Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   A jednak ... jest obowiÄ…zany zmniejszyć prÄ™dkość.

A jednak ... jest obowiązany zmniejszyć prędkość.

Data: 2015-10-09 14:53:33
Autor: HubertO
A jednak ... jest obowiązany zmniejszyć prędkość.
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości
news:mv86ht$1kj$2node2.news.atman.pl...
Właśnie stosowna kretyńska ustawa upadła w parlamencie.

Obecnie obowiÄ…zuje
Rozp. o znakach i sygnałach drogowych.
par. 47, pkt 4:
Przed przejściem kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość,
aby nie narazić na niebezpieczeństwo WCHODZĄCYCH, lub wjeżdżających.

Data: 2015-10-09 14:55:10
Autor: Czesław Wiśniak
A jednak ... jest obowiązany zmniejszyć prędkość.
Właśnie stosowna kretyńska ustawa upadła w parlamencie.

Obecnie obowiÄ…zuje
Rozp. o znakach i sygnałach drogowych.
par. 47, pkt 4:
Przed przejściem kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość,
aby nie narazić na niebezpieczeństwo WCHODZĄCYCH, lub wjeżdżających.

To jest martwy przepis co widać po niejakim "kukuryku":)

Data: 2015-10-09 15:11:24
Autor: HubertO
A jednak ... jest obowiązany zmniejszyć prędkość.
Użytkownik "Czesław Wiśniak" <paszol@won.pl> napisał w wiadomości
news:mv8dio$4m4$1node1.news.atman.pl...
Właśnie stosowna kretyńska ustawa upadła w parlamencie.

Obecnie obowiÄ…zuje
Rozp. o znakach i sygnałach drogowych.
par. 47, pkt 4:
Przed przejściem kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość,
aby nie narazić na niebezpieczeństwo WCHODZĄCYCH, lub wjeżdżających.

To jest martwy przepis co widać po niejakim "kukuryku":)

Dzięki temu przepisowi kierowca nie może tłumaczyć się, że nie dał
rady wyhamować. Nie zmniejszył prędkości, to i nie wyhamował.

Nie słyszałem, aby "kukuryku" był postrachem pieszych.

Data: 2015-10-09 15:21:17
Autor: Czesław Wiśniak
A jednak ... jest obowiązany zmniejszyć prędkość.
Właśnie stosowna kretyńska ustawa upadła w parlamencie.

Obecnie obowiÄ…zuje
Rozp. o znakach i sygnałach drogowych.
par. 47, pkt 4:
Przed przejściem kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość,
aby nie narazić na niebezpieczeństwo WCHODZĄCYCH, lub wjeżdżających.

To jest martwy przepis co widać po niejakim "kukuryku":)

Dzięki temu przepisowi kierowca nie może tłumaczyć się, że nie dał
rady wyhamować. Nie zmniejszył prędkości, to i nie wyhamował.

To fakt!

Nie słyszałem, aby "kukuryku" był postrachem pieszych.

To przeczytaj co pisze wyzej.

Data: 2015-10-30 23:30:34
Autor: Gotfryd Smolik news
A jednak ... jest obowiązany zmniejszyć prędkość.
  "Br±zow± łopatkę" przyznaję sobie sam (srebrn± przyznałem już
na innej grupie, a złota przysługuje za wyci±ganie postów
starszych niż dekada), więc proszę nie bić że dopiero teraz
czytam:

On Fri, 9 Oct 2015, HubertO wrote:
[...]
Obecnie obowi±zuje
Rozp. o znakach i sygnałach drogowych.
par. 47, pkt 4:
Przed przej¶ciem kierowca jest obowi±zany zmniejszyć prędko¶ć,
aby nie narazić na niebezpieczeństwo WCHODZˇCYCH, lub wjeżdżaj±cych.

  Dla ¶cisło¶ci, ten przepis jest tylko wypełnieniem regulacji
ustawowej. Rozporz±dzenie nie może nakładać obowi±zków :)
obowi±zek jest w Konwencji Wiedeńskiej.

Dzięki temu przepisowi kierowca nie może tłumaczyć się, że nie dał
rady wyhamować. Nie zmniejszył prędko¶ci, to i nie wyhamował.

