stresu żołnierza na patrolu w Iraku.

Gdyby jechał 250 km/h to jego stres mógłby być taki, jak komandosa skaczącego bez spadochronu z samolotu ;-)). Tylko że kierowca może bezproblemowo ten stres zniwelować zdejmując nogę z gazu. Żołnierz niestety takiego wyboru nie ma... No, może ewentualnie wywiesić białą flagę, a i to bez gwarancji sukcesu ;-))

Tym samym znacznie wzrosłą liczba chorób serca i chorób nerwowych u
kierowców obnizając średnią życia o 13,26 roku.

Ach te kryteria... ;-)). Ciekawę dlaczego "amerykańscy lekarze" nie zauważyli, że amerykańscy kierowcy praktycznie nie wyłażą z aut, wysiłek fizyczny to dla większości z nich pojęcie abstrakcyjna, na dodatek żrą byle gówno serwowane prze McDrive, tłuste i pełne cholesterolu :-).

Tym samym należy znieść wszystkie mozliwe ograniczenia prędkości,
ponieważ leczenie ich skutków jest drugie w kolejności po leczeniu
skutków palenia

;)

Dobrze że dodałeś ten uśmieszek, bo już miałem pomyśleć że piszesz poważnie ;-))))

Data: 2009-06-04 04:17:59
Autor: Bard13
A jednak! Światła w dzień niosą śmierć
NA poważnie to bym takich pierdół nie pisał...
Po prostu jak się chce to mozna przekonujaco pisać o byle czym i
wszystko udowadniać.

;-))))

Data: 2009-06-04 14:23:11
Autor: Robert_J
A jednak! Światła w dzień niosą śmierć
NA poważnie to bym takich pierdół nie pisał...

;-)))))

A jednak! Światła w dzień niosą śmierć