A jednak da się elegancko prowad zić kanał telewizyjny

Data: 2010-03-25 20:58:37
Autor: Tomy M.
A jednak da się elegancko prowad zić kanał telewizyjny
O Jakim kanale mowa?

O Comedy Chanel.
Kanał z fajną ofertą programową, czasami trafiają
się prawdziwe rodzynki. Generalnie bardzo dobrze dobrany
repertuar.

Zapytacie: Gdzie ta elegancja?

Zobaczcie blok reklamowy tej stacji:
- normalna głośność (bez kompresowania czyt. "wystrzelenia dźwięków w górę")
- zegar odliczający czas pozosały do końca bloku (szok, co na to reklamodawcy?)
- konkretne reklamy, żadnej szmiry (sądzę że weryfikują je przed przyjęciem emisji)

Nie wiem dlaczego ale ten kanał jest po prostu ... elegancki
Przełączcie na TVN ... i porównajcie.

Nie muszę chyba nikomu udowadniać że nie jestem jego właścicielem
ani pracownikiem :-)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-03-25 21:52:54
Autor: adresss
licznik odliczania reklam w programach tv - fajny pomysl
bylo: Re: A jednak da się elegancko prowadzić kanał telewizyjny

- normalna głośność (bez kompresowania czyt. "wystrzelenia dźwięków w górę")

to podobno ma sie zmienic - jakies prawo mialo byc w tej materii.

- zegar odliczający czas pozosały do końca bloku (szok, co na to reklamodawcy?)

a to jest ciekawy pomysl. Fajnie byloby, aby na wszystkich kanalach
byl OBOWIAZEK informowania widza, ile minut jeszcze beda lecialy
reklamy!

--
ThinkXtra

Data: 2010-03-26 07:21:23
Autor: Dominik & Co
licznik odliczania reklam w programach tv - fajny pomysl
adresss@poczta.pl rzecze:

a to jest ciekawy pomysl. Fajnie byloby, aby na wszystkich kanalach
byl OBOWIAZEK informowania widza, ile minut jeszcze beda lecialy
reklamy!

I przydałby się jeszcze zakaz chowania znaczka stacji podczas reklam :-)

Często kota można dostać przy strojeniu tv (kablówka), chcesz sobie
poustawiać i ponazywać stacje, a tu na połowie (jednakowe!) reklamy...

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-03-26 10:15:30
Autor: VSS
Dominik & Co wrote:
Często kota można dostać przy strojeniu tv (kablówka), chcesz sobie
poustawiać i ponazywać stacje, a tu na połowie (jednakowe!) reklamy...

kup porządny tv który ma możliwośc odczytania nazwy stacji z telegazety.

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-03-26 10:21:08
Autor: Dominik & Co
licznik odliczania reklam w programach tv - fajny pomysl
VSS rzecze:

kup porządny tv który ma możliwośc odczytania nazwy stacji z telegazety.

I z modułem telepatii, jak stacja telegazety nie emituje?

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-03-26 11:42:05
Autor: VSS
licznik odliczania reklam w programach tv - fajny pomysl
Dominik & Co wrote:
VSS rzecze:

kup porządny tv który ma możliwośc odczytania nazwy stacji z
telegazety.

I z modułem telepatii, jak stacja telegazety nie emituje?

mam w domu z 50 stacji tv i może 2-3 nie nadają telegazety

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-03-29 09:05:35
Autor: AnToni

Użytkownik VSS napisał :
kup porządny tv który ma możliwośc odczytania nazwy stacji z
telegazety.

I z modułem telepatii, jak stacja telegazety nie emituje?

mam w domu z 50 stacji tv i może 2-3 nie nadają telegazety

 Tak z ciekawości zapytam, o kanały : paczki Discovery,Animal Planet, Planete,  Disney XD, MiniMini,  AXN?
Jeśli masz to czy te stacje emitują Telegazetę?

Pozdrawiam A.

Data: 2010-03-28 16:21:10
Autor: jerzu
On Fri, 26 Mar 2010 10:15:30 +0100, "VSS" <news@vss.pl> wrote:

kup porządny tv który ma możliwośc odczytania nazwy stacji z telegazety.