  Wła¶ciwy problem leży w innym rozporz±dzeniu - w "cenniku mandatów".

  W nieadekwanto¶ci karania za ten sam czyn będ±cy wykroczeniem
a przypadkiem kiedy (wykroczenie) stanie się przyczyn± przestępstwa.
  W tym co było pierwotnym tematem w±tku (mam na my¶li pole
"subject"), czyli myleniu *czyich* obowi±zków z *własnym*
prawem.
  Domniemywaniem pierwszeństwa.
  Jak się rozejrzysz, to znajdziesz jakie¶ nagrania z przypadków,
kiedy pieszy dostaje mandat "za wtargiwanie". Taki z liveleak
(bodaj) kiedy¶ wygenerował w±tek z flejmem.
  Ale nagrania kiedy kierowca dostaje mandat z przytoczonego
przez Ciebie przepisu nie widziałem - ba, w tym "w±tkowym",
kierowca (który musiał i wykonał unik ze skrętem na s±siedni
pas) nawet na pouczenie się nie załapał, choć NIE zwolnił
przed przej¶ciem i NIE mógłby się zatrzymać.
  Tylko piesza.

  I to jest powodem przekonania, że jak "pojadę tak żebym nie
mógł się zatrzymać to nie muszę się zatrzymać".
  A kończy się w momencie jak dojdzie do wypadku - bo przecież
sporu przed międzynarodowym trybunałem s±d nie będzie
prowokował, nawet jak pieszy to "szarak", Polska przegrywa
do¶ć procesów z innych przyczyn.

  Problem w tym, że kierowca wtedy czuje się niesłusznie
ukarany. NIESPRAWIEDLIWIE. Bo... bo pieszy "nie miał
pierwszeństwa", Fakt tak pisał, i w telewizji gadali
że przepadło (mimo, że przepis o którym gadali
o pierwszeństwie NIE WSPOMINA).

  Wyja¶nię różnicę co do poczucia: wypadki zdarzaj± się
relatywnie rzadko, ale akcje po których "stronom" robi
się gor±co znacznie czę¶ciej.
  Jednak w większo¶ci z nich co najmniej która¶ ze stron
MA ¶wiadomosć, że "@%#%%@, zawaliłem".
  I ma ¶wiadomo¶c tego m.in. dlatego, że "za to można
dostać mandat".
  Człowiek omylnym bywa i tyle, zdarza sie.
  Do tego jest leniwy :P, nie lubi się uczyć, i czytanie
cennika mandatów jest główn± wytyczn± ¶ci±gi z przepisów
o ruchu drogowym.
  Nawet o tym, że jak wyprzedzi na PUSTYM przej¶ciu dla
pieszych to dostanie max punktów na ogół wie.

  A tu, tej ¶wiadomo¶ci NIE MA.
  Kierowca jest PRZEKONANY, że NIE JEST WINNY.
  Po wyroku - również.
  Przecież "to pieszy dostałby mandat" (jakby nie było wypadku) :P
  I teraz mamy odwrotno¶ć "akcji" - budowanie przekonania,
jakoby pieszy miał USTˇPIĆ pierwszeństwa (choć takiego
czego¶ nie było, za PRL również, i nie ma, nawet wyst±pienie
z UE tego nie zmieni, trzebaby wypowiedzieć KW unieważniaj±c
polskie PJ za granicami :>)


  Jeszcze dla porz±dku - powyższe nie odnosi się do przypadku
pieszych stoj±cych przy przej¶ciu (nie wchodz±cych), bo to
jest równie trudne jak pierwszeństwo pojazdów; ciekawe ilu
kierowców ma ¶wiadomo¶ć iż pierwszeństwo nie daje (przykładowo)
"prawa do przyspieszania".

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-10-09 19:00:09
Autor: Cavallino
A jednak ... jest obowiązany zmniejszyć pr ędkość.
W dniu 09.10.2015 o 14:53, HubertO pisze:
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości
news:mv86ht$1kj$2node2.news.atman.pl...
Właśnie stosowna kretyńska ustawa upadła w parlamencie.

