A jednak TMac w Knicks

Data: 2010-02-18 10:40:30
Autor: Leszczur
A jednak TMac w Knicks
Tracy i Rodriguez do NY.
Martin, Hill i Jeffries do Houston.
Landry, Dorsey i Hughes do Sactos.
Tyż piknie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-18 10:43:45
Autor: Leszczur
A jednak TMac w Knicks
On 18 Lut, 19:40, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Tracy i Rodriguez do NY.
Martin, Hill i Jeffries do Houston.
Landry, Dorsey i Hughes do Sactos.
Tyż piknie.

Payroll Knicks na przyszły sezon - 21M$ (bez QO Rodrigueza i extension
Lee). Nieźle.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-18 19:48:55
Autor: wiLQ
A jednak TMac w Knicks
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Tracy i Rodriguez do NY.

Moje pytanie brzmi... jaka tam beda teraz wygladaly minuty?
Zwlaszcza na PFie? Jakos mi sie to nie zamyka dopoki nie
zaeksperymentuja z jakims swingmanem na tej pozycji.

Martin, Hill i Jeffries do Houston.

Plus akcja z pickami od Knicks, o ktorych zabezpieczenie byl spor.

Hmmmm, ogolnie chyba trzeba Walshowi pogratulowac?
Zalozony cel osiagnal, a do tego jeszcze sciagnal dwoch rotacyjnych
zawodnikow by oslabic tegoroczny oddawany pick.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-18 10:51:11
Autor: Leszczur
A jednak TMac w Knicks
On 18 Lut, 19:48, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Zalozony cel osiagnal, a do tego jeszcze sciagnal dwoch rotacyjnych
zawodnikow by oslabic tegoroczny oddawany pick.

Pierwsza część planu wykonana. Ciekawe co z drugą.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-18 20:08:18
Autor: wiLQ
A jednak TMac w Knicks
> [...]

> zawodnikow by oslabic tegoroczny oddawany pick.

Pierwsza część planu wykonana. Ciekawe co z drugą.

Ale to juz nie zalezy od niego. To co bylo jego dzialka zrobil. No prawie, draft mogl byc nieco inaczej rozegrac ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-18 20:35:08
Autor: Tomasz Radko
A jednak TMac w Knicks
W dniu 2010-02-18 19:48, wiLQ pisze:
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Tracy i Rodriguez do NY.

Moje pytanie brzmi... jaka tam beda teraz wygladaly minuty?
Zwlaszcza na PFie? Jakos mi sie to nie zamyka dopoki ie
zaeksperymentuja z jakims swingmanem na tej pozycji.

Hukers? Myślisz, że Knicks zastanawiali się, jak im sie ułożą minuty w
_tym_ sezonie? Gdyby dla wyczyszczenia płac musieli grac do końca sezonu
dwunastoma PG - to by to zrobili.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-18 20:45:46
Autor: wiLQ
A jednak TMac w Knicks
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Zwlaszcza na PFie? Jakos mi sie to nie zamyka dopoki ie
> zaeksperymentuja z jakims swingmanem na tej pozycji.

Hukers?

Wszyscy grajacy w FB ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-18 22:23:57
Autor: sooobi
A jednak TMac w Knicks
wiLQ pisze:
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Tracy i Rodriguez do NY.

Moje pytanie brzmi... jaka tam beda teraz wygladaly minuty?

T-mac +30 :)

Zwlaszcza na PFie?

Harrington 32
Gallo 8
Chandler 8

Data: 2010-02-19 14:59:42
Autor: wiLQ
A jednak TMac w Knicks
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Moje pytanie brzmi... jaka tam beda teraz wygladaly minuty?

T-mac +30 :)

O ile bedzie w stanie tyle grac ;-)

> Zwlaszcza na PFie?

Harrington 32
Gallo 8
Chandler 8

Harringtona liczylem jako backupa na C... ale tak jakby potwierdziles to
co pisalem: bez eksperymentow na tej pozycji sie nie obedzie. I to przez spory kawalek meczu.

--
pzdr
wiLQ

A jednak TMac w Knicks