Tak jest. A co to za stacja "TG1 S"? A "TVP S"?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-03-26 12:39:07
Autor: z
Dominik & Co pisze:

I przydałby się jeszcze zakaz chowania znaczka stacji podczas reklam :-)

Ja bym jeszcze dodał zakaz zmowy puszczania reklam w tym samym czasie. :-)

Data: 2010-03-28 09:47:24
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 25.03.2010 adresss@poczta.pl <adresss@poczta.pl> napisał/a:
[...]

Obowiązek byłby dobry, gdyby nakazywał odliczanie nie do końca bloku
reklamowego - bo to idzie obejść - ale do końca przerwy w programie
przerwanym, np we filmie, do wznowienia emisji filmu. Bo w przerwie
we filmie jest kilka bloków reklamowych, po 2-3 minuty, a przerwa we
filmie potrafi trwać 15-20 minut.

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-03-28 20:18:03
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w wiadomości

[...]

Jest na to zajebiście prosty sposób (na te długie bloki).
Nie ogladaj tej szmirowatej telewizji któa takie bloki nadaje.
Ja nie oglądam ... i mam wrażenie że nic nie tracę :-)
Polsatu ze 3 lata nie widziałem ... tylko Kiepskich mi szkoda :-)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-03-29 08:42:21
Autor: AnToni
licznik odliczania reklam w programach tv - fajny pomysl

Użytkownik Tomy M napisał w
[...]

Również nie oglądałem Polsatu ze względu na długie bloki reklamowe, szczegolnie przed losowaniem Lotto wnierwiała mnie sytuacja  gdy około 21:10 rozpoczynał się blok reklam kończył około 21:25, nadawano film  i o godz 21:30 było losowanie Lotto. Więc podobnie jak Ty zbojkotowałem Polsat...do czasu zakupu nagrywarki z dyskiem, polecam ten sposób ominięcia  reklam.

Pozdrawiam A.

Data: 2010-03-29 10:13:16
Autor: Tomy M.
Użytkownik "AnToni" <ja@moja.pl> napisał w wiadomości news:hopipc$q4o$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

  Mam teraz tuner z nagrywarką, jednak musiałby kupić
tuner Polsatu aby ogladać Polsat. Jakoś nie widzi
mi się płacenie kolejnego abonamentu. Telewizji
naziemnej nie odbieram żadnej. Nic nie wskazuje również
na to aby w Polsce miało działać DVB-T. Emitel nie
zamierza wywiązywać się z tego co sam deklarował.
Od jutra powinna zacząć się transmisja DVB-T z nadajnika
Śnieżne Kotły ale z tego co mówią ludzie Emitela na
ich forum to się nie zacznie wcale. DVB-T stanęło
z przyczyn ustawowych i postoi jeszcze pewnie kupę czasu.

  W sumie teraz można oczekiwać na start jakiś fajnych pirackich
stacji telewizyjnych w Internecie, kilka lat temu przewidziałem
ich powstanie i nadal jestem o tym przekonany. Już teraz przekaz
Internetowy przewyższył jakością przekaz telewizyjny.
Telewizja zaczyna się cofać (patrz TVN nadający 430 lini)
więc dystans powiększa się jeszcze bardziej.
  Oferta np. VOD Cyfry+ czy TPSA jest nienormalna, jest
po prostu idiotyczna (10-13 zł za film). Wszystko wskazuje
więc na to że to już ostatnie podrygi telewizji dla mnie.

  Podsumuję to tak:

- Proszę wymienić najlepsze Pana zdaniem kanały telewizyjne ...
- YOU TUBE, GOOGLE VIDEO, RAPIDSHARE, WOLNE MEDIA TV  itd. :-)

Tak na marginesie to poszukuję jakiegoś odtwarzacza VIDEO/LAN/HDD/FTP
zbudowanego na Linuxie, chętnie z wejściem analogowym video.
Oczywiście z możliwością ogladania YOU TUBE itp. Myślę że
zamienię tuner na takie pudełko już niebawem. Oferta takiego
sprżetu jest spora, brak mi jednak fachowego rozeznania, np.
MANTA przedstawia się nieźle w stosunku cena/możliwości jednak
z pewnością jest bardzo awaryjna. Oczywiście 2000 zł nie mam
zamiaru zapłacić, szukam czegoś za rozsądne pieniądze (600-800zł)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-03-25 22:30:40
Autor: VSS
Tomy M. wrote:
- zegar odliczający czas pozosały do końca bloku (szok, co na to
reklamodawcy?)

mtv stosuje to od lat

--
VSS
http://vss.pl

A jednak da się elegancko prowad zić kanał telewizyjny