Obecnie obowiÄ…zuje
Rozp. o znakach i sygnałach drogowych.
par. 47, pkt 4:
Przed przejściem kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość,
aby nie narazić na niebezpieczeństwo WCHODZĄCYCH, lub wjeżdżających.

A gdzie Ty w wątku przeczytałeś coś o kierowcach?
Jak byk tytuł jest o pieszych.

Jak nie rozumiesz co czytasz - to marsz do szkoły.

KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!

Data: 2015-10-09 20:18:09
Autor: HubertO
A jednak ... kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość.
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości
news:mv8rqm$nt4$2node2.news.atman.pl...
W dniu 09.10.2015 o 14:53, HubertO pisze:
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości
news:mv86ht$1kj$2node2.news.atman.pl...
Właśnie stosowna kretyńska ustawa upadła w parlamencie.

Obecnie obowiÄ…zuje
Rozp. o znakach i sygnałach drogowych.
par. 47, pkt 4:
Przed przejściem kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość,
aby nie narazić na niebezpieczeństwo WCHODZĄCYCH, lub wjeżdżających.

A gdzie Ty w wątku przeczytałeś coś o kierowcach?
Jak byk tytuł jest o pieszych.

Baranie jeden, nawet nie wiesz o czym napisałeś. Przecież napisałeś
o  projekcie ustawy nakazujÄ…cej kierowcom udzielanie pierwszeĹ„stwa
pieszym bedącym przed przejściem dla pieszych. Ja natomiast
podałem przepis dotyczący predkości przed przejściem dla pieszych.
 I jedno i drugie dotyczy zachowania siÄ™ kierowcĂłw.

Data: 2015-10-10 05:55:23
Autor: Cavallino
A jednak ... kierowca jest obowiązany zmniejszy ć prędkość.
W dniu 09.10.2015 o 20:18, HubertO pisze:
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości
news:mv8rqm$nt4$2node2.news.atman.pl...
W dniu 09.10.2015 o 14:53, HubertO pisze:
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w
wiadomości
news:mv86ht$1kj$2node2.news.atman.pl...
Właśnie stosowna kretyńska ustawa upadła w parlamencie.

Obecnie obowiÄ…zuje
Rozp. o znakach i sygnałach drogowych.
par. 47, pkt 4:
Przed przejściem kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość,
aby nie narazić na niebezpieczeństwo WCHODZĄCYCH, lub wjeżdżających.

A gdzie Ty w wątku przeczytałeś coś o kierowcach?
Jak byk tytuł jest o pieszych.

Baranie jeden,

PLONK

Data: 2015-10-09 19:30:28
Autor: mk4
A jednak ... jest obowiązany zmniejszyć pr ędkość.
On 2015-10-09 14:53, HubertO wrote:
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości
news:mv86ht$1kj$2node2.news.atman.pl...
Właśnie stosowna kretyńska ustawa upadła w parlamencie.

Obecnie obowiÄ…zuje
Rozp. o znakach i sygnałach drogowych.
par. 47, pkt 4:
Przed przejściem kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość,
aby nie narazić na niebezpieczeństwo WCHODZĄCYCH, lub wjeżdżających.


No zmniejszanie jest jak najbardziej ok tak ze 120 do 100 ;)

--
mk4

Data: 2015-10-09 19:31:51
Autor: Cavallino
A jednak ... jest obowiązany zmniejszyć pr ędkość.
W dniu 09.10.2015 o 19:30, mk4 pisze:
On 2015-10-09 14:53, HubertO wrote:
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości
news:mv86ht$1kj$2node2.news.atman.pl...
Właśnie stosowna kretyńska ustawa upadła w parlamencie.

Obecnie obowiÄ…zuje
Rozp. o znakach i sygnałach drogowych.
par. 47, pkt 4:
Przed przejściem kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość,
aby nie narazić na niebezpieczeństwo WCHODZĄCYCH, lub wjeżdżających.


No zmniejszanie jest jak najbardziej ok tak ze 120 do 100 ;)

Howgh !!!!

A jednak ... jest obowiązany zmniejszyć prędkość.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona