A jednak banki !!!

Data: 2011-11-30 11:27:21
Autor: root
A jednak banki !!!
A mówiłem ci drogi Endriu parę miesięcy temu, że to banki uratują
świat. No i sprawdza się. Sarko gadał z Angelą przy świetle
reflektorów a tu po cichu, jak zwykle bez rozgłosu FED, ECB, BOJ itd
już dawno uradziły, co robić. Już wczoraj były przecieki, ale dzisiaj,
panie i panowie, rozpoczynamy ogólne wielkie drukowanie.

Początek oficjalnego komunikatu FED:

"The Bank of Canada, the Bank of England, the Bank of Japan, the
European Central Bank, the Federal Reserve, and the Swiss National
Bank are today announcing coordinated actions to enhance their
capacity to provide liquidity support to the global financial
system. ....."

Niemcy nie chcieli drukować i kupować  obligacji  PIGS więc zrobi to
za nich FED.  Widać gdzie się kończy zabawa w politykę a gdzie zaczyna
prawdziwy biznes.

Data: 2011-11-30 23:49:15
Autor: ron
A jednak banki !!!
root <mesec1@yahoo.com> napisał(a):
A m=F3wi=B3em ci drogi Endriu par=EA miesi=EAcy temu, =BFe to banki uratuj=
=B1
=B6wiat. No i sprawdza si=EA. Sarko gada=B3 z Angel=B1 przy =B6wietle
reflektor=F3w a tu po cichu, jak zwykle bez rozg=B3osu FED, ECB, BOJ itd
ju=BF dawno uradzi=B3y, co robi=E6. Ju=BF wczoraj by=B3y przecieki, ale dzi=
siaj,
panie i panowie, rozpoczynamy og=F3lne wielkie drukowanie.

Pocz=B1tek oficjalnego komunikatu FED:

[...]

Niemcy nie chcieli drukowa=E6 i kupowa=E6  obligacji  PIGS wi=EAc zrobi to
za nich FED.  Wida=E6 gdzie si=EA ko=F1czy zabawa w polityk=EA a gdzie zacz=
yna
prawdziwy biznes.

I znowu tumanie nie doczytałeś do końca ze zrozumieniem.
Nie wypisuj tych swoich bredni, jak nie masz pojecia o co chodzi.

Data: 2011-12-01 08:28:28
Autor: george
A jednak banki !!!

" ron" <ron-is.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jb6fdq$76r$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ty oczywiście wiesz "o co chodzi" ?
Podziel sie....

george

Data: 2011-12-01 00:26:43
Autor: root
A jednak banki !!!
On 1 Gru, 08:28, "george" <george...@vp.pl> wrote:
" ron" <ron-is.WYT...@gazeta.pl> wrote in message

> root <mes...@yahoo.com> napisa (a):

> I znowu tumanie nie doczyta e do ko ca ze zrozumieniem.
> Nie wypisuj tych swoich bredni, jak nie masz pojecia o co chodzi.

A ty oczywi cie wiesz "o co chodzi" ?
Podziel sie....

george- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Data: 2011-12-01 00:30:46
Autor: root
A jednak banki !!!
> [...]

> I znowu tumanie nie doczyta e do ko ca ze zrozumieniem.
> Nie wypisuj tych swoich bredni, jak nie masz pojecia o co chodzi.

Nikt nie wie ;) Chociaż lubie sobie rysować takie schemaciki:
banki centralne zwiększają płynność wymiany walut w całym świecie
+gwarancja utrzymania  swapów  dla DOWOLNYCH głównych walut->kursy
wymiany się uspokajają->znowu udzielanie kredytów staje się
"bezpieczne"->banki udzielają->rządy i ludziki pożyczają->kryzys
zażegnany -> parę firm idzie do piachu ale ogólnie jest fajnie
Proste i banalne. Nie ma kasy? Czary mary i jest kasa. Wystarczy ze
paru kolesi spotka sie na grilu i pogada szczerze.

p.s.
ron znowu szorciłeś eur a tu taki wypadek. no cóż taka karma. flaszka
nie pomoże.

Data: 2011-12-01 23:02:29
Autor: RynekGlobalny
A jednak banki !!!
To co zrobił FED raczej służy temu aby (jakiś) zagrożony bank z Europy
który będzie potrzebował nie musiał biegać po nie do FEDu lub pożyczać
(drożej) przez pośredników tylko od razi z banku centralnego Europy.
Wygląda to raczej na przygotowanie przed tym co ma nastąpić i jest to
zdecydowanie zły sygnał i nie ma wiele wspólnego z mitologicznym
drukowaniem - wrzucaniem pieniędzy na rynek

Ta chwilowa giełdowa euforia szybko wyparuje. Czekamy na 9.12.

Można sobie posłuchać o tym tu z tego kanału: http://www.bbc.co.uk/podcasts/series/money

to ten podcast: Co-ordinated Central Bank Action, 1st Dec
http://downloads.bbc.co.uk/podcasts/fivelive/money/money_20111201-0619a.mp3

http://twitter.com/RynekGlobalny

Data: 2011-12-02 08:36:49
Autor: george
A jednak banki !!!

"RynekGlobalny" <rynekglobalny@gmail.com> wrote in message news:298639fc-0987-4640-a839-149bd2a7d763s4g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

A nie zastanawia Cie przypadkiem dlaczego FED zareagował dopiero w momencie gdy S&P dokonał downgradu banków w USA ? Być może jeden z banków (lub wiecej) jest po zlej stronie zakładu z bankami w USA i nie mają kasy na pokrycie strat przy tych waunkach rynkowych (nie ma co i komu sprzedać) ale również banki w USA zalewarowane > 50:1 ( taki GS np) przy tych kosztach nie moga dalej utrzymywać tych "zyskownych" pozycji....

Tak czy inaczej nie ma to nic wspólnego z realną ekonomią. To jest juz tylko pokerowy stolik, a gra idzie o dużą stawkę..

george

Data: 2011-12-02 12:44:11
Autor: root
A jednak banki !!!
Dnia Fri, 2 Dec 2011 08:36:49 +0100, george napisał(a):

[...]

Trochę tu zamotałeś. Który bank w USA jest po złej stronie zakładu z
bankami w USA?

Tak czy inaczej nie ma to nic wspólnego z realną ekonomią. To jest juz tylko pokerowy stolik, a gra idzie o dużą stawkę..

george

Za tydzień usłyszymy że FED kupił obligi włoskie i rozprowadził je po
swoich "oddziałach" czyli bankach centralnych całego świata. ECB jest
naciskane przez Angelę, zeby tego nie robił, więc z bratnią pomocą przyjdą
inni. Muszą to zrobić, bo nie ma innego wyjścia. To jest przygotowanie.
Nikt przy zdrowych zmysłach nie dopuści żeby nagle przestały działać banki.
To tylko takie pobożne życzenia  śmieciowych angielskich gazet typu
Dailytelegraph lub niemieckiego Bild Zeitung. Politycy nie są w stanie zrobić nic, bo sa uwikłani w swoje wyborcze
sonadaże i przecinanie wstążek a poza tym na niczym się nie znają. Zrobić
to może ktoś kto ma władzę.

A jednak banki !